نوین یدک

امداد خودرو بومهن و رودهن

امداد خودرو بومهن و رودهن
خانه » امداد خودرو بومهن و رودهن

بومهن و رودهن دو بخش از بخش های شهر پردیس در نزدیکی تهران می باشد که بخاطر نزدیکی آن به پایتخت به مکانی برای گذراندن تعطیلات اهالی تهران تبدیل شده است. این دو بخش بخاطر خوش آب و هوایی و نزدیکی به شهر پرجمعیت و شلوغ تهران مسافرین زیادی را در خود پذیرا می شود. در مقاله پیش رو ضمن معرفی مختصری از این دو بخش در مورد وجود امداد خودرو در آنها توضیحاتی خواهیم داد. در ادامه این نوشته از وب سایت یدک نوین امدادخودرو بومهن و رودهن را بررسی می کنیم.

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو بومهن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

موقعیت جغرافیایی بومهن

امداد خودرو بومهن : بومهن شهری کوچک در شرق تهران و جزو شهرستان پردیس می‌باشد. وجود امامزاده  سطان مطهر که از جاهای دیدنی این شهر می باشد آن را به تفریگاهی زیارتی هم تبدیل کرده است. این شهر بخاطر نزدیکی به تهران و آب و هوای کوهستانی و خنک خصوصا در تابستان مورد علاقه افراد زیادی است. خیلی از اهالی تهران که توانایی و موقعیت آن را دارند تابستان را در این منطقه خوش آب و هوا می گذرانند. علاوه بر آن تفرجگاهی برای تعطیلات آخرهفته اهالی پایتخت می باشد. از این رو اطلاع داشتن در ارتباط با امدادخودرو بومهن و رودهن اهمیت زیادی پیدا می کند.

کوهستانی بودن این شهر کوچک موجب گردیده که زمستانهای این منطقه با سرما و برف سنگین همراه باشد. در مورد جاهای دیدنی بومهن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قلعه گلخندان
  • روستای زیبای طاهرآباد
  • امامزاده سلطان مطهر

و رستوران های زیبای این منطقه خوش آب و هوا که تفرجگاهی برای عموم مردم می باشد.

موقعیت جغرافیایی رودهن

امداد خودرو بومهن : رودهن شهری در شمال شرقی تهران و از شهرهای هم مرز با استان سرسبز مازندران می باشد. این شهر نیز مانند بومهن به علت نزدیکی به کوه و رودخانه دارای هوای خنک ومطبوعی می باشد که انگیره ای برای گذران اوقات تعطیلی اهالی تهران می باشد. از این رو افرادی که قصد سفر به این شهر دارند باید در ارتباط با امدادخودرو بومهن و رودهن اطلاعات خود را بروز کنند.

با توجه به توضیحات داده شده در مورد این دو شهر و قرار گرفتن در نزدیکی پایتخت همگی دست به دست هم داده تا گردشگران و مسافرین زیادی از این منطقه دیدن وعبور کنند. اینها خود عاملی است که ضرورت وجود امدادخودرو بومهن و رودهن را ضروری می کند. در ادامه پیرامون این مسئله توضیح خواهیم داد.

منظور از امدادخودرو بومهن و رودهن چیست؟

همانگونه که از نام آن مشخص است امدادخودرو وظایف کمک رسانی به دیگر خودروهایی که دچار مشکل شده اند را انجام می دهند که این وظایف عبارتند از:

  • رسیدگی و بازدید از وضعیت بوجود آمده برای خودرو
  • تعمیر خودرو در محل
  • حمل خودرو به مراکز تعمیراتی در صورتی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد

و دیگر مواردی که معمول انجام خدمت رسانی آنها می باشد. از این بین می توان به یدک کش همدان و امداد خودرو همدان هم اشاره داشت.

اقداماتی که ما بایستی هنگام خراب شدن خودرو انجام دهیم چیست؟

امداد خودرو بومهن : در مسافرت ها و یا عبور از مسیرهای داخل شهر ممکن است برای خودروی ما مشکلی پیش بیاید که برطرف کردن آن از عهده ما خارج باشد.  در چنین مواقعی لازم است قبل از رسیدن امدادخودرو بومهن و رودهن اقدامات زیر را انجام دهیم:

  • اولین کاری که بایستی انجام دهید بردن خودرو به محلی امن می باشد. بدین معنی که اگر خودروی شما در داخل شهر دچار مشکل گردیده به کنار خیابان و محلی که موجب مزاحمت و ایجاد ترافیک نگردد منتقل کنید. در صورتی که خارج از شهر باشد خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده و در صورت امکان به پارکینگ های کنار جاده منتقل نمایید.
  • در صورتی که خودروی شما در دوران گارانتی شرکتی می باشد بهتر است با نمایندگی کارخانه سازنده خودرو تماس بگیرید.
  • در صورتی که خودروی شما مدت گارانتی آن به پایان رسیده با امدادخودرو بومهن و رودهن تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید.
  • بنابر توضیحات ارائه شده توسط شما کارشناس فنی تصمیم اصلی را گرفته و نسبت به برطرف نمودن مشکل در محل و یا انتقال خودرو به تعمیرگاه تصمیم خواهد گرفت.
  • در صورت امکان تعمیر درمحل این کار انجام خواهد گرفت و گرنه به تعمیرگاه منتقل خواهد شد
  • تصمیم در مورد کار بر روی خودرو و رفع مشکل با کارشناس می باشد.

سخن آخر

امداد خودرو بومهن : در این نوشته از وب سایت یدک نوین ما به بررسی امدادخودرو بومهن و رودهن پرداختیم.  نکته مهم  و کلام آخر این که از دست کاری خودرو توسط خودتان و یا افراد عبوری جدا خودداری کنید. چرا که ممکن است خسارت جبران ناپذیری به خودرو وارد گردد.

5/5 - (42 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا