نوین یدک

امداد خودرو کنگاور

امداد خودرو کنگاور
خانه » امداد خودرو کنگاور

با توجه به پیشرفت خودرو سازی رقابت شدیدی در این صنعت دیده می شود. یکی از موارد رقابتی که در کنار ساخت با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه کارخانجات خودرو سازی و دارندگان خودرو نیزمی باشد ارائه خدمات پس از فروش است. کارخانجات خودروسازی با ارائه ضمانت کارکرد و انجام بازدیدهای رایگان خودرو از تولیدات و مشتریان خود حمایت می کنند. گرچه برخی امداد خودرو های بسیار معتبر نیز به صورت خصوصی به امداد رسانی مشغول هستند. در ادامه این نوشته به بررسی امداد خودرو کنگاور می پردازیم.

شماره تماس امداد خودرو کنگاور

 

شماره تلفن امداد خودرو کنگاور

مسافرین عزیزی که قصد سفر از سمت کرمانشاه به سمت همدان و یا شرق کشور را دارند باید از شهر همیشه سرسبز کنگاور عبور کنند و به همین علت باعث ایجاد ترافیک سنگین در داخل شهر کنگاور می شود. مسئولین با زدن کمربندی در این مسیر این مشکل را برطرف نمودن و ولی در عوض درصورت خراب شدن خودروها در کمربندی کنگاور دسترسی به تعمیرگاه را ندارند و از این رو باید برای حمل و انتقال خودرو خود از یدک کش ها استفاده نمایند،برای درخواست یدک کش در کمبربندی کنگاور با شماره تلفن امداد کنگاور ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس گرفته و منتظر حظور امدادگران در محل باشید.

امداد خودرو کنگاور
امداد خودرو کنگاور

شماره تلفن امداد خودرو سایپای کنگاور

شرکت خودروسازی سایپا در شهر کنگاور نیز برای رفاه حال مشتریان خود چاره ای اندیشید وآن خدمات امداد خودرو سایپا در داخل وبیرون شهر کنگاور می باشد، ازجمله خدمات این شرکت ایجاد تعمیرگاه مجاز سایپادر داخل شهرکنگاور می باشد، و قراردادن چندین خودروبر سایپا برای حمل خودرو و مستقر کردن نیسان های یدک کش در ورودی و خروجی های شهر کنگاور از دیگر خدمات این شرکت می باشد، خدمات تعمیر در محل شرکت سایپای کنگاور که تعمیر خودرو شمارا در منزل ویا محل کار و جاده ها برعهده دارد. درصورتیکه خودرو شما محصول شرکت خودروساز سایپا می باشد میتوانید برای استفاده از این خدمات در شهر تاریخی کنگاور با شماره تلفن سایپای کنگاور ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید

حتما بخوانید :  امداد خودرو قروه درجزین

شماره تلفن نمایندگی و امدادخودرو ایران خودرو کنگاور

شهر کنگاور بخاطر وسعت و جمعیت کمی که دارد از داشتن نمایندگی ایران خودرو محروم می باشد و مردم شهرکنگاور برای خدمات گارانتی خودروهای ایران خودرو مجبور به رفتن به شهر کرمانشاه و یا همدان را میکنند و فقط با ایجاد تعمیرگاه مجاز و امداد خودرو ایران خودرو در کنگاور تا حدودی توانسته مقداری از سختی رفتن به شهر دیگر براتعمیر را کم کند، برای درخواست خدمات ایران خودرو و امداد ایران خودرو در کنگاور با شماره تلفن ایران خودرو کنگاور ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس بگیرین

سفری به شهرستان کنگاور

این شهر واقع دراستان کرمانشاه است. از شمال به اسدآباد همدان ، از جنوب به نهاوند ، از غرب به صحنه و هرسین و از مشرق به تویسرکان ختم می گردد. مردم شهرستان کنگاور از نژادسفید وقوم کرد ولر می باشند. در دوره صفویه عده ای از هموطنان ترک نیز به این منطقه کوچ کردند و هم اکنون نیز از ساکنان این منطقه می باشند. همین جذابیت ها منجر به سفر های بسیار به این منطقه شده است.

امداد خودرو کنگاور
امداد خودرو کنگاور

خدمات شرکت امداد خودرو کنگاور

یکی از خدماتی که شرکت امداد خودرو کنگاور از آن بهترین بهره را می برد استقرار یدک کش های دو منظوره با دو کاربری می باشد، اولین کاربری این خودروها حمل خودرو در شهر کنگاور بصورت شبانه روزی و کابری دوم داشتن مکانیک سیار که در موقع اعزام این نیسان جرثقیل یدک کش به محل امدادخواه یا خودرو آن را حمل یا جابجا میکند یا که درصورت توان وامکان خودرو را در محل تعمیر می نماید، خودروبرهای کفی کنگاور یکی دیگر از خدمات شرکت نوین یدک می باشد که دارای دکل گران نیز می باشند تا در مواقعی که خودرو چپ نموده و امکان حرکت با هیچ وسیله ی دیگری را ندارد خیلی راحت با استفاده از دکل خود خودرو را بلند کرده و در قسمت کفی حمل خود قرار داده و خودرو رابه پارکینگ یا نمایندگی مجاز سایپا یا ایران خودرو در کنگاور حمل می نماید، از دیگر خدمات این شرکت میتوان به ارسال مکانیک سیار یا همان تعمیرکار سیار می باشد که برای عیب یابی و رفع عیب آن در داخل شهر کنگاور اقدام می نماید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو پردیس

حتما بخوانید : طریقه ی تعویض تسمه دینام پژو 

نیسان جرثقیل یدک کش کنگاور

ما در مورد مقالات شرکت امداد خودرو کنگاور به موارد بیشماری اشاره نموده ایم و حال میخواهیم توضیح مختصری در مورد یکی از خدمات که در مورد نیسان جرثقیل یدک کش می باشد به شما ارائه دهیم، همان طور که از نام این وسیله مشخص است وسیله ای می باشد که وظیفه ی جابجا کردن خودروها و حتی وسایل کارگاهی و صنعتی را نیز برعهده دارد که انواع مختلفی دارن که ما به چند مورداز یدک کش ها اشاره می نماییم، شرکت نوین یدک کنگاور برای حمل وجابجایی خودروهای تصادفی و یا معیوب که قادر به جابجا شدن ندارند از نوع نیسان یدک کش مجهز به جرثقیل و چرخگیر استفاده می نماید که یکی از به روزترین نوع یدک کش در کشور محسوب میشود، این نوع یدک کش به وسیله ی چرخگیری که درآن تعبیه شده از قسمت جلو ویا عقب خودرو با چرخ های خودرو درگیر شده و بدون آسیب رساندن به جلوبندی واکسل و سپر خودرو آنرا به راحتی حمل می نماید، نوع دیگر آن نیسان یدک کش جرثقیل دار می باشد که هم برای بیرون کشیدن خودروهای در جوی آب افتاده یا از جاده منحرف شده را برعهده دارد وهم برای بلندکردن و جابجا کردن وسایل صنعتی سنگین کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد. و نوع دیگر جرثقیل یدک کش در کنگاور نوع سنگین و دکلدار آن می باشد که برای حمل خودروهای سنگین و باری و قطعات بزرگ صنعتی بکار میرود، برای دریافت خدمات جرثقیل یدک کش یا نیسان یدک کش چرخگیر کنگاور باشماره ی ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو کنگاور
امداد خودرو کنگاور

خدمات ما در شهر های دیگر : امداد خودرو نوبران

برای ارسال تعمیرکار سیارومکانیک سیار کنگاور وجرثقیل یدک کش و خودروبر کنگاور با شماره ی تماس امداد خودرو کنگاور ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو سرکان
شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی کنگاور شماره تماس جرثقیل یدک کش کنگاور شماره تلفن جرثقیل حمل خودرو کنگاور
شماره تلفن خودرو سوار کنگاور شماره تماس امداد خودرو کنگاور شماره تلفن خودروبر کنگاور
شماره تلفن جرثقیل امداد کنگاور شماره تماس باطریساز سیار کنگاور شماره تلفن یدک کش کنگاور
شماره تلفن نیسان یدک کش کنگاور شماره تماس مکانیک سیار کنگاور شماره تلفن خودروبر کفی کنگاور
شماره تلفن حمل خودرو کنگاور شماره تلفن امداد ایران خودرو کنگاور شماره تلفن مکانیک سیار کنگاور
شماره تلفن باطریسازی کنگاور شماره تماس امداد خودرو شبانه روزی کنگاور شماره تلفن امداد خودرو کنگاور

امداد خودرو در کنگاور

مانند دیگر شهرهای ایران این شهر نیز دارای نمایندگی های کارخانجات خودروسازی می باشد که کار خدمت رسانی به مردم منطقه و دیگر هموطنان را برعهده دارند. امداد خودرو نیز بخشی از این خدمت رسانی می باشد. هم به صورت انجام خدمات به خودروهای تحت گارانتی و به صورت مؤسسات خصوصی برای عموم خودروها در دسترس است.

وظایف امداد خودرو در کنگاور چیست ؟

وظیفه امداد خودرو کنگاور همانگونه که از نامش مشخص می باشد امداد و کمک به خودروهای معیوب و خراب شده است.

وظایف امداد خودرو

در صورتی که خودروی شما به هر دلیلی خراب گردید اگر تحت گارانتی کارخانه خودروسازی تان می باشید بهترین کار تماس با نمایندگی و اطلاع از وضعیت خودرو می باشد. کارشناسان فنی خودرو به همراه خودروی امداد به محل اعزام می شوند.

در صورتی که خودروی تان شامل گارانتی نیست بهتر است با یکی از مؤسسات امداد خودرو تماس گرفته و مشکل را با کارشناس فنی مطرح کنید. در اسرع وقت به محل خرابی خودرو مراجعه می کنند.

نکته.مهم این که در صورت خرابی خودرو اگر در خارج از شهر هستید بهتر است خودرو را در منتهی الیه سمت راست و در محل امنی که برای دیگر خودروها  مشکلی ایجاد نکرده ببرید و منظر امداد خودرو کنگاور بمانید.

اگرخودروی شما در سطح شهر دچاراشکال گردیده خودروی تان را در محلی که باعث ایجاد ترافیک نگردد پارک کنید. سپس با امداد خودرو تماس بگیرید.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی امداد خودرو کنگاور پرداختیم. امدادخودرو وظایف خاصی دارد که می تواند بر مبنای آن به کمک شما در شرایط سخت بپردازد.

شهر های دیگر : 

امداد خودرو قم

امداد خودرو غرق آباد

امداد خودرو دهگلان

4.9/5 - (70 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا