نوین یدک

جلوبندی سازی همدان خودرو های چینی و کره ای

جلوبندی سازی خودرو همدان
خانه » جلوبندی سازی همدان خودرو های چینی و کره ای

سیستم تعلیق خودرو که در ایران به نام جلوبندی شناخته می شود به قطعاتی گفته می شود که برای حفظ تعادل در خودرو در زمان حرکت و یا ایستایی آن کمک می کند. در مورد اهمیت این سیستم همین کافیست که گفته شود اگر جلوبندی یا سیستم تعلیق خودرو فعال نباشد با کالسکه فرقی ندارد. در مقاله پیش رو هم اطلاعاتی در مورد جلوبندی خودرو خواهیم داد و هم پیرامون جلوبندی سازی همدان توضیحات بیشتری خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم. برای اطلاع از امداد خودرو همدان هم می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای درخواست جلوبندی سیار در همدان،جلوبندی ماشین های چینی، جلوبندی ماشین های کره ای و ایرانی درهمدان با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸تماس بگیرید،شماره تلفن جلوبندی سازی همدان۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸میباشد

پیمانکار نمایندگی مجاز امداد خودرو سایپا همدان

تحت نظارت  کد : 629 مجیدی پور 

 

تعریف کامل از جلوبندی خودرو و اهمیت کاربردی آن

همانگونه که گفته شد سیستم تعلیق یا جلوبندی نقشی اساسی در حرکت خودرو دارد. سیستم تعلیق یک مجموعه از اجزای مختلف می باشد که عبارتند از:

  • سیبک ها
  • طبق ها
  • میل تعادل
  • میل موج گیر
  • سگ دست
  • شغال دست
  • دستگاه تعلیق
  • سیستم فرمان
  • اکسل
  • فنر
  • کمک فنر
حتما بخوانید :  یاتاقان چیست؟‌ دلایل یاتاقان زدن موتور خودرو

اما در مورد کاربرد و اهمیت سیستم تعلیق یا جلوبندی بایستی بگوئیم که برای حرکت راحت خودرو و گردش به چپ و راست سیستم تعلیق(جلوبندی) نقش اساسی را ایفا می کند و باعث راحتی و نرمی کارکرد خودرو می شود. جلوبندی خودرو تمامی نیروهای سطح جاده و خیابان را در خود خنثی نموده و باعث می گردد که افرادی که سوار بر خودرو می باشند هیچگونه احساس ناخوشایندی نداشته باشند. در ادامه این نوشته به بررسی جلوبندی سازی همدان می پردازیم.

چه زمانی سیستم جلوبندی(تعلیق) خودرو دچار مشکل می گردد و چه علائمی دارد؟

عمر مفید سیستم جلوبندی خودرو بسته به نحوه استفاده از خودرو می باشد. معمولا خودروهایی که در مسیر ناهموار و جاده های خاکی عبور و مرور می کنند خیلی زود احتیاح به تعمیر سیستم جلوبندی دارند. در این حالت کاری خودرو هر 6 ماه نیاز به بازدید و احیانا تعمیر جلوبندی دارد. در صورتی که خودرویی که خیلی از آن استفاده نمی شود و مسیر عبوری آن نیز صاف و هموار می باشد بعد از یک و نیم سال نیاز به بازدید احیانا تعمیر جلوبندی دارد.

خدمات رسانی به دیگر شهرهای همدان :
امداد خودرو تجرک
امداد خودرو اتوبان ساوه همدان
امداد خودرو نوبران
امداد خودرو غرق آباد

امداد خودرو قم

چه زمانی سیستم جلوبندی(تعلیق) خودرو دچار مشکل می گردد و چه علائمی دارد؟

خرابی سیستم جلوبندی علائمی دارد که عبارتند از:

  • لرزش شدید فرمان هنگام رانندگی
  • صدا دادن قسمت جلوی خودرو هنگام عبور از روی دست انداز
  • کشیده شدن خودرو به یک طرف هنگام رانندگی. البته لازم است یادآوری کنیم این مشکل امکان دارد از خرابی کمک فنر باشد.
  • احساس ول شدن خودرو در هنگام رانندگی
  • کم یا زیاد شدن فاصله زاویه ای چرخ های خودرو
حتما بخوانید :  نحوه ی تمیزکردن و تعویض استپر موتور خودرو پراید ،پژو، سمند،۲۰۶ ،ال۹۰ ،تیبا ،زانتیا ،نیسان، پیکان

و دیگر موارد. در ادامه هدف ما بررسی جلوبندی سازی همدان می باشد.

تعمیر یا تعویض قطعات مربوط به جلوبندی

شاید در گذشته با تعمیر و یا چکش کاری جلوبندی ها را تعمیر می کردند. اما امروزه به دلیل پیشرفت در ساخت قطعات مربوط به جلوبندی قطعاتی مانند سیبک و سگ دست تعویص آنها اساسی ترین کار می باشد.

جلوبندی سازی همدان خودرو های چینی و کره ای

در شهرستان همدان نیز مانند تمامی شهرهای ایران خودروهای زیادی در حال رفت و آمد هستند و طبق عرف احتیاج به تعمیرات در بخش های مختلفی دارند که تعمیر سیستم جلوبندی نیز شامل آن می شود. در همدان جلوبندی سازی خودرو های چینی و کره ای و همچنین خودرو های لوکس و خارجی نیز انجام میشود.

تعمیر و یا تعویض قطعات جلوبندی در کشور ما به جلوبندی سازی معروف است و به تعمیرکاران نیز جلوبند ساز می گویند. در شهرستان همدان نیز دو گروه تعمیرکار سیستم جلوبندی یا جلوبند ساز فعالیت می کنند.

جلوبندی سازی همدان با نمایندگی

دسته اول استاد کارانی که در نمایندگی های رسمی شرکت های مختلف خودرو سازی فعالیت می کنند و کار اختصاصی مربوط به خودروهای ساخت همان شرکت را برعهده دارند‌. امروزه بخاطر این که سیستم های جلوبندی (تعلیق) دچار تحول گردیده اند امکان برگزاری دوره های آموزشی برای برخی از این تعمیرکاران وجود دارد.

جلوبندی سازی همدان مستقل

دسته دوم استادکارانی که برای خود به صورت مستقل کار می نمایند و اکثرا به صورت تجربی این کار را یادگرفته اند. این استاد کاران معمولا خودروهای خاصی را تعمیر می کنند.

حتما بخوانید :  آموزش تعویض لنت ترمز جلو و عقب پراید، سمند، پژو پارس و پژو 206 ، ال نود ، وانت پراید ، نیسان ، ساینا، تیبا و کوئیک

جلوبندی سازی خودرو های خارجی و داخلی در همدان

جلوبندی سازی تمام خودرو های داخلی تولیدی شرکت ایران خودرو ، سایپا ، کرمان موتور ، مدیران خودرو و همچنین خودرو های چینی و کره ای همانند هیوندای ، زانتیا ، مگان،تیگو ، تویوتا ،چری ، بی ام و در شهر همدان امکان پذیر می باشد و فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این امر شما را یاری کنند.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی جلوبندی سازی همدان پرداختیم. در صورتی که هنگام حضور در این شهر خودروی شما با مشکلی برخورد نمود اگر خودروی شما دچار گارانتی می باشد بهتر است با نمایندگی خودرو در این شهر تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید. اگر خودروی شما شامل گارانتی نمی باشد بهتر است به تعمیرکاران جلوبندی ساز مجاز در این شهر مراجعه کنید. البته بخاطر این که با مشکلی مواجه نشوید قبل از اقدام تحقیقی درمورد جلوبندسازان در این شهر نموده و کسانی که در این زمینه تجربه ای دارند را انتخاب نمایید.

5/5 - (17 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا