نوین یدک

امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

امداد خودرو اتوبان همدان به ساوه
خانه » امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

اتوبان همدان ساوه یکی از شاه راه های موصولاتی غرب کشور است ، که مرکز کشور را به غرب کشور وصل میکند. که این بزرگراه از استان مرکزی شروع و به استان همدان می رسد،که طول این بزرگراه 175 کیلومتر است. که دارای دو لاین رفت و برگشت است که دارای استانداردهای جاده ای میباشد.اتوبان همدان ساوه از دو قطعه 90 و 85 کیلومتری تشکیل شده است که در دخان این تقسیم بندی انجام میشود. اتوبان همدان ساوه با توجه به تعاربفی که داشتیم روزانه تعداد زیادی خودرو از غرب به مرکز و برعکس در این اتوبان در حال تردد هستند، که در این مسیر طولانی احتمال خرابی خودرو و تصادفات بسیار است به همین دلیل عوامل ما که متشکل از تیمی حرفه ای از جمله امداد خودرو اتوبان همدان ساوه ، یدک کش ، تعمیرکار و مکانیک سیار در این محور در خدمت شما عزیزان می باشد در ادامه مقاله ما تمام خدمات خود را شرح دادیم.

امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

یکی از شهرهایی که در مسیر اتوبان همدان ساوه یا همان آزادراه کربلا قرار دارد تجرک می باشد، شهر تجرک بخاطر قرار گرفتن در ۴۰ کیلومتری فامنین و ۱۰۰ کیلومتری همدان مابین جاده ی همدان ساوه از اهمت زیادی برخوردار میباشد و میتواند به عنوان استراحت گاه بین راهی برای مسافرینی که از این جاده عبور می کنند باشد، و بخاطرقرار گرفتن دو پمپ بنزین به نامهای پمپ بنزین آفتاب و پمپ بنزین افلاک در این شهر خودروهای متعددی برای استراحت و سوخت گیری در این شهر توقف میکنند، قرار گرفتن اکیپ های امداد جاده ای اتوبان همدان ساوه در این شهر یکی از نزدیک ترین تعمیرگاه ها برای خودروهای عبوری در این مسیر میباشد .

شماره امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

برای بدست آوردن شماره تلفن امداد خودرو اتوبان همدان ساوه شما می توانید در ابتدای ورودی اتوبان از کانکس امداد مستقر در عوارضی اتوبان نقشه و بروشور محل استقرار خودروهای امدادی ائم از نیسان یدک کش و خودروبر و شماره تماس آنها دریافت نمایید و تا سراسر مسیر اتوبان همدان ساوه با خیالی راحت و آسوده به سفر خودادامه دهید. ودر صورت مشاهده ی هر گونه تصادف و یا خرابی خودرو عبوری شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو اتوبان همدان ساوه ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس گرفته و با دادن آدرس دقیق محل امداد خواه سریعترین یدک کش رو به محل اعزام نمایید.

امداد خودرو تجرک

از جمله خدمات امداد خودرویی میتوان به نیسان یدک کش ، خودروبر کفی ، تعمیر کار سیار ، باطریساز سیار اشاره نمود. یدک کش های مورد استفاده بصورت دومنظوره میباشند که با اولین تماس امداد خواه امدادگر با یدک کش دومنظوره به محل اعزام می شود و در صورت تعمیر خودرو در محل خودرو شماعیب یابی و تعمیرشده و در غیر این صورت توسط نیسان یدک کش اعزامی در اتوبان ساوه به اولین تعمیرگاه یا شهر مورد نظر شما حمل میگردد. و خودروهاییکه بخاطر تصادف شدید در آزادراه کربلا قادر به حمل و جابجایی با نیسان را ندارند توسط خودرو بر کفی مستقر در تجرک حمل می گردد. برای تماس با امداد خودرو اتوبان ساوه ،جاده ساوه ، تجرک با شماره تلفن این شرکت ۰۹۱۸۹۰۷۳۰۷۷ تماس حاصل فرمایید.

شماره خودروبر اتوبان همدان ساوه

بیشتر رانندگانی که دارای خودرو مدل بالای خارجی و یا منتاژ داخلی شاسی بلند و یا کف خواب که از نظر قیمت خودرو کمی بالاتر قرار دارند در موقع ایکه خودرو آنها به هر دلیلی به مشکل فنی بر می خورد برای حمل و جابجاییه خودرو خود بدنبال وسیله ای میگردند که بدون آسیب و باخیال راحت و داشتن بیمه نامه ی حمل خودرو خودرا جابجا نمایند این خودرو قابل اعتماد از نوع خودروبر کفی می باشد که جزء خودروهای نیمه سنگین به حساب می آیند، شرکت امداد خودرو اتوبان همدان ساوه و جاده قدیم همدان ساوه با داشتن چندین اکیپ از این نوع خودروبرها کمک شایانی به مسافرین عزیز نموده اند، خودروبرهای اتوبان همدان ساوه بصورت شبانه روزی خدمات حمل و جابجایی خودروهارا برعهده گرفته اند و برای رفاه حال مشتریان و آسودگی خاطر از بارنامه های معتبر نیز استفاده میکنند.   برای درخواست خودروبر اتوبان ساوه ، حمل خودرو اتوبان ساوه همدان ، خودروبر کفی اتوبان ساوه همدان کافیست با شماره ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید :  روش تست سالم بودن دینام و باطری خودرو

شماره یدک کش چرخگیر اتوبان ساوه همدان

یدک کش های مورد استفاده در جاده ساوه انواع مختلفی دارند که بخواهیم در مورد بهترین و بروزترین ها صحبت و بحث کنیم باید در مورد یدک کش چرخگیر هیدرولیک باشد، چرا که یدک کش های مجهز به چرخگیر قادر به جابجایی خودروهای شاسی و سنگین نیز می باشند و به راحتی انواع خودروها را در اتوبان اتوبان ساوه همدان حمل و جابجا میکنند، برای تماس با شماره ی یدک کش چرخگیر اتوبان ساوه کافیست با شماره ی ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن یدک کش به محل اعزام شود.

جرثقیل یدک کش اتوبان همدان ساوه

در شرایطی که خودرو شما تا حدی آسیب دیده که دیگر نمیتوان آن را به صورت عادی روشن کرد و به نزدیک ترین تعمیرگاه برد، تنها خدمات حمل خودرو با یدک می تواند به شما کمک کند. امداد خودرو نوین یدک با پوشش دهی تمامی بخش های اتوبان ساوه به همدان شما را در حمل خودرو به صورت ایمن یاری می دهد. در صورتی که در اتوبان پر تردد ساوه همدان نیاز به حمل خودرو با یدک کش داشتید، می توانید روی تیم مجرب و متعهد نوین یدک حساب کنید. تیم ما پس از برقراری تماس شما در کم ترین زمان خود را به خودرو شما رساند و با توجه به استاندارهای ایمنی، مراحل اتصال خودرو به یدک کش را انجام می دهند و در بهترین شرایط ماشین شما را برای تعمیر بهتر و دقیق تر به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل می کنند.

لازم است بدانید که خدمات یدک کش اتوبان ساوه همدان با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود. تمامی خودروهای یدک کش توسط رانندگان مجرب هدایت می شود‌. به همین خاطر نیز هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. در صورتی که به یدک کش در اتوبان همدان ساوه نیاز داشتید، با شماره 09183133998 تماس بگیرید

حمل خودرو اتوبان همدان ساوه

سایت های امداد خودرویی در کل کشور نسبت به خدماتی که انجام میدهند از کارهای شرکت خود مقاله نوشته و برای مطالعه ی کابران خود در صفحه های اینترنتی خود بارگزاری می نمایند. ما نیز می خواهیم از خدمات حمل خودرو در اتوبان همدان ساوه توسط تیم امدادی و مجهز خود به چندین مورد اشاره نماییم، حمل خودرو باید توسط افرادی صورت پذیرد که دوره های چگونگی حمل توسط خودروهای امداد متفاوتی را دیده باشد و هم دارای گواهینامه ی معتبر جهت رانندگی با خودروهای حمل خودرو را داشته باشد.

حمل و جابجایی خودرو در اتوبان همدان ساوه توسط نیسان جرثقیل یدک کش چرخگیر و هم خودروبر کفی صورت میگیرد که بیشتر خودروهایی که در مسیر اتوبان ساوه تصادف کرده باشند با یدک کش حمل میشوند و خودروهای سنگین و شاسی که باید به شهرهای دیگر و همجوار حمل شوند توسط خودروبرهای کفی حمل و جابجا می شوند. همشهریان عزیز و مسافران گرامی که قصد سفر از محور اتوبان همدان ساوه به تهران وشرق کشو را دارید حتما شماره تلفن امداد خودرو اتوبان ساوه را در گوشی خود ذخیره نمایید تا در صورت بروز مشکل فنی و یا تصادفات احتمالی با اولین تماس با شرکت امداد خودرو نوین یدک در محور اتوبان همدان ساوه نزدیکترین امدادگر را به محل اعزام می نماید.

مکانیک سیار و باطریساز سیار اتوبان همدان ساوه

ما به طور کلی اگر بخواهیم در مورد خدمات امداد جاده ای در اتوبان ساوه اشاره کنیم میتوانیم به انجام خدمات تعمیرکار سیار و باطریساز سیار اشاره نماییم، و اینکه چرا خدمات امداد خودرو اتوبان همدان به ساوه انقدر مهم می باشد! مسیر اتوبان همدان به ساوه ۲۰۰ کیلومتر می باشد که از شهرهای مختلفی میگذرد، از طرف همدان به سمت ساوه شروع کنیم اولین عوارضی اتوبان ساوه همدان در کیلومتر ۳۰ می باشد که این عوارضی بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی استان همدان و همینطور وجود روستاهای متعدد در این مسیر از ترافیک سنگینی برخوردار می باشد.

حتما بخوانید :  امداد خودرو دهگلان
امداد خودرو همدان ساوه
امداد خودرو همدان ساوه

شماره جرثقیل اتوبان ساوه همدان

در چه مواقعی شما باید شماره تماس جرثقیل اتوبان ساوه را داشته باشین؟و جرثقیل های اتوبان ساوه همدان چه خدماتی را باید برای شما ارائه نمایند؟
در مواقع بحرانی که خودرو شما دچار تصادف شده و با هیچ وسیله ی امدادی قادر به حمل و جابجایی آن نیستید بجز جرثقیل که هم میتواند خودرو شما را بلند کرده وهم در قسمت کفی خود قرارداده و جابجا نماید، یکی از عجیب ترین مسئله در مورد جرثقیل های مورد استفاده در جاده ساوه داشتن اپراتورهایی که کاملا به تعمیرات خودرو نیز آشنایی کامل دارند و در صورت خرابی خودرویی در سطح اتوبان سریع به کمک آنان میروند، پس در اولین فرصت شماره جرثقیل اتوبان ویا جاده ساوه را در گوشی خود ذخیره کنید تادر مواقع احتیاج هم به خود وهم به دیگران کمک امداد جاده ای برسانید، ارزان ترین شماره تلفن جرثقیل اتوبان ساوه همدان ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ می باشد.

مسیر اتوبان همدان ساوه

در اولین عوارضی یک مجتمع خدماتی برای رفاه حال مشتریان قراردارد که رانندگان بعد از پرداخت عوارضی میتوانند مدتی دراین مکان به استراحت بپردازند، قراردادن اولین اکیپ ثابت امداد خودرویی در اتوبان همدان‌ ساوه در این عوارضی یکی از چندین اکیپ امداد جاده ای می باشد که در این اتوبان قراردارد، قرار داشتن مکانیک سیار و یا همان تعمیرکار سیار وباطریساز سیار در این پایگاه امداد خودرویی دوراز انتظار نیست و با یدک کش های دو منظوره آماده ی امدادرسانی به خودروهای درراه مانده می باشند، پس از طی مسافت ۹۰ کیلومتر از همدان به پایگاه دوم امداد خودرویی اتوبان همدان به ساوه می رسیم در بخش تجرک ، قرار داشتن چندین پمپ بنزین و همینطور پاسگاه نیروی انتظامی و پارکینگ شبانه روزی موجب این شده که خودروهای بیشماری برای سوخت گیری و بخاطر امنیت منطقه ووجود پاسگاه انتظامی استراحت در هنگام شب از این شهر کوچک استفاده نمایند، تعمیرکار سیار و باطریساز سیار اتوبان همدان به ساوه در این شهر بصورت سیار عمل کرده و تعمیر انواع خودروها چه ساخت داخل و چه ساخت خارج را تعمیر می نمایند، تعمیر انواع استارد و دینام خودرو ، موتور برف پاک کن ، شیشه بالابر خودرو ، سیم کشی خودرو  از دیگر خدمات باطریساز سیار در اتوبان ساوه می باشد.

تعمیرکار سیار اتوبان همدان ساوه

تعمیرکارسیار این شرکت با استفاده از دستگاه عیب یابی دیاگ خودرو شما را در کمترین زمان ممکن عیب یابی کرده و اقدام به تعمیرآن در محل می نماید، در ادامه ی مسیر این اتوبان تا ساوه به عوارضی دوم یا همان عوارضی نوبران میرسیم که در ۱۲۰کیلومتری همدان به ساوه قراردارد و پایگاه سوم امدادخودرو یی جاده در این مکان می باشد که بطور خلاصه تمام خدمات امداد خودرو را دارا می باشد، و پس از طی مسافت تقریبا ۲۰۰ کیلومتر به آخرین عوارضی که عوارضی خود شهر ساوه می باشد میرسیم، و به این نتیجه نهایی میرسیم که تمام مسافت اتوبان از همدان تا ساوه تحت پوشش امداد خودرو اتوبان همدان به ساوه نوین یدک می باشد و بصورت شبانه روزی آماده ی خدمات رسانی می باشند.

امداد خودور انوبان همدان ساوه
امداد خودور انوبان همدان ساوه

برای ارسال امداد خودرو همدان ساوه به همراه تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس 09183133998 تماس حاصل فرمایید.

خدمات رسانی به دیگر شهرهای همدان : امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

امداد ایران خودرو اتوبان همدان ساوه

از آن جایی که اکثر خودروهای موجود در کشور از برند ایران خودرو هستند، امداد ایران خودرو در اتوبان همدان ساوه بسیار مهم بوده و به نوعی وجود آن ضروری است. به بیان دیگر ارائه خدمات امداد جاده ای برای ماشین های ایران خودرو اعم از پژو، سمند، 206، 405 و….. باید به صورت تخصصی باشد. امداد خودرو اتوبان همدان ساوه برای تعمیر یا حمل خودروهای برند ایران خودرو، تیمی مجرب و متخصص را در نظر گرفته است. به طور مثال برای تعمیر سمند در اتوبان همدان، تعمیرکاران سیار متخصص با دانش فنی بالا به محل اعزام شده که دارای مهارت زیادی برای تعمیر ماشین های ایران خودرو هستند و می توانند با بهترین روش های ممکن خودروی شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

حتما بخوانید :  جعبه فیوز و محل فیوزپمپ بنزین خودرو پراید، پژو۲۰۶ ،پژو۲۰۷ ،سمند ،پارس ،پژو۴۰۵ ،ساینا ،کوییک ،زانتیا ،مگان

اگر ماشین شما از برند ایران خودرو است، می توانید با شماره امداد خودرو فوری اتوبان همدان ساوه تماس بگیرید. پس از طرح مشکل تیم ما در کم ترین زمان خود را به موقعیت شما در اتوبان رسانده و اقدامات لازم را برای حل مشکل خودرو انجام می دهند.

امداد خودرو سایپا همدان ساوه

بخش دیگر از خودروهای اتوبان همدان ساوه را، ماشین های سایپا تشکیل می دهند. این خودرو ها نیز دارای ساختار منحصر به فردی بوده و تعمیر یا حمل آن ها بایستی به شکل حرفه ای انجام شود. امداد خودرو اتوبان همدان ساوه برای این ماشین ها نیز خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. برای تمامی خودروهای سایپا اعم از ساینا، تیبا 1، تیبا 2، پراید، کوییک و….. خدمات ما به صورت تخصصی ارائه می شود. تعمیر خودروهای سایپا در اتوبان همدان به ساوه به وسیله مکانیک های متخصصی انجام می شود که تسلط کافی در تعمیر ماشین های سایپا داشته و تجربه زیادی را در این زمینه کسب کرده اند. از سوی دیگر نیز حمل خودرو سایپا با انواع یدک کش و کفی بر در ایمنی کامل انجام می شود.

می توان گفت که امداد خودرو نوین یدک برای راحتی و آسایش رانندگان عزیز در اتوبان پر تردد همدان ساوه، خدمات را به صورت ویژه برای هر یک از ماشین از برندهای ایرانی و خارجی در نظر گرفته است. لازم است بدانید که هزینه امداد خودرو سایپا اتوبان همدان ساوه نیز بسیار اقتصادی تر از مراکز ناشناخته است. چرا که هدف اصلی ما ایجاد امنیت و کسب رضایت رانندگان عزیز است.

خدمات امداد جاده ای همدان ساوه

در بخش های قبلی به طور کامل با خدمات امداد خودرو اتوبان همدان ساوه آشنا شدید. برای ایمنی خودرو و رفع مشکل آن، لازم است تا این خدمات را از مراکز معتبر دریافت کنید. در غیر این صورت ممکن است خسارت زیادی به خودرو وارد شده و امداد خودروهای نامعتبر نیز هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نشوند. برای دریافت خدمات امداد جاده در اتوبان همدان تنها کافیست تا در اینترنت جستجویی داشته باشید. چرا که مراکز رسمی و معتبر دارای وب سایت بوده و در مورد خدمات خود اطلاعات کاملی را به کاربران ارائه می دهند.

خوشبختانه کلیه خدمات امداد جاده ای همدان ساوه نه تنها ضمانتی بوده بلکه به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل ارائه می شود.

سفر به تجرک

همان طور که‌ گفتیم این روستا جذابیت های بسیاری دارد. یکی از آنها مناطق حفاطت شده است. مهمترین حیواناتی که در این منطقه حیات وحش رندگی می کنند گرگ، روباه، شغال، پرندگانی مانند تیهو، عقاب طلایی و دیگر انواع حیوانات می باشد. این منطقه دارای پایگاه محیط بانی نیز می باشد.

وجود جاذبه های طبیعی باعث گردیده تا گردشگران زیادی به این منطقه و روستای تجرک می باشد که همین امر باعث می شود تا خودروهای زیادی به این منطقه آمده و در کنار آن وجود امداد خودرو تجرک لازم می گردد.

امداد خودرو تجرک همدان – امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

در روستا و منطقه تجرک هم مانند اکثر نقاط استان همدان و کشور نیاز به امدادخودرو باعث گردیده که جزو ملزومات و احتیاجات این منطقه باشد. خصوصا بخاطر رفتن خودرو ها به منطقه حیات وحش امکان خرابی خودرو می باشد. وظیفه هر امدادخودرو همانگونه که از نام آن پیداست کمک رسانی به صورت اورژانسی می باشد و این بدین معنی است که اگر خودروی شما در این روستا و این منطقه خراب شود بهترین کار تماس با یدک کش و امداد خودرو تجرک می باشد‌.

امداد خودرو تجرک همدان

در مرحله بعد از تماس و بیان مشکل با کارشناس فنی خودروی ویژه امداد خودرو به محل آمده و در صورت امکان تعمیر و یا تعویض قطعه در محل این کار صورت می پذیرد و در صورت احتیاج به تعمیر اساسی به مرکز تعمیراتی منتقل می شود.

سایر حدمات : امداد خودرو نوبران

اقدامات مهم امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

در صورت خرابی خودرو شما در هر نقطه یا در منطقه از اتوبان همدان ساوه بهترین کار اقدامات زیر می باشد.

  • انتقال خودرو به کنار جاده و محل امنی که مزاحمتی برای دیگر خودروها وجود نداشته باشد.
  • تماس با امداد خودرو اتوبان همدان ساوه و بیان مشکل با کارشناسان فنی این شرکت.
  • حضور کارشناس فنی در محل و بازدید از خودرو
  • در صورت امکان تعمیر در محل اقدامات لازم انجام خواهد گرفت
  • در صورت احتیاج به تعمیر اساسی به تعمیرگاه منتقل خواهد گردید.

امداد خودرو تجرک

سخن آخر امداد خودرو اتوبان همدان ساوه

در این نوشته ما به بررسی امداد خودرو اتوبان همدان ساوه پرداختیم. نکته پایانی این که در صورت تماس با امداد خودرو حرف کارشناس فنی ملاک می باشد. بهتر است کار عیب یابی و تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه را به کارشناس بسپارید.

4.8/5 - (94 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا