نوین یدک

امداد خودرو بیجار

امداد خودرو بیجار
خانه » امداد خودرو بیجار

امروزه خدمات خودرویی یکی از اهداف اصلی کارخانجات تولید خودرو در ایجاد رضایتمندی مشتریان خود می باشد. یکی از این خدمات “امداد خودرو” است. در نوشته پیش رو ما به بررسی امداد خودرو بیجار می پردازیم.

شماره تماس امداد خودرو بیجار

شماره تلفن امداد خودرو بیجار

شهر بیجار با قرار گرفتن در شاهرگ راه های مواسلاتی چند شهر در غرب کشور از تردد خودروهای سبک و سنگین بیشماری برخوردار می باشد، و بخاطر کوهستانی بودن شهر بیجار و داشتن گردنه های متفاوت در راه های این شهر زمستان های سخت و راه های پر برفی دارد، از این رو بودن یک شرکت امداد خودرو در بیجار می تواند کمک بسیار شایانی به این امر داشته باشد، رانندگان عزیزی که در خودشهر بیجار ویا جاده های مواسلاتی این شهر خودرو آنها دچار مشکل فنی شده ویا دچار تصادف شده اند برای حما و جابجایی خودرو می توانند با شماره امداد خودرو بیجار تماس گرفته و نوع درخواست خود را ثبت نمایند، شماره تلفن امداد خودرو بیجار ، شماره تلفن شبانه روزی بیجار را از شرکت ما درخواست نمایید. برای درخواست یدک کش بیجار، خودروبر بیجار ، امداد خودرو بیجار با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

جرثقیل یدک کش بیجار

وظیفه ی جرثقیل یدک کش چیست؟ همانگونه که از معنی و مفهوم کلمه مشخص می باشد یدک کش وظیفه ی حمل و جابجایی خودروها و قطعات صنعتی و…را برعهده دارد، و جرثقیل وسیله ای برای بلند کردن اجسام و جابجا نمودن قطعات سنگین و در یدک کش ها بلند کردن خودروها را برعهده دارد،
جرثقیل یدک کش بیجار این خدمات را یکجا انجام داده و اگر خودرویی در جاده بیجار و یا در داخل شهر بیجار از جاده انحراف پیدا کرده و از جاده خارج شود ودیگر قادر به حرکت نباشد جرثقیل یدک کش بیجار به راحتی خودرو را بیرون کشیده و در نهایت به نمایندگی مجاز و تعمیرگاه مجاز حمل می نماید.

حتما بخوانید :  بنزین سیار در همدان
جرثقیل یدک کش بیجار
جرثقیل یدک کش بیجار

امداد خودرو یعنی چه و چه وظایفی دارد؟

یکی از خدماتی که توسط مؤسسه های خصوصی و یا نمایندگی های رسمی کارحانجات خودروسازی جهت مشتریان خاص و یا عموم مردم ارائه می گردد خدمات امداد خودرو می باشد.در تعریف امداد خودرو می توان گفت به فرایند کمک رسانی ویژه خودروهای خراب و تعمیردر محل یا انتقال به تعمیرگاه را امدادرسانی می گویند.امدادرسانی به دو صورت خصوصی برای عموم خودروها و یا به صورت خاص ویژه خودروهای تحت گارانتی کارخانجات و توسط نمایندگی های مجاز صورت می گیرد.

امداد خودرو در شهر بیجار

یکی از شهرهای زیبای کشورمان که دراستان کردستان واقع گردیده شهر بیجار مرکز شهرستان بیجار می باشد. این شهر در منطقه ای کوهستانی واقع گردیده است.

شهرستان بیجار از سمت غرب با شهرهای سنندج و دیواندره، از جنوب با شهرستان قروه، از شمال شرقی با استان زنجان و از  شمال غربی با استان آذربایجان غربی و از شرق با استان همدان همسایه می باشد.

وجود نقاط گردشگری و اماکن تاریخی در کنار آب و هوای خوب و کوهستانی باعث گردیده مسافران زیادی خصوصا در فصل بهار جذب این شهرگردند و در این بازدید استفاده از خودروهای شخصی ممکن است برای صاحبان مشکلاتی را فراهم آورد.

خرابی خودرو در بیجار

درصورت خرابی خودرو در محدوده شهر بیجار می توانید به روش های زیر اقدام کنید:

خرابی خودرو در بیجار

  • اگر خودروی تان شامل گارانتی می باشد بهتر است فقط با نمایندگی رسمی جهت امداد تماس بگیرید.
  • اگر خودروی شما شامل گارانتی نبوده می توانید با مؤسسات امداد خودرو بیجار تماس بگیرید. مشکل خود را با کارشناس فنی مربوطه در میان بگذارید.
حتما بخوانید :  امداد خودرو سایپا همدان - تماس فوری با تعمیرگاه سایپای همدان

در صورتی که شکل خودرو جزئی باشد در محل رفع می شود. در صورتی که احتیاج به تعمیر اساسی داشته باشد به تعمیرگاه مجاز و مطمئن منتقل می گردد. گرچه برخی موسسات امداد خودرو بیجار خود دارای خودروی یدک کش و تعمیرگاه مجاز و معتبر هستند.

حتما بخوانید : طریقه ی تعویض تسمه دینام پژو۴۰۵، پژوپارس، سمند

تماس با امداد خودرو بیجار

وظیفه شما در موقع خرابی خودرو موارد زیر می باشد:

  • انتقال خودرو به محل امن
  • تماس با امداد خودرو و بیان مشکل با کارشناس فنی
  • عدم هرگونه دستکاری خودرو توسط خودتان یا افراد عبوری
  • توجه کامل به نظریات کارشناس

بیجار کجاست ؟چه جوری جای هستش ؟

بیجار، شهری است در استان کردستان ایران. این شهر، مرکز شهرستان بیجار است. بیجار، در منطقه ای کوهستانی و سردسیر واقع شده است.

بیجار، یکی از شهرهای تاریخی ایران است. این شهر، در دوران هخامنشیان، بخشی از امپراتوری هخامنشیان بوده است. در دوران ساسانیان، بیجار، یکی از شهرهای مهم قلمرو ساسانیان بوده است. در دوران اسلامی، بیجار، یکی از شهرهای مهم قلمرو اسلامی بوده است.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی امداد خودرو بیجار پرداختیم. در هر مسافرتی سعی کنید شماره های ضروری منطقه خصوصا امداد خودرو را در اختیار داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید ضمن تماس نسبت به  خرابی و تعمیرخودرو از آنان کمک بگیرید.

4.9/5 - (62 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا