نوین یدک

امداد خودرو بومهن

امداد خودرو بومهن و رودهن
خانه » امداد خودرو بومهن

بومهن از بخش های شهر پردیس در نزدیکی تهران می باشد که بخاطر نزدیکی آن به پایتخت به مکانی برای گذراندن تعطیلات اهالی تهران تبدیل شده است. این دو بخش بخاطر خوش آب و هوایی و نزدیکی به شهر پرجمعیت و شلوغ تهران مسافرین زیادی را در خود پذیرا می شود. در مقاله پیش رو ضمن معرفی مختصری از این دو بخش در مورد وجود امداد خودرو در آنها توضیحاتی خواهیم داد. در ادامه این نوشته از وب سایت یدک نوین امدادخودرو بومهن را بررسی می کنیم.

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو بومهن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

بومهن در کجا قراردارد؟

افرادی که قصد سفر به شمال کشور از سمت جاده ی هراز را دارند برای رسیدن به مقصد باید از شهرهایی مانند جاجرود ، رودهن ، بومهن عبور کنند . و به همین منظور این شهرهای مکان خوبی برای استراحت رانندگان خودروهای عبوری می باشند ودر صورت داشتن مشکل فنی برای وسایل نقلیه ی خود به تعمیرگاه های موجود در این شهرها مراجعه کرده و نسبت به تعمیرآن اقدام نمایند، بومهن از شهرستانهای پردیس تهران محسوب می شود که در ضلع غربی تهران می باشد، این شهر بخاطر دارابودن آب هوایی بسیار معتدل و مطبوع یکی از ییلاقات برای مردم تهران محسوب می شود که به خاطر نزدیکی به شهر تهران به عنوان اولین گزینه انتخاب می شود.
شهر رودهن نیز با فاصله ی کمی که با این شهر دارد و بخاطر شرایت خوب آب وهوایی جزء شهرهای یلاقی و گردشگردی برای ساکنان شهر تهران محسوب می شود، بخاطر موقعیت جغرافیایی و فشردگی شهر رودهن کمربندی که بتواند شهر را برای رفت آمدخودروها آسان کند ساخته نشده است، پس اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید یکی از مسیرهای خوش آب وهوا و بسیار دیدی مسیر جاده هراز می باشد که شهرهای رودهن و بومهن یکی از استراحت گاه های خوب برای رفع خستگی رانندگان می باشد.

شماره یدک کش خودرو بومهن

بهترین کار قبل از سفر با خودرو بازدید وچکاب کامل خودرو می باشد تا اگر خودرو شما هر ایراد فنی دارد را رفع و سپس اقدام به حرکت با آن کنید، واگر در محور جاده ی تهران به آمل در جاده ی هراز در شهر بومهن خودرو شما به یکباره خراب شد و قادر به ادامه ی مسیر نشد نگران نباشید خودرو خودرا در منهی الیه سمت راست جاده در شانه خاکی پارک کرده و از تابلوهای احتیاط موجود در داخل خوددو استفاده کرده ودرپشت خودرو قراردهید و سریعا با شماره ی امداد خودرو بومهن تماس گرفته ودرخواست ید‌ک کش بومهن را برای حمل و جابجایی خوددو خود به نزدیکترین تعمیرگاه درخواست نمایید، یدک کش های مورد استفاده در شهر بومهن از نوع چرخگیر بوده و به راحتی و بدون آسیب به جلوبندی وسایر قطعات خودرو شما را به نزدیکترین نمایندگی حمل وجابجا میکند. برای دریافت خدمات شبانه روزی یدک کشی خودرو در بومهن کافیست با شماره تلفن یدک کش بومهن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو بومهن و رودهن
امداد خودرو بومهن

شماره یدک کش خودرو بومهن

بومهن بخاطر قرار گرفتن در مسیر جاده هراز یکی از پرترددترین جاده ای منتهی به شمال کشور محسوب می شود که جاده هایی همیشه با بار ترافیکی بالایی دارد و بخاطر سنگینی حرکت خودروها وترافیک و فشار به موتور خودروها اکثرا در این مسیر دچار مشکل فنی می شوند که ممکن است این مشکلات و خرابی جزئی ویا مشکل اساسی برای خودرو پیش بیاید، در هر صورت رانندگان عزیزی که در جاده های نزدیک به رودهن ویا خود شهر بومهن خودرو آنها دچار خرابی شد می توانند با شماره امداد خودرو شبانه روزی بومهن تماس گرفته و درخواست یدک کش چرخگیر و امدادگر نمایند، تنها شماره یدک کش شبانه روزی بومهن که خدمات ۲۴ ساعته ارائه میدهد شماره ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ می باشد.

حتما بخوانید :  امداد خودرو ساوه

شماره تلفن امدادخودرو شبانه روزی بومهن

شهر بومهن بخاطر وسعت کم شهر دارای نمایندگی های مجاز خودرو مانند نمایندگی ایران خودرو و سایپا نمی باشد و به همین منظور در صورت خرابی خودرو افراد باید به امدادخودروهای این شهر اعتماد کنند و با تماس با مرکز خدمات امدادخودرویی شهر بومهن درخواست امداد خودرو نمایند، در صورت بروز مشکل فنی برای خودرو خود نگران نباشید و کار را به کاردان بسپارید و شرکت امداد خودرویی شهر بومهن نوین یدک این افتخار را دارد که با داشتن امدادگران ماهر و دوره دیده و خودروهای امدادجاده و یدک کش جزء اولین ها در این امر می باشد و تمامی خدمات امداد جاده ای و تعمیراتی رابصورت شبانه روزی ارائه میدهد ، در صورت خرابی خودرو ویا تصادف برای خودرو خود کافیست با شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی بومهن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید و منتظر امداد خودرو باشید.

شماره تماس امدادخودرو بومهن

اکثر رانندگان که در مسیر وجاده های شمال به مشکل فنی بر میخورند سردرگم می شوند که چه باید بکنیم و چه کسی به دادمان میرسد، باگذشت زمان و پیشرفت عمل وتکنولوژی در هر کجای از کشور که باشیم حتی جاده ی تهران هراز در شهر بومهن ویا ییلاقات شهر رودهن با یک تماس تلفنی با امداد خودرو آن شهر نزدیکترین امدادخودرو را درخواست کنید، مثلا اگر در نزدیکی شهر بومهن ویا در جاده های پرپیچ و خم این شهر خودروشما از جاده منحرف شده و احتیاج به کمک اضطراری دارید کافیست با شماره تماس امدادخودرو بومهن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان ممکن در تمام ساعات شبانه روز امداد خودرو در محل حاضر می شود.

شماره تلفن امداد خودرو جاجرود

برای درخواست امداد خودرو در جاده های جاجرود ویا خود جاجرود کافیست با شماره ی امداد جاده ای بومهن تماس بگیرید، چرا که بخاطر وسعت کم جاجرود هنوز شرکت امداد خودرویی در آن وجود ندارد و برای درخواست یدک کش وجرثقیل ، مکانیک سیار ، خودروبر در جاجرود با شماره ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو سایپا بومهن

شرکت خودروسازی سایپا در راستای اهداف خود خدمات پس از فروش شامل ، یدک کش سایپا ، جرثقیل امداد سایپا ، خودروبر سایپا ، مکانیک سیار سایپا ، در شهر بومهن  با قرار دادن چندین اکیپ امداد خودرویی و امداد جاده ای بصورت شبانه روزی این امر را محقق ساخته است که مشتریان شرکت امداد خودرو سایپا در تمام ساعات شبانه روز میتوانند از طریق اپیلکشن سایپا و یا شماره ی ۰۹۶۵۵۰ از خدمات این شرکت استفاده نمایند، دارندگان خودرو صفر کیلومتر شرکت خودروسازی سایپا و پارس خودرو و زامیاد در شهر بومهن که گارانتی آنها فعال می باشد برای استفاده از خدمات گارانتی و رایگان خود با مرکز پیام این شرکت تماس حاصل فرمایند و در صورت اتمام گارانتی اقدام به تمدید آن در سایت سایپا یدک نمایند ، اگر خودرو شما فاقد گارانتی می باشد و میخواهید از امداد خودرو سایپای محل سکونت خود در شهرهای بومهن  استفاده کنید کافیست با شماره تلفن امداد خودرو سایپای بومهن ، امداد خودرو سایپای بومهن ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن امداد ایران خودرو بومهن

شرکت امداد ایران خودرو در بومهن بصورت تمام وقت و بدون تعطیلات آماده ی ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیراتی و امدادی در سطح شهر و جاده ای می باشد، خدمات گارانتی و وارانتی شرکت امداد خودرو ایران خودرو در بومهن از طریق امدادگران مختص این شرکت که با خودروهایی با آرم و علائم شرکت ایران خودرو و دارای کدشناسایی می باشند صورت می پذیرد، اگر خودرو شما در شهرهای بومهن و رودهن و جاجرود به مشکل فنی برخورد و دارای کارت طلایی ایران خودرو و گارانتی می باشد برای استفاده از خدمات رایگان این شرکت باید با شماره مرکز پیام این شرکت ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و منتظرامدادگر بمانید. شماره تلفن امداد ایران خودرو در شهرهای بومهن که خدمات غیر گارانتی این شرکت را برعهده دارند ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ می باشد.

حتما بخوانید :  امداد خودرو ازندریان

امداد خودرو ام وی ام (مدیران خودرو) بومهن

اگر شما خودرو چینی ام وی ام خریداری کرده اید و نگران خدمات امداد خودرویی آن هستید؟ و قصد سفر کردن دارید و نمی دانید که آیا در جاده های شمال کشور مانند بومهن خدماتی برای این خودروها ارائه می شود یانه؟ واگر خودرو شما به مشکل فنی دچار شد و احتیاج به تعمیرکار سیار ام وی ام داشتید آیا مکانیک در جاده های بومهن وجود دارد که برای تعمیر خودرو شما اعزام شود؟؟
اینها سوالات پر تکراری است که اکثرا برای رانندگانی که خودرو ام وی ام خریداری نموده اند و میخواهند با این خودروها به مسافرت بروند ایجاد می شود !، باید در جواب این سوالات پر تکرار گفت که بله شرکت نوین یدک امداد خودرو بومهن بصورت شبانه روزی آماده ی خدمات رسانی و خدمات تعمیر در محل به این رانندگان عزیز می باشند، مشتریان عزیز ساکن شهر بومهن برای اینکه گارانتی خودروهای ام وی ام آنها باطل نشود باید برای تمدید به نمایندگی های مجاز ام وی ام محل سکونت خود مراجعه نمایند،
تنها شماره ی تلفن امداد خودرو و یدک کش و جرثقیل ام وی ام در بومهن با شماره ی ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

سایر خدمات : نیسان یدک کش آمل

امداد خودرو بومهن و رودهن
شماره امداد خودرو بومهن

تعمیرگاه های شبانه روزی و مکانیک سیار شبانه روزی بومهن

در جاده های شهر بومهن انواع خودروها با برندهای ایرانی و خارجی درحال تردد ورفت آمد هستن! و هر لحظه امکان خراب شدن خودرو وجود دارد و ممکن است رانندگان رادچار سردرگمی نماید، در این مواقع بهترین چیزی که به ذهن هر راننده میرسد پیداکردن یک تعمیرگاه شبانه روزی و یا یک مکانیک سیار برای تعمیر خودرو خود در محل میگردد ، مکانیک سیار وتعمیرکاران سیار در صورت لوزوم و درخواست راننده برای تعمیرات درمحل حظور پیدا میکنند ودر صورت عدم تعمیر آنرا بوسیله ی جرثقیل های یدک کش به تعمیرگاه های شبانه روزی انتقال داده و کار تعمیرآن را بصورت کامل و دقیق انجام میدهند، و در حضور مشتری تعمیرات را انجام داده و از قطعات اصلی و اورجینال در صورت نیاز به لوازم یدکی استفاده میکنند.

تعمیرکارسیار و مکانیک سیار در بومهن

بسیاری از رانندگان عزیز که قصد سفر به شمال کشور از جاده ی هراز و فیروزکوه را دارند باید از شهرهای بومهن عبور کنند تا به مقصد اصلی خود که شمال کشور می باشد برسند و ممکن است در این جاده ها خودرو آنها دچار مشکل فنی شده و قادر به حرکت نباشند، و مشکل اصلی ودغدقه ی رانندگان وجود تعمیرکار سیار ویا مکانیک می باشد که خودرو آنها را عیب یابی کرده و تعمیر نماید، از این رو شرکت امداد خودرو سراسری بومهن و رودهن اقدام به تجهیز خودروهای خود به امدادگران تعمیرکار و لوازم خودرو و ابزار نموده اند تا در صورت درخواست مشتری به محل اعزام شده و اقدام به خدمات تعمیر در محل خودرو نمایند، تعمیرکاران سیار و مکانیک سیارهای این شرکت های امدادی در بهترین مراکز فنی حرفه ای کشور دوره دیده ودارای مدارک معتبر از این مراکز می باشند، تعمیر خودروهای محصولات ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو ، ام وی ام ، کرمان موتور ، هیوندا ، تویوتا ، کیا ، را به تعمیرکاران ما بسپارید تا با هزینه ای کمتر به نحو احسنت خودرو شما تعمیر گردد و به مسافرت خود ادامه دهید، در صورت درخواست مکانیک سیار ،تعمیرکار سیار در بومهن با شماره ی مکانیک سیاربومهن ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید و از خدمات شبانه روزی این شرکت بهره ببرید.

حتما بخوانید :  امداد و یدک کش خودرو در دمق

موقعیت جغرافیایی بومهن

امداد خودرو بومهن : بومهن شهری در شمال شرقی تهران و از شهرهای هم مرز با استان سرسبز مازندران می باشد. این شهر نیز مانند رودهن وجاجرود به علت نزدیکی به کوه و رودخانه دارای هوای خنک ومطبوعی می باشد که انگیره ای برای گذران اوقات تعطیلی اهالی تهران می باشد. از این رو افرادی که قصد سفر به این شهر دارند باید در ارتباط با امدادخودرو بومهن اطلاعات خود را بروز کنند.

با توجه به توضیحات داده شده در مورد این دو شهر و قرار گرفتن در نزدیکی پایتخت همگی دست به دست هم داده تا گردشگران و مسافرین زیادی از این منطقه دیدن وعبور کنند. اینها خود عاملی است که ضرورت وجود امدادخودرو بومهن و رودهن را ضروری می کند. در ادامه پیرامون این مسئله توضیح خواهیم داد.

منظور از امدادخودرو بومهن چیست؟

همانگونه که از نام آن مشخص است امدادخودرو وظایف کمک رسانی به دیگر خودروهایی که دچار مشکل شده اند را انجام می دهند که این وظایف عبارتند از:

  • رسیدگی و بازدید از وضعیت بوجود آمده برای خودرو
  • تعمیر خودرو در محل
  • حمل خودرو به مراکز تعمیراتی در صورتی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد

و دیگر مواردی که معمول انجام خدمت رسانی آنها می باشد. از این بین می توان به یدک کش همدان و امداد خودرو همدان هم اشاره داشت.

اقداماتی که ما بایستی هنگام خراب شدن خودرو انجام دهیم چیست؟

امداد خودرو بومهن : در مسافرت ها و یا عبور از مسیرهای داخل شهر ممکن است برای خودروی ما مشکلی پیش بیاید که برطرف کردن آن از عهده ما خارج باشد.  در چنین مواقعی لازم است قبل از رسیدن امدادخودرو بومهن اقدامات زیر را انجام دهیم:

  • اولین کاری که بایستی انجام دهید بردن خودرو به محلی امن می باشد. بدین معنی که اگر خودروی شما در داخل شهر دچار مشکل گردیده به کنار خیابان و محلی که موجب مزاحمت و ایجاد ترافیک نگردد منتقل کنید. در صورتی که خارج از شهر باشد خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده و در صورت امکان به پارکینگ های کنار جاده منتقل نمایید.
  • در صورتی که خودروی شما در دوران گارانتی شرکتی می باشد بهتر است با نمایندگی کارخانه سازنده خودرو تماس بگیرید.
  • در صورتی که خودروی شما مدت گارانتی آن به پایان رسیده با امدادخودرو بومهن و رودهن تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید.
  • بنابر توضیحات ارائه شده توسط شما کارشناس فنی تصمیم اصلی را گرفته و نسبت به برطرف نمودن مشکل در محل و یا انتقال خودرو به تعمیرگاه تصمیم خواهد گرفت.
  • در صورت امکان تعمیر درمحل این کار انجام خواهد گرفت و گرنه به تعمیرگاه منتقل خواهد شد
  • تصمیم در مورد کار بر روی خودرو و رفع مشکل با کارشناس می باشد.

سایر خدمات : امداد خودرو پردیس

امداد خودرو بومهن و رودهن
امداد خودرو بومهن و رودهن

سخن آخر

امداد خودرو بومهن : در این نوشته از وب سایت یدک نوین ما به بررسی امدادخودرو بومهن پرداختیم.  نکته مهم  و کلام آخر این که از دست کاری خودرو توسط خودتان و یا افراد عبوری جدا خودداری کنید. چرا که ممکن است خسارت جبران ناپذیری به خودرو وارد گردد.و برای درخواست امدادخودرو در جاده های بومهن کافیست با شماره تلفن۲۴ ساعته ی ۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (45 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا