نوین یدک

خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان 1403

خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان
خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان 1403 - نوین یدک

نوین یدک

خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان یکی از بهترین اقداماتی است که می ‌توان برای جلوگیری از وجود آلودگی هوا و ماشین‌ های قدیمی انتخاب کرد. به‌ طور کلی خودروهای قدیمی و فرسوده مصرف سوخت بالایی داشته و به‌ دلیل سیستم فنی قدیمی باعث آلودگی هوا نیز می‌ شوند. ازسوی دیگر نیز این خودروها همواره نیاز به تعمیر و سرویس داشته که هزینه بسیار زیادی را برای افراد به‌ همراه خواهند داشت. به‌ همین خاطر نیز با توجه به قوانینی که در حال ‌حاضر وضع شده ‌است، تمامی افرادی که دارای وسیله نقلیه قدیمی هستند، باید خودرو ر  پس ‌از رسیدن به سن فرسودگی تحویل داده و اسقاط کنند. لازم است بدانید که خودروهای اسقاط شده تا به امروز و بنا به دلایل مختلفی همانند ممنوعیت واردات خودرو، تعداد کمتری داشته اند. به عبارت دیگر تعداد خودروهای اسقاطی در همدان در هر سال کاهش پیدا کرده‌ است.

آقای فاضلی

اما درحال ‌حاضر با سازمان ‌دهی شرایط خودرو، اوضاع تغییر کرده و اسقاط خودرو در همدان مجدد گسترش پیدا کرده‌ است. ما در مجموعه خود خرید خودروهای فرسوده را در هر مدل و شرایطی با قیمت مناسب انجام می‌ دهیم.همان ‌طور که گفتیم خودروی فرسوده  خودروهایی بوده که از سن قانونی خود گذشته و بسیار فرسوده شده ‌اند. لازم است بدانید که سن فرسودگی برای هریم از خودروها می ‌تواند متفاوت باشد. به‌ طور مثال سن فرسوده شدن ماشین‌های سنگین نسبت ‌به ماشین‌های سواری فرق دارد. ماشین‌ های فرسوده مهم ‌ترین دلیل آلودگی هوا هستند و مصرف سوخت بالا و از تعمیر مداوم نیز دلیل دیگری است که باعث شده تا خرید خودرو فرسوده و اسقاط خودرو در همدان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند.

بررسی سن خودروی فرسوده

در خصوص خرید خودروی فرسوده از همدان و اسقاط خودرو در همدان لازم است بیان کنیم که و این خدمات برای تمامی ماشین‌ هایی که در از سن قانونی خود گذشته ‌اند، مناسب است. می‌ توان گفت که سن فرسودگی برای خودروهای مختلف به شرح زیر است:

  • اتوبوس برقی ۲۰ سال
  • ماشین‌های عمومی ۱۴ سال
  • خودروهای بنزینی و دوگانه سوز ۱۳ سال
  • وانت گازسوز ۱۴ سال
  • خودروهای بنزینی و دوگانه سوز ۸ سال
  • اتوبوس‌ های درون ‌شهری ۸ سال
  • مینی ‌بوس و اتوبوس درون ‌شهری و برون ‌شهری ۲۰ سال
  • ماشین‌های سواری دولتی ۱۵ سال
  • کامیونت و کامیون ۱۶ سال
  • اتوبوس‌های گازسوز ۱۰ سال
حتما بخوانید :  خودروبر شبانه روزی همدان

با توجه به این اطلاعات می‌ توانید متوجه شوید که خودروی شما در هر مدلی به سن فرسودگی رسیده  یا خیر؛ در صورتی ‌که نیاز به اسقاط خودرو در همدان داشته و یا قصد خرید فروش فرسوده در استان همدان را داشتید، می ‌توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان
خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان

اسقاط خودرو چیست

به‌ منظور خرید خودروی فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان بهتر است که به‌ طورکلی با فرایند اسقاط خودرو آشنا شوید. با توجه به ماده ۸ قانون هوای پاک که در سال ۱۳۹۸ به تصویب رسی.د تمامی اشخاص حقوقی و حقیقی که  مالک وسایل نقلیه وظیفه دارند تا وسیله نقلیه خود را پس ‌از رسیدن به سن فرسودگی از رده‌ خارج کنند و یا به عبارتی اسقاط کنند. سن فرسودگی برای خودروهای سنگین، سواری، نیمه ‌سنگین و موتورسیکلت تفاوت دارد. با توجه به این طرح، مراکزی به ‌نام مراکز اسقاط خودروی فرسوده به وجود آمده ‌اند تا افراد بتوانند خودرو خود را به آن‌ ها تحویل دهند. مجموعه ما نیز در زمینه کلیه خدمات اسقاط خودرو در همدان و خرید و فروش این خودروها فعالیت کرده و می‌ تواند به شما کمک کند.

قیمت خودروی فرسوده در همدان چقدر است؟

در رابطه با خرید خودروی فرسوده همدان فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان قطعاً قیمت، فاکتور مهمی است. قیمت خودروهای فرسوده با توجه به سن و وضعیتی که دارند  ثابت نبوده و به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. مواردی همانند میزان تمیزی خودرو؛ گازسوز بودن و…. می ‌تواند به‌ صورت مستقیم در قیمت خودرو اقساطی تأثیرگذار باشند. در واقع خودروی شما پس‌از تحویل کارشناسی شده و هزینه مناسبی برای آن در نظر گرفته می ‌شود. با توجه به این موارد قیمت خودروهای مختلف همانند پیکان، پی‌ کی، پراید، پژو، پژو ،۴۰۵ رنو، هیوندا، وانت، تویوتا، تاکسی پراید و…. می ‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. شما می ‌توانید در این زمینه با شماره‌ های درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

حتما بخوانید :  طریقه ی هواگیری آب رادیاتور پژو ۲۰۶ ، پژو ۲۰۷، پژو۴۰۵ ، پارس ،سمند
خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان
خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان

قیمت خودروی فرسوده در سال 1403

در خصوص خرید خودروی فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان باید توجه کنید که هرگونه کسوراتی از ماشین سبب کاهش قیمت آن خودرو می‌ شود. قیمت ‌ها به‌ طور معمول از قبل مشخص بوده و برحسب نرخ ‌های تعیین ‌شده توسط کارشناسان تعیین می ‌شوند. نکته ‌ای که باید در نظر داشته باشید این بوده که ممکن است برخی از مراکز اسقاط خودرو در همدان نرخ بسیار پایین را برای خودروی شما را تعیین کنند. به‌همین خاطر نیز بهتر است برای فروش خودروی فرسوده و اسقاطی به مراکز معتبر مراجعه کنید.


یدک کش همدان


قیمت خودروی فرسوده  پراید در همدان

برای اسقاط خودروی فرسوده در همدان و یا خرید این خودروها تفاوت زیادی در قیمت‌ ها مشاهده می‌ شود. نرخ خودروهای اسقاطی پراید با توجه به مدل پراید و وضعیت فعلی خودرو تعیین می‌ شود. ماشین‌ های پراید در مدل ‌های مختلف همانند ،۱۳۱ ،۱۴۱ ۱۱۱ و ۱۳۲ وجود داشته که هر یک دارای امکانات و ظاهر متفاوتی هستند.هر یک از این ماشینا به ‌صورت متفاوتی برای اسقاط شدن قیمت گذاری می شوند. لازم است بدانید که پراید بیشترین آمار را برای اسقاط شدن نسبت‌ به خودروهای دیگر دارد.

خریدار خودرو فرسوده و اسقاط در همدان

قطعاً شما نیز برای خرید خودروی فرسوده و اسقاط به خودرو در همدان به ‌دنبال یک مرکز مطمئن هستید، در حال ‌حاضر مراکز متعددی این خدمات را ارائه می‌ دهند. صاحبین وسایل نقلیه فرسوده باید در این مورد حواس خود را بیشتر جمع کنند. چرا که در حال‌ حاضر آمار کلاهبرداری در زمینه اسقاط خودرو بسیار زیاد شده‌ است. مجموعه ما می ‌تواند مراکز معتبری را برای اسقاط خودرو در همدان به شما معرفی کند.

خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان
اسقاط خودرو در همدان

اسقاط خودرو در همدان

باید بگوییم که اسقاط خودرو در عمل به ‌معنای ایجاد تغییرات فیزیکی روی ماشین ‌هایی بوده که فرسوده شده اند. این کار به‌ گونه‌ ای انجام می ‌شود که خودرو و تمامی بخش‌های آن دیگر قابل ‌استفاده نبوده و به‌ طور کامل منحل می ‌شوند. به‌ طور معمول مراکز معتبر پس ‌از اسقاط خودرو گواهی معتبر را به شما ارائه می‌ دهند. شرایط اسقاط هر مدل ماشینی نیز متشکل از ثبت ‌نام در پایگاه اطلاع ‌رسانی، ارائه اطلاعات هویتی و پرداخت عوارض شهرداری و مالیات می شود. با توجه به قوانین خودرو باید در حتماً در دسته خودروهای فرسوده قرار گرفته باشد. به این معنا که از سن قانونی آن گذشته باشد.

حتما بخوانید :  سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

چه زمانی باید خود را اسقاط کرد؟

در مورد خرید خودروهای فرسوده و اسقاط خودرو در همدان لازم است تا با زمان درست اسقاط کردن خودرو آشنا شوید. برای اینکار بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • هر خودرویی پس ‌از رسیدن به سن مشخص فرسوده به حساب آمده و شرایط اسقاط شدن را دارد.
  • اگر خودرو شما و به شکل پشت مداوم در در معاینه فنی رد شود.
  • در صورتی ‌که هزینه تعمیر و نگهداری خودرو بسیار بالا بوده و نگهداری آن دیگر برای شما مقرون‌ به ‌صرفه نباشد.
  • ایجاد تغییر در قوانین و مقررات مربوط به خودروهای فرسوده باعث آن شد تا زمان اسقاط شدن خودرو فرا برسد.

بررسی مزایای اسقاط خودرو

خرید خودروی فرسوده و اسقاطی اسقاط خودرو در همدان مزایایی را به‌ همراه دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت مبلغ و هم چنین داشتن تخفیف برای خرید خودروی جدید
  • کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو
  • کاهش آلودگی هوا

امداد خودرو همدان


مدارک مورد نیاز برای اسقاط خودرو در همدان

به ‌منظور اسقاط خودرو در همدان لازم است تا مدارک زیر را ارائه  دهید:

  • کارت خودرو
  • برگ سبز خودرو
  • رسید پرداخت عوارض شهری
  • رسید پرداخت مربوط به مالیات خودرو
  • استعلام خلافی و رسید پرداخت
  • کپی از کارت ملی و شناسنامه
خرید خودرو فرسوده همدان و اسقاط خودرو در همدان
خرید خودرو فرسوده

جمع بندی

در این مطلب در خصوص خرید خودروی فرسوده و همچنین شرایط اقساط خودرو اسقاط خودرو در همدان توضیحاتی را بیان کردیم. به ‌طور کلی خودروها پس ‌از گذشت چند سال به سن فرسودگی رسیده و باید اسقاط شوند. اینکار مزایایی را برای افراد به ‌همراه دارد اما توجه کنید که برای این خدمات تنها به مراکز معتبر در همدان مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا