نوین یدک

امداد خودرو سایپا همدان – تماس فوری با تعمیرگاه سایپای همدان

امداد خودرو سایپا همدان
خانه » امداد خودرو سایپا همدان – تماس فوری با تعمیرگاه سایپای همدان

امروزه کارخانه های بزرگ خودرو سازی جهت رفاه حال مشتریان طرف قرارداد خود اقدام به خدمات پس از فروش می کنند. این خدمات معمولا در سرتاسر کشور فعال می باشد و امور خودرویی مشتریان خود را در ارتباط با مشکلات خودرویی طبق تعهدات کارخانه انجام می دهند. در مقاله پیش رو در مورد امداد خودرو سایپا همدان توضیحاتی خواهیم داد.

برای درخواست شماره تماس امداد خودرو سایپای همدان با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس بگیرید. شماره ی تلفن تعمیرگاه سایپای همدان ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ می باشد. شماره ی تعمیرکار سایپای همدان. مکانیک سایپای همدان. تعمیردر محل سایپای همدان
شماره ی تماس امداد خودرو سایپای همدان
شماره تلفن امداد سایپای همدان
شماره ی امداد خودرو سایپا در همدان
شماره ی نمایندگی سایپای همدان
شماره تلفن سایپا در همدان
شماره تماس زامیاد در همدان
شماره تماس پارس خودرو همدان
شماره سایپای همدان
شماره ی تلفن خدمات تعمیر درمحل سایپای همدان

تعمیرگاه و تعمیرکار سیار مجاز امداد خودروهای سایپا در همدان

دارای گواهینامه های امداد خودروی از سایپا یدک

امداد خودرو چیست و چه وظایفی دارد؟

امداد خودرو  به خدمات و  افرادی گفته می شود که در طول شبانه روز حتی در روز های تعطیل هم امکان پاسخگویی شما عزیزان را دارند. خودروهای شما را که دارای نقص فنی هستند و قادر به حرکت نیستند تعمیر می کنند. در مورد وظایف امداد خودرو  نیز بایستی گفت در ابتدا شما با امداد خودرو تماس گرفته و مشکل پیش آمده برای خودرو و موقعیت مکانی خود را به اطلاع کارمندان مؤسسه امداد خودرو خواهید رساند. در ادامه کارمندان امداد خودرو سایپا همدان موقعیت مکانی و مشکل ماشین شما را بررسی کرده و کارشناسان امداد خودرو با خودروی امدادی را به سمت شما ارسال می کنند.

شماره تماس امداد خودرو سایپای همدان

در تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی شرکت امداد خودرو سایپا در همدان برای رفاه حال مشتریان خود در ورودی ها و خروجی ها شهرو همچنین مناطق پرتردد تفریحی و گردشگری خودروهایی را بصورت کشیک مستقر می کند تا در صورت تماس مشتری با امداد خودرو سایپا در همدان در کمترین زمان ممکن امدادگر به محل امدادخواه اعزام شود ، و رانندگانی که خودرو آنها از محصولات شرکت سایپا وپارس خودرو و زامیاد می باشند میتوانند برای استفاده از خدمات امداد خودرویی مانند یدک کش سایپا ، خودروبر سایپا ، مکانیک سیار سیایپا ،باطریساز سیارسایپا ، باشماره تماس امداد خودرو سایپای همدان ، گارانتی۰۹۶۵۵۰ و وارانتی با ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایند.شرکت امداد خودرو سایپا در همدان بصورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز این شرکت می باشد.

یدک کش سایپای همدان

شرکت امداد خودرو سایپای همدان با به روز رسانی خودروهای حمل خودرو خود و ارائه ی خدمات نوین وبدون خسارت آماده ی ارائه ی خدمات حمل خودرو توسط یدک کش های چرگیر هیدرولیک می باشد، در گذشته خودروهای یدک کش سایپا از نوع زنجیری بود که در مواقع حمل احتمال ایجاد خسارت به خودروها وجود داشت، به همین منظور در حال حاضر همه ی نیسان های یدک کش شرکت سایپا از نوع چرگیر می باشند ، یدک کش های دومنظوره ی سایپا نیز یکی دیگر از خلاقیت های این شرکت می باشد که هم وظیفه ی حمل و هم خدمات تعمیر در محل خودرو را برعهده دارند، این یدک کش های دومنظوره دارای لوازم یدکی شرکتی و اورجینال برای مشتریان شرکت سایپا میباشد تادرصورت لازم برای تعویض قطعات مورد استفاده قرار میگیرد، و رانندگان این یدک کش ها از امدادگرانی می باشند که دوره های لازم را برای حمل خودرو با یدک کش و تعمیر خودرو در محل رادر سایپا یدک گذرانده اند، برای تماس با یدک کش سایپادر سراسر استان همدان کافیست با شماره ی ۰۹۶۵۵۰و ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایند.

امداد خودرو سایپا همدان
امداد خودرو سایپا همدان

امداد خودروی سایپای همدان

از دیگر شرکت های داخلی تولید خودرو میتوان شرکت خودروسازی سایپا را نام برد، این شرکت با تولید ارزان ترین خودرو در ایران رغابت تنگاتنگی با خودروسازی ایران خودرو دارد. وبه خاطر همین امر یعنی ارانتر بودن خودرو مردم تمایل به خرید پراید دارند. از محصولات خودروسازی سایپا وپارس خودرودر همدان میتوان به پراید، کوئیک،شاهین ،تیبا،تندر۹۰، برلیانس ،زانتیا، مگان ،نام برد. شرکت امداد خودرو سایپا در همدان نیز خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات را بر عهده دارد.

خودروبر امداد سایپای همدان

در شرکت سایپای همدان برای حمل خودروهای صفر کیلومتر از کارخانه تا تعمیرگاه از خودروبرها استفاده میکنند تا خودرو بدون کوچکترین حرکت و ضربه ای به دست مشتری برسد این نوع خودروبرها از نوع تریلی کفی می باشند که قادر به حمل چندین خودرو به طور هم زمان می باشند، نوع دیگری از خودروبر کفی در شرکت امداد سایپا مورد استفاده قرار میگیرد که فقط قادر به حمل یک خودرو می باشند، این نوع خودروبر ها اکثرا خودروهایی که در نمایندگی تحویل مشتری میدهند را تا منزل ویا پارکینگ مورد نظر مشتری حمل و جابجا می نمایند ، برخی از مشتری ها ممکن است خودروهایی را به شهر دیگری فروخته باشند برای اینکه کارکردی در کیلومتر خودرو صفر ایجاد نشود و خودرو به عنوان خودرو بدون کارکرد فروخته شود از خودروبرها ی کفی برای حمل خودرو استفاده می نمایند، از مزایای استفاده از خودروبرهای شرکت سایپا در همدان میتوان به چند موارد اشاره کرد:
۱.حمل خودرو بدون ضربه و حرکت
۲. دارای بیمه ی مسئولیت وحمل به قیمت خودرو درموقع حمل
۳. داشتن بارنامه ی معتبر برای حمل خودرو

امداد خودرو سایپا و زامیاد و پارس خودرو در همدان

برای درخواست امداد خودرو رایگان برای خودرو های صفرکیلومتر وگارانتی با ما تماس بگیرید.

از خدمات گارانتی امداد خودرو سایپای همدان میتوان به خدمات تعمیر درمحل اشاره نمود امدادگر فرستاده شده مجهز به دستگاه دیاگ و قطعات اورجینال شرکتی اقدام به رفع عیب و تعویض قطعات گارانتی در محل می نماید.
سرویس های اولیه ی شرکت امداد خودرو سایپا و زامیاد در همدان را از ما بخواهید.

در این مرحله کارشناسان امداد خودرو  عیب را تشخیص و به رفع آن می پردازند. ضمن این که این کارشناسان حرفه ای دیاگ را نیز بررسی می کنند تا از سالم بودن دیاگ خودرو نیز اطمینان حاصل کنند. اگر قطعه ایی از خودروی شما معیوب باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد تعمیرکاران امداد خودرو سایپا این کار را انجام می دهند. خودرو را به صاحب آن برمی گردانند. در آخر اگر خودرو در محل قابل تعمیر نباشد توسط یدک کش به نمایندگی سایپا همدان ارسال می گردد.

امداد خودرو سایپا همدان
امداد خودرو سایپا همدان

امداد خودرو های سایپا در همدان

با تولیدات روز افزون خودرو توسط شرکت های مختلف و مسئله گردشگری، تقاضای دریافت کارت خدمات اشتراک خدمات شرکت سایپا بیش از قبل می شود. در این راستا شرکت خدمات امداد خودرو  سایپا به دارندگان خودرورهای خود شرکت، خدمات ویژه دوره گارانتی را ارائه می دهد. این خدمات در شرکت امداد خودرو  سایپا عبارتند از: خدمات امدادی، خدمات رفاهی، خدمات بیمه ای  و خدمات ویژه مشترکین.خدمات امداد خودرو  سایپا همدان عبارتند از:

  • اعزام امدادگر(مکانیک سیار)
  • تعمیر در محل و حمل امدادی
  • تعویض لاستیک و سوخت رسانی برای معلولین و جانبازان
  • چکاب فصلی طبق تعهدات کارخانه
  • انجام مشاوره تلفنی جهت مشترکین

و دیگر خدماتی که طبق تعهدات شرکت بر عهده امداد خودرو سایپا همدان می باشد.

درخواست امداد خودرو سایپا بصورت اینترنتی در همدان

دارندگان محصولات شرکت سایپا به دو دسته تقسیم می شوند، خودروهاییکه دارای گارانتی هستند و خودروهاییکه گارانتی آنها به اتمام رسیده است، در صورت اتمام تاریخ کارت گارانتی خودرو میتوانند از طریق اینترنتی و یا مراجعه به یکی از تعمیرگاه های سایپا در استان همدان گارانتی خودرو خود را تمدید نمایند و خدمات امداد خودرویی سایپادر همدان بصورت رایگان بهرمند شوند.

درخواست امداد خودرو سایپا در همدان برای خودروهای گارانتی دار

رانندگان عزیزی که خودرو آنها صفر کیلومتر بوده و دارای گارانتی می باشند میتوانند از طریق اپیلیکشن گروه سایپا یا صفحه ی اصلی امداد خودرو سراسری سایپا درخواست خودرا ثبت ومنتظر امدادگر باشند.

درخواست امداد خودرو سایپا در همدان برای خودروهای فاقد گارانتی

شما رانندگان عزیزی که گارانتی خودرو شما به اتمام رسیده می توانید برای درخواست امداد خودرو در استان همدان به سایت پیمانکار شرکت سایپا ی همدان وارد شده و نوع درخواست خود را ثبت نمایید و یا با شماره ی مندرج در سایت تماس گرفته و مشکل خودرا به اطلاع کارشناسان ما رسانده و منتظر امدادگر مجاز و دوره دیده ی سایپا بمانید.

امداد خودرو سایپا
امداد خودرو سایپا

خدمات گارانتی نمایندگی سایپا در همدان

شرکت خودروسازی سایپا در راستای مشتری مداری و شعر همیشه حق با مشتری است خدمات پس از فروش خودرا در استان همدان ارتقاء بخشیده است، همدان با داشتن چندین نمایندگی فعال سایپا در غرب کشور جزء اولین ها محسوب می شود ، طریقه ی کار نمایندگی های سایپا بدین صورت می باشد که هر نمایندگی طبق افراد وتعمیرکارانی که دارد و دوره های آموزشی که در مورد خودروهای خاص میبینند پذیرش میکنند، قطعات گارانتی که در نمایندگی های سایپا مورد استفاده قرار میگیرد همان قطعاتی می باشد که در خط تولید مورد استفاده قرار میگیرد، گارانتی خودروهای سایپا ۴۰۰۰۰ هزار کیلومتر کارکرد و ۲ سال تاریخ اتمام گارانتی می باشد که زمان اتمام گارانتی فرارسیدن هر کدام از موارد می باشد.

خدمات گارانتی که امداد خودرو سایپا انجام میدهد

امداد خودرو سایپا با تجهیز کردن یگان امداد خود و استفاده کردن از چندین مدل خودرو برای خدمات خود از رغبای خود پیشی گرفته و حرفی برای گفتن دارد که در ادامه ی مطالب به چند موارد اشاره می نماییم، نیسان جرثقیل یدک کش دومنظوره ی سایپا برای خدمات تعمیر در محل و حمل مورد استفاده قرار میگیرد، خودروبر کفی سایپا برای حمل و جابجایی خودروهاییکه چهار چرخ آنها به مشکل خورده و قابل حمل با یدک کش نمی باشد و خودروهای گران قیمت، پراید وانت های سایپا که دارای سقف مسقف با تجهیزات کامل و قطعات کامل برای خدمات تعمیر در محل مورد استفاده قرار میگیرد، تمامی خودروهای سایپای دارای گارانتی بصورت رایگان حمل و جابجا می شوند.

اپیلیکیشن امداد خودرو سایپا در همدان

با نصب کردن اپلیکشین امداد خودرو سایپا می‌توانید از تمامی خدمات امدادجاده ای وامداد رسانی خودروهای تولید گروه سایپا مانند درخواست امداد، درخواست خدمات تعمیردر محل، پیگیری و شکایات درخواست‌ها، خدمات گارانتی بدنه و خرید کارت اشتراک امداد در همدان و سراسر کشور بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از امداد خودرو

اگر وسیله نقلیه شما در مدت استفاده از گارانتی شرکت تولید کننده خودروی تان می باشد بهتر است این نکته را فراموش نکنید که استفاده از امداد خودرو سایپا همدان این مزیت ها را برای شما به همراه می آورد:

تعمیر خودرو در کوتاه ترین مدت زمان ممکن

از طریق اشتراک در امداد خودرو در صورت بروز مشکل کارشناسان آموزش دیده که زمینه آموزشی آنها در ارتباط با سیستم خودروی شما می باشد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بازدید و تعمیر خودروی شما اقدام می کنند. ضمن این که شما مطمئن هستید تعمیرکار ارسالی نسبت به کلیه سیستم خودروی شما آگاهی کامل دارد.

امداد خودرو سایپا
امداد خودرو سایپا

تعمیر خودروی شما به صورت کاملا علمی و حرفه ای

استفاده از امداد خودرو سایپا همدان به شما این اطمینان را می دهد که تعمیرات انجام شده برروی خودروی شما به صورت علمی و حرفه ای می باشد و شخص تعمیرکار دوران آموزشی کاملی را دیده و ب رمبنای حدس و گمان و تجربه کار تعمیر خودروی شما را انجام نمی دهد.

عدم بروز حوادث ناگوار در آینده

استفاده از امداد خودرو این  اطمینان را به شما می دهد که ضمن تعمیر اصولی و اساسی توسط تعمیرکار متخصص در آینده نیز نسبت به تعمیر انجام شده خیال تان راحت می باشد.

هزینه های تعمیر مقرون به صرفه در امداد خودرو سایپا همدان

استفاده از امداد خودرو  شرکت سایپا به شما به عنوان مشترک این اطمینان را می دهد که در صورت استفاده از قطعات از کیفیت اصلی و قطعات مورد تایید کارخانه استفاده می کنید. اگر هزینه ای هم بابت تعمیر دریافت می گردد بر مبنای قانون تعیین شده توسط شرکت بوده و نسبت به تعمیرکارهای دیگر مطمئن تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

حمل خودرو به صورت کاملا ایمن توسط یدک کش

در صورتی که خودروی شما احتیاج به تعمیر اساسی داشته باشد حمل خودرو شما توسط خودرو یدک کش خود شرکت صورت می پذیرد و این اطمینان را دارید که خودروی شما به صورت استاندارد و سالم به تعمیر گاه انتقال داده می شود.

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت امداد خودرو همدان نوین یدک ما به بررسی امداد خودرو سایپا همدان پرداختیم. نکته پایانی این که امداد خودرو  سایپا همدان آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به دارندگان خودروهای این شرکت اعلام نموده و آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما عزیزان می باشد.

5/5 - (103 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا