نوین یدک

نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک

نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک
نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک - + مراحل ثبت نام - نوین یدک

نوین یدک

یکی از مشکلات رانندگان هنگام خرید و فروش، نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک بوده که باعث اتلاف وقت خریداران و فروشندگان خودرو می شود. برای اطلاعات بیشتر و آموزش گام به گام نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک با ما تا انتها همراه باشید.

معرفی سایت نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک یکی از خدماتی است که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای راحتی شهروندان ارائه شده است. این سامانه با هدف کاهش شلوغی و تسهیل روند تعویض پلاک راه‌اندازی شده است. کاربران می ‌توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.epolice.ir، نوبت خود را به‌صورت آنلاین رزرو کرده و زمان و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنند، به این ترتیب فرآیند تعویض پلاک را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند.

مزیت های نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک

دریافت نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک دارای چندین مزیت برجسته است. این سیستم به کاربران امکان می ‌دهد که بدون نیاز به انتظار طولانی در صف‌ها، در زمان مشخصی که رزرو کرده‌اند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند، که این امر به صرفه‌جویی در وقت آنها کمک می‌ کند.


یدک کش همدان


نوبت‌دهی آنلاین باعث کاهش شلوغی و ترافیک در این مراکز می‌ شود. در صورت رزرو نوبت، افراد به صورت منظم و کنترل‌شده به محل مراجعه می‌کنند. با توجه به پروسه آنلاین نوبت دهی، دیگر در زمان مراجعه خبری از صف طولانی خودرو ها برای تعویض پلاک نیست

حتما بخوانید :  ترموستات خودرو چیست؟ محل قرار گرفتن ترموستات پراید ، پژو 206،207 ، پژو پارس ، سمند

مراحل نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک

ثبت نام و انتخاب محل تعویض پلاک

در قدم اول محل تعویض پلاک را مشخص می کنیم. در شهر تهران یا کلان شهر های بزرگ تر، چندین مرکز تعویض پلاک وجود دارد. برای انتخاب نزدیک‌ ترین مرکز تعویض پلاک، ابتدا باید وارد صفحه نوبت‌دهی تعویض پلاک آنلاین شوید. پس از ثبت‌نام و احراز هویت، در این صفحه باید اطلاعاتی از جمله نام استان، شهر، نوع وسیله نقلیه و نوع خدمت مورد نظر را وارد کنید.

نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک
نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک

با جست و جو در قسمت مشخص شده، مراکز تعویض پلاک نزدیک به محل سکونت شما نمایش داده می ‌شوند و می‌ توانید مناسب ‌ترین گزینه را براساس موقعیت جغرافیایی خود انتخاب کنید.

رزرو زمان تعویض پلاک

پس از انتخاب مرکز تعویض پلاک مورد نظر، وارد مرحله‌ای می ‌شوید که باید تاریخ و ساعت مراجعه حضوری خود را تعیین کنید. در این مرحله، یک تقویم نمایش داده می ‌شود که روزها و زمان‌های موجود با رنگ سبز نشان داده شده ‌اند. این نشان‌دهنده آن است که این زمان‌ها هنوز خالی هستند و می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

در نظر داشته باشید، زمانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است. در این صورت تمامی خودرو ها بدون تاخیر وارد می شوند.

وارد کردن مشخصات فردی و اطلاعات خودرو

در گام سوم از فرآیند نوبت‌دهی تعویض پلاک خودرو، لازم است مشخصات فردی خود را وارد کنید؛ این شامل نام، کد ملی و شماره موبایل می‌شود. سپس در مرحله آخر باید اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه خود را وارد نمایید؛ اطلاعاتی مانند برند خودرو، مدل و شماره پلاک. پس از تکمیل این مراحل، با زدن تیک موافقت با شرایط و قوانین، کد پیگیری دریافت خواهید کرد. حالا در تاریخ و ساعت تعیین شده به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو سایپا همدان - تماس فوری با تعمیرگاه سایپای همدان

مدارک لازم برای تعویض پلاک خودرو

برای تعویض پلاک خودرو، مدارکی مانند بیمه شخص ثالث اتومبیل، اصل کارت ماشین و سند خودرو، اصل شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار، گواهی تسویه حساب خلافی خودرو، گواهی معاینه فنی و مدارک احراز محل سکونت خریدار ضروری بوده و هنگام نقل و انتقال خودرو بررسی می شود.

قوانین و مقررات تعویض پلاک خودرو

هر متقاضی فقط مجاز به رزرو یک نوبت در مراکز تعویض پلاک است و باید حداقل ۵ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در مرکز حضور داشته باشد. تمامی اطلاعات در سامانه ثبت شده و در زمان ورود به مرکز، فقط دارنده کارت ملی یا وکالت‌نامه قانونی می‌تواند پلاک را تعویض کند.

پیامک ارسال شده برای اطلاع رسانی جهت حضور در مرکز تعویض پلاک ارسال می شود. پرینت نوبت رزرو شده به معنی مجوز ورود به مرکز نیست و پذیرش بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه انجام می‌شود.

در صورت عدم حضور در زمان تعیین شده، محدودیت‌ هایی برای رزرو نوبت ‌های آینده اعمال شود و خدمات تنها در زمان‌بندی مشخص شده ارائه می‌شود، بنابراین متقاضیان باید دقیقاً در تاریخ و ساعت رزرو شده به مرکز مراجعه کنند.


امداد خودرو همدان


 

مراحل کاری تعویض پلاک در کلان شهر ها

در شهرهای بزرگ، مراکز تعویض پلاک تمامی مراحل را به‌صورت متمرکز انجام می‌دهند. اما در شهرهای کوچک، فرآیند تعویض پلاک به دو مرحله تقسیم می‌شود. در مرحله اول بازدید خودرو و تعویض پلاک در مکان‌های مختلف صورت می ‌گیرد. بنابراین، اگر قصد دارید در یک شهر کوچک پلاک خود را تعویض کنید، باید آدرس اداره راهنمایی و رانندگی آن شهر را نیز پیدا کنید. در این شهرها، اپراتور تعویض پلاک شما را برای بازرسی خودرو به اداره راهنمایی و رانندگی ارجاع خواهد داد.

حتما بخوانید :  امداد ایران خودرو در همدان،تماس فوری با ایرانخودرو
نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک
نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک بود. سعی کردیم به مراحل نوبت دهی تعویض پلاک هر استان و مزایای ان اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد امداد خودرو در تمامی شهر ها و کلان شهر های ایران با سایت نوین یدک در ارتباط باشید. پس از تماس نیرو متخصص به آدرس ارسال شده، فرستاده می شود.

امتیاز دهی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا