نوین یدک

امداد خودرو گل تپه همدان

امداد خودرو گل تپه
خانه » امداد خودرو گل تپه همدان

یکی از شهرهایی که در جنوب غربی شهرستان کبودر آهنگ قرار گرفته است شهر گل تپه می باشد. غار علیصدر را می توان از مهمترین جاذبه های گردشگری این  شهر نامید. شهر گل تپه مردمی ترک زبان دارد. در زبان ترکی و بنابرعقیده مردم این شهر نام گل تپه دراصل کول تپه می باشد. کول به معنی خاکستر و بجا مانده از دوران آتشکده ها است که در این شهر بوده و خاکستر های آن در کنار این شهر به صورت تپه یا به زبان ترکی کول درآمده است. هنوز هم خیلی از مردم این شهررا با نام کول تپه یا گل تپه می شناسند. در این نوشته به بررسی امداد خودرو گل تپه همدان می پردازیم.

امداد خودرو در گل تپه

سفر به گل تپه همدان

وجود غار علیصدر در روستای علیصدر این شهر باعث گردیده تا گردشگران زیادی را از سراسر ایران و جهان جذب خود کنند. البته روستاهای خوش  آب و هوای دیگری نیز در محدوده این شهر قرار دارند که تفرجگاه مردم می باشد. مانند روستای قطار قویی که مناظر طبیعی زیبا و سرسبزی آن موجب گردیده که بازدیدکنندگان زیادی را برای تفریح به سمت خود جذب کند.

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو گل تپه ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

کسانی که قصد مسافرت به استان همدان  را دارند مطمئنا یکی از برنامه های تفریحی آنان دیدار از غار علیصدر می باشد. به همین دلیل هم گذارشان به شهر گل تپه جهت رفتن به روستای علیصدر خواهد افتاد. اگر قصد مسافرت با خودروی شخصی به این شهر را دارید حتما شماره های امداد خودرو گل تپه در مسیر را داشته باشید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو فامنین

امداد خودرو آبگرم

 

امداد خودرو گل تپه همدان

بطور حتم در شهر گل تپه نیز جهت رفاه حال هموطنان عزیز امداد خودرو وجود دارد. اگر مشکلی برای خودروی تان در این شهر یا محدوده آن پیش آمد بهترین کار پارک خودرو در محل امنی است که خطری برای دیگران بوجود نیاورد. در مرحله بعد اطلاع به امداد خودرو گل تپه جهت آمدن کارشناس فنی و خودرو یدک کش به محل می باشد. اگر خودروی شما در محل و احتیاج به تعمیر جزئی داشته باشد که توسط کارشناس انجام خواهد گرفت. تعمیرات در محل ممکن است شامل تعویض باطری ، تعویض تسمه های دینام، پروانه بر اثر پارگی، اشکالات جزئی برق خودرو و یا تعویض لاستیک و یا لنت باشد.

امداد خودرو گل تپه همدان

اما اگر طبق نظر کارشناس خودرو بایستی جهت تعمیر به مرکز تعمیرات خودرویی منتقل گردد حتما خودرو را به وسیله یدک کش که از ضریب ایمنی بالایی برخوردار می باشد به تعمیرگاه جهت بررسی و تعمیر منتقل  کنید.

نکات مهم در زمینه تعمیرات و امداد خودرو گل تپه

دو نکته مهم وجود دارد که بایستی به آن در زمینه امداد خودرو گل تپه توجه نمود.

  • اگر خودروی شما در دوران گارانتی می باشد حتما با نمایندگی شرکت تولید کننده خودرو تماس بگیرید. کارخانه های تولید خودرو در داخل کشور جهت رفاه مشتریان خود شماره امداد خودروی سراسری در کشور دارند. می توانند شما را جهت انتقال خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز راهنمایی و کمک کنند. شما موطف هستید بخاطر حفظ گارانتی از این طریق اقدام کنید و گرنه با استفاده از خدمات متفرقه تعمیراتی خودروی شما از حالت گارانتی خارج خواهد گردید.
  • در صورتی که خودروی شما در دوران گارانتی نمی باشد بهترین کار همانگونه که گفته شد تماس با امداد خودرو است. بهتر است با استفاده از نظریات کارشناس خودرو اقدام به تعمیر نمایید.
حتما بخوانید :  امداد خودرو در آوج شبانه روزی

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی امداد خودرو گل تپه همدان پرداختیم. نکته مهم این که از دست کاری خودرو توسط خودتان یا افراد متفرقه جدا خودداری کنید. چرا که ممکن است آسیب های بیشتری به خودرو وارد و باعث خرج تراشی و هزینه اضافه گردد. دیگر این که نظر کارشناس فنی خودرو ارجحیت دارد. پس کار تعمیر را به آنان بسپارید.

4.9/5 - (91 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top