نوین یدک

امداد خودرو کبودرآهنگ

امداد خودرو کبودرآهنگ
خانه » امداد خودرو کبودرآهنگ

کبودرآهنگ شهری در استان همدان مرکز شهرستان کبودرآهنگ می باشد. آب و هوای این شهرستان مانند اکثر شهرهای استان همدان سرد و خشک است. اما نسبت به دیگر شهرهای استان همدان تابستان های گرمتر و زمستان های سردتری را در این شهرستان تجربه خواهید کرد. اگر تمایل به سفر با وسیله نقلیه خود به این شهر دارید، اطلاع از امداد خودرو کبودرآهنگ می تواند بسیار مهم باشد.

 

امداد خودرو در کبودرآهنگ

مانند تمامی شهرهای استان همدان و ایران در شهر کبودرآهنگ نیز مراکز امداد خودرو وجود دارند. وظیفه کمک رسانی به خودروهایی که در سطح شهر و یا حومه و بین راه دچار خرابی شده اند را بر عهده دارند. امداد خودرو ها معمولا دو دسته هستند:

شهر کبودراهنگ در شمال شرقی استان همدان قرار دارد و دارای آب وهوای سرد کوهستانی می باشد. قرار گرفتن بزرگترین غار آبی جهان در این شهر کبودراهنگ را به یکی از قطب های گردش گری تبدیل نموده است وسالانه مسافرین زیادی از سراسر کشور برای دیدن غار آبی به این شهر سفر می نمایند و به همین خاطر مسافرت های جاده ای در تابستان به اوج خود می رسد و خودروهای زیادی در این مسیر به مشکل فنی بر می خورند و احتیاج به خدمات امداد خودرو کبودراهنگ دارند. قرار گرفتن این شهر در مسیر قزوین به همدان به یک پایگاه استراحتگاهی بین راهی تبدیل شده است. وجود تعمیرگاه های خودرو در این شهر و قرارگرفتن نمایندگی سایپا و نمایندگی ایران خودرو در کبودر اهنگ تعمیر و خدمات گارانتی را برای دارندگان این محصولات آسان نموده است.

حتما بخوانید :  امداد خودرو در آوج شبانه روزی

امداد خودرو کبودرآهنگ

خدمات امداد خودرو کبودراهنگ

در ادامه ی مطالب در مورد خدماتی که امداد خودرو کبودراهنگ ارائه می دهد میتوان به چندین موارد اشاره نمود:

خدمات تعمیر در محل: ارسال امدادگر با تجربه وکاربلد برای تعمیر خودرو در محل کار یا در جاده یا منزل با نازلترین قیمت

ارسال یدک کش در کبودر اهنگ: اگر در شهر کبودراهنگ خودرو شما به مشکل فنی برخورده و میخواهید آنرا به نزدیکترین نمایندگی سایپا یا ایران خودرو برسانید نگران نباشید با وجود خودروهای نیسان یدک کش چرخگیر بدون آسیب رساندن به جلوبندی و سپر خودرو شما آنرا با ارزان ترین قیمت به نمایندگی حمل می نماید.

شماره تلفن امداد خودرو کبودراهنگ

مسافرین تعطیلات نوروزی ویا تعطیلات تابستانی که قصد رفتن به غار علیصدر را دارند و از سمت تهران و قزوین به طرف همدان حرکت کرده اند یکی از نزدیکترین مسیرها به علیصدر عبور از کبودراهنگ می باشد و سالانه مسافرین بیشماری از شهر کبودراهنگ دیدن میکنند، برخی از مسافرین دقدقه ی خراب شدن خودرو خود در این مسیر کوهستانی را دارند از این رو توصیه ای که شرکت نوین یدک دارد داشتن شماره تلفن امداد خودرو کبودراهنگ می باشد ، شرکت امداد خودرو کبودراهنگ تنهاترین امداد جاده ای در کبودراهنگ می باشد که بصورت اینترنتی خدمات ارائه میدهد و تنها با کمی صبر و حوصله در هنگام خرابی خودرو وبا تماس با شماره تلفن امداد کبودراهنگ ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ نزدیکترین امدادگر را برای شما اعزام میکنند.

ارسال خودروبر کفی در کبودراهنگ: خودروهایی که بخاطر تصادف یا که مدل چهار چرخ محرک که امکان حمل آن خودرو توسط یدک کش را ندارد باید توسط خودروبر کفی حمل شوند حمل جابجایی خودروهای گران قیمت و لوکس با بیمه نامه ی معتبر به سرار کشور از شهر کبودراهنگ انجام می شود.

حتما بخوانید :  امداد خودرو ساوه

ارسال باطریساز سیار در کبودراهنگ: بیشتر خودروها در فصل تابستان بخاطر استفاده مکرر از کولر خودرو دینام و قطعات کولر آنها خراب شده و از کار می افتد و در تابستان در گرمای شهر کبودراهنگ به دنبال باطریساز مجرب میگردند میتوانند با تماس با امداد خودرو کبودراهنگ می توانید در سریع ترین زمان ممکن باتری خودرو خود را تعمیر کنید.

باطریساز محصولات ایران خودرو و باطریساز سایپا در کبودراهنگ با شماره گیری شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو کبودرآهنگ ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی کبودرآهنگ شماره تماس جرثقیل یدک کش کبودرآهنگ شماره تلفن جرثقیل حمل خودرو کبودرآهنگ
شماره تلفن خودرو سوار کبودرآهنگ شماره تماس امداد خودرو کبودرآهنگ شماره تلفن خودروبر کبودرآهنگ
شماره تلفن جرثقیل امداد کبودرآهنگ شماره تماس باطریساز سیار کبودرآهنگ شماره تلفن یدک کش کبودرآهنگ
شماره تلفن نیسان یدک کش کبودرآهنگ شماره تماس مکانیک سیار کبودرآهنگ شماره تلفن خودروبر کفی کبودرآهنگ
شماره تلفن حمل خودرو کبودرآهنگ شماره تلفن امداد ایران خودرو کبودرآهنگ شماره تلفن مکانیک سیار کبودرآهنگ
شماره تلفن باطریسازی کبودرآهنگ شماره تماس جرثقیل کاشان کبودرآهنگ شماره تلفن امداد خودرو کبودرآهنگ
شماره ی امداد ایران خودرو کبودرآهنگ شماره ی امداد خودرو زامیاد کبودرآهنگ شماره تلفن امداد جاده ای کبودرآهنگ

 

  • دسته اول وابسته به نمایندگی های شرکت های تولید کننده خودرو می باشند که وظیفه امدادرسانی به خودروهای تولیدی شرکت خود را برعهده دارند و بیشتر کار تعمیرات خودروهای تحت پوشش گارانتی را بر عهده دارند.
  • دسته دوم امداد خودروهایی هستند که به صورت مجموعه تعمیرگاهی اداره می شوند. تمامی انواع خودروها را تحت پوشش قرار می دهند. این مؤسسات در صورت خرابی خودرو طبق تقاضای مشتری به محل مراجعه نموده و در صورت نیاز به تعمیرخودرو در محل آن را تعمیر می کنند. در صورت نیاز به تعمیر اساسی با یدک کش خودرو را به تعمیرگاه منتقل می کنند.
حتما بخوانید :  امداد خودرو صالح آباد

امداد خودرو

در صورت خرابی خودروی تان در شهر و یا محدوده کبودرآهنگ اگر شامل گارانتی نمی شود و دوران آن تمام گردیده با مؤسسات معتبر امداد خودرو کبودرآهنگ تماس گرفته تا نسبت به عیب یابی و تعمیر آن اقدام گردد. در هنگام مسافرت به هر نقطه از ایران سعی کنید شماره تلفن امداد خودروهای معتبر را از طریق اینترنت داشته باشید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو

در صورت خرابی خودرو و بعد از این که مطمئن شدید این مسئله مربوط به اتمام سوخت نمی باشد مراحل زیررا انجام دهید:

  • اولین کار اگر در خارج از شهر هستید خودرو را به محل امنی در کنارجاده و حتی المقدور پارکینگ های کنار جاده ای منتقل کنید. اگر در داخل شهرهستید در محل مطمئنی که مزاحمتی ایجاد نکرده و ترافیکی بوجود نمی آورد پارک کنید. با تماس با امداد خودرو کبودرآهنگ مشکل خودرو را با کارشناسان در میان بگذارید.
  • منتظر حضور کارشناس باشید. بعد از حضور کارشناس فنی اگر خودرو قابل تعمیر باشد تعمیر و اگر بایستی تعمیر اساسی گردد باید به مرکز تعمیر خودرو برده شود.

سخن نهایی

در این نوشته ما به بررسی شرایط و جزئیات مربوط به امداد خودرو کبودرآهنگ پرداختیم. نکته مهم این که برای تعمیر خودرو ملاک حرف کارشناس و تعمیرکار امداد خودرو می باشد. در این مسئله از تعمیر خود سرانه خودرو و دست کاری توسط خودتان یا افراد ناوارد جدا خودداری کنید.

5/5 - (105 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top