نوین یدک

امداد خودرو نهاوند

امداد خودرو نهاوند
خانه » امداد خودرو نهاوند

امروزه یکی از خدمات مورد نیاز برای صاحبان خودرو در هر نقطه از ایران و جهان امدادرسانی می باشد. شرکت ها و مؤسساتی در داخل و خارج کشور وجود دارند که کارشان امداد و تعمیر خودرو در سطح شهر وخارج از شهر می باشد. در نوشته پیش رو به مسئله امداد خودرو پرداخته و در مورد امداد خودرو نهاوند توضیحاتی خواهیم داد.

شماره تماس امداد خودرو نهاوند

امداد خودرو شهرستان نهاوند

نهاوند یکی از شهر های استان همدان می باشد که توسط کوه های زاگرس احاطه گردیده است. این شهر دارای قدمتی طولانی بوده و بر اساس مدارک تاریخی موجود پایتخت ایران در زمان یزدگرد سوم بوده. طبق یافته های تاریخی جنگ فتح و الفتوح بین ایران و اعراب در این منطقه اتفاق افتاده است.

خدمات ما در دیگر شهر ها : امداد خودرو سنندج

برای ارسال امداد خودرو به همراه تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو نهاوند 09183133998 تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو نهاوند چه خدماتی دارد ؟

در شهرستان نهاوند نیز مانند خیلی از شهرهای ایران کارخانه های خودروسازی دارای نمایندگی های خاص خود می باشند و به فروش خودرو می پردازند. در این میان تعمیرات این خودروها نیز از دغدغه‌های دارندگان آن می باشد. امداد خودرو در این شهرستان نیز فعالیت خاص خود را دارد. این فعالیت به دو صورت خصوصی و نمایندگی رسمی شرکت های تولید کننده خودرو می باشند.

امداد خودرو نهاوند خصوصی

شامل مؤسسات و تعمیرگاه هایی می باشند که به صورت خصوصی اداره شده و کار بازدید و تعمیر خودرو را در سطح شهرستان و خارج ازمحدوده شهری فارع از برند خودرو بر عهده دارند. این مؤسسات یا در محل خودرو را تعمیر می کنند و یا در صورت احتیاج به تعمیرات کلی به مرکز تعمیر منتقل می کنند.

امداد خودروهای نهاوند وابسته به کارخانجات تولید کننده

این موسسات تحت پوشش و نظارت کامل کارخانجات تولید کننده خودرو می باشند و بیشتر خودروهای تحت پوشش و تولیدی کارخانه خاص خود را مورد حمایت قرار می دهند. معمولا روش کار آنها به دو صورت می باشد. اول خودروهایی که شامل دوران گارانتی شرکت می باشد که شرایط خاص خود را دارند و نوع دوم خودروهای تولید کارخانه که دوران گارانتی آنها به پایان رسیده است. در هر دو صورت این امداد خودرو نهاوند کار خودروهای مربوط به شرکت تولیدی و تحت پوشش خود را انجام می دهند.

بهترین امداد خودرو همدان

وظایف امداد خودروهای نهاوند چیست ؟

وظایف امداد خودرو نهاوند همدان شامل موارد زیر می باشد:

حتما بخوانید :  امداد خودرو ساوه

وظایف امداد خودروها

  • بازدید از خودرو معیوب در هنگام تماس صاحب خودرو
  • تشخیص عیب خودرو در محل
  • تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده خودرو طبق تشخیص کارشناس فنی
  • حمل خودرو تعمیرگاه مرکزی در صورت احتیاج به تعمیرات اساسی که در محل قابل انجام نمی باشد.

وظایف جرثقیل یدک کش نهاوند

خدماتی که شرکت امداد خودرو نهاوند برای همشهریان و مسافرین محترم ارائه میدهد بسیار متنوع می باشد. از جمله خدماتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال جرثقیل یدک کش
  • ارسال خودروبر حمل خودرو
  • ارسال مکانیک سیار
  • ارسال باطریساز سیار
  • خدمات پنچرگیری در محل
  • خدمات کمک باطری و تعویض باطری

که هر یک از این خدمات کمک بسیاری برای رفع مشکلات خودروهای معیوب و در راه مانده دارد، ما دراین مقاله توضیح مختصری در مورد جرثقیل یدک کش نهاوند می پردازیم، جرثقیل های یدک کش هر کدام بنا به وزن واندازه وظایفی دارند که در ادامه به آن اشاره می فرماییم، جرثقیل یدک کش چرخگیر که وظیفه ی اصلی حمل خودرو ها در داخل شهر نهاوند بر عهده ی این مدل می باشد که بدون آسیب رساندن به جلوبندی و … خودرو رابه نمایندگی های مجاز ایران خودرو و سایپا حمل میکند، نوع دیگر جرثقیل یدک کش دکلدار می باشد که علاوه بر حمل و جابجایی خودرو وظیفه ی درآوردن خودروها از داخل جوب ها و جدول های خیابان را برعهده دارند. برای درخواست یدک کش با شماره تلفن جرثقیل یدک کش نهاوند میتوانید با ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکار و مکانیک سیار در نهاوند

اعزام تعمیرکار و مکانیک سیار در نهاوند یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو نهاوند به شمار می‌رود. در اکثر اوقات کسانی که با شرکت‌های امداد خودرو تماس می‌گیرند، نیاز دارند تا خودروی خود را در محلی که هستند تعمیر کنند. ازسوی دیگر نیز خرابی خودرو یک اتفاق غیر قابل‌ پیش ‌بینی بوده و ممکن است در سلامت حالت خودرو پیش بیاید. خوشبختانه امداد جاده‌ای خودرو در نهاوند برای تمامی این مشکلات تدابیری اندیشیده است. تنها کافیست با شماره تعمیرکار سیار در نهاوند تماس گرفته و پس ‌از مدت کوتاهی تیم ما را در محل خود مشاهده کنید. تمامی تعمیرکاران و مکانیک‌های مجموعه‌ ما دارای تجربه و دارای تجربه بالایی در حوزه تعمیر خودرو در محل هستند.

تفاوتی ندارد که خودروی شما خارجی باشد و یا ایرانی، قدیمی باشد یا لوکس و جدید؛ تیم متعهد و متخصص ما برای تعمیر کلیه خودروها به شکل حرفه‌ای آموزش دیده و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرات خودروی شما را انجام می‌دهد. خبر خوب این است که  اعزام تعمیرکار سیار در تمامی مناطق نهاوند به شکل شبانه‌ روزی صورت می‌گیرد. درنتیجه می‌توان گفت که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه ‌روز با شماره ‌های درج شده در سایت تماس گرفته و پس ‌از طرح مشکل خودروی خود منتظر نیروهای ما باشید.

باطری ساز سیار در نهاوند

یکی از اتفاقات ناگواری که ممکن است برای هر خودرویی پیش بیاید، خرابی باطری است. زمانی‌ که باطری دچار آسیب شود، به ‌هیچ ‌وجه نمی‌توان خودرو را روشن کرد. می ‌توان گفت که خرابی باطری ماشین نیز یکی از اتفاقات غیر قابل ‌پیش‌ بینی است. اما دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد. شما می ‌توانید با شماره باطری ساز سیار در نهاوند تماس بگیرید تا نیروهای ما  با تجهیزات مورد نیاز به محل شما بیایند. در صورتی ‌که باطری نیاز به تعمیر داشته باشد، باید توسط فردی متخصص تعمیر شود.

حتما بخوانید :  امداد خودرو جورقان

تعویض باطری در صورت نیاز نیز توسط تیم امداد خودروی نهاوند امکان ‌پذیر می‌باشد. باطری که برای تعویض خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً سالم و فابریک خودروی شماست. نیروهای ما پس ‌از نصب باتری و تست آن ضمانت ‌نامه کتبی را به شما ارائه می‌دهند تا مسئولیت هرگونه خرابی و مشکلی را از این طریق بپذیرند. از جمله دیگر خدمات امداد خودرو نهاوند می‌توان به باطری به باطری سیار در نهاوند نیز اشاره کرد.  درواقع با باطری به باطری نوعی روش تعمیر است که برای بسیاری از خودروها جواب‌گو خواهد بود.

امداد خودرو سایپا در نهاوند

سایپا یکی از برندهای مطرح ایرانی بوده و ماشین‌های بسیار قدرتمندی را به بازار عرضه کرده ‌است. از این ‌رو اکثر خودروهایی که در جاده‌های کشور در رفت ‌و آمد هستند، از این برند می‌باشند. به ‌همین خاطر نیز یکی از خدمات ویژه مجموعه ما امداد خودروی سایپا در نهاوند بوده که به‌ صورت 24 ساعته در سراسر جاده‌های نهاوند ارائه می‌شود.

تعمیرکاران ما برای تعمیر هر مدلی از ماشین‌های سایپا نظیر پراید، کوییک، ساینا، تیبا و…. به شکل حرفه ‌ای آموزش دیده‌اند و می‌توانند تعمیرات هر یک از بخش‌های خودرو را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. اگر می‌خواهید تعمیرات خودروی سایپا را  به شکل ضمانتی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید، بهتر است که با امداد خودرو نهاوند تماس بگیرید. همان‌ طورکه گفته شد مجموعه ما به ‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. حتی در ایام تعطیل عید و سایر روزها نیز می‌توانید از خدمات امداد خودروی سایپا در نهاوند استفاده کنید.

امداد ایران خودرو در نهاوند

امداد ایران خودرو در نهاوند نیز یکی دیگر از خدمات ویژه مجموعه ما به شمار می‌رود. تعمیر رفع هرگونه مشکلی در خودروهای پژو پارس، پژو 206،  207، 405 و… با جدیدترین متدهای روز انجام می‌شود. کارشناسان ما با استفاده از دستگاه دیاگ عیب ‌یابی خودروی شما را انجام می‌دهند. ازاین ‌رو نگرانی بابت آسیب دیدن ماشین شما وجود ندارد.

در آخر نیز باید پس ‌از اتمام تعمیر خودرو به ضمانت ‌نامه ای به شما ارائه می‌شود. لازم است بدانید که هزینه‌های تعمیر ماشین‌های ایران‌ خودرو توسط امداد خودرو نهاوند بسیار مناسب و اقتصادی است. زیرا که تنها هدف ما جذب رضایت شما عزیزان و به شما عزیزان می‌باشد. امداد خودرو نهاوند با پوشش ‌دهی کلیه مناطق و تعمیر تمامی خودروها در رفاه و امنیت را در جاده‌ها به شما هدیه می‌دهد.

مزیت های استفاده امداد خودرو نهاوند همدان

این مزیت ها عبارتند از:

  • شناسایی و عیب یابی صحیح و دقیق در محل
  • تعمیر مطمئن در محل و استفاده از قطعات اصل و مورد تایید شرکت
  • حمل مطمئن به تعمیرگاه توسط خودروهای یدک کش مخصوص بدون خطر آسیب خوردن به خودرو

معرفی شهر نهاوند

نهاوند، شهری تاریخی در شمال غربی ایران و مرکز شهرستان نهاوند در استان همدان است. این شهر در دامنه کوه الوند و در دشت نهاوند واقع شده است. نهاوند از شهرهای قدیمی ایران است و قدمت آن به پیش از اسلام می رسد. این شهر در دوران ساسانیان پایتخت ایران بود و در دوران اسلامی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

حتما بخوانید :  امداد خودرو کنگاور

نهاوند دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. تابستان های معتدل و زمستان های سرد دارد. نهاوند از نظر منابع طبیعی نیز غنی است. این شهر دارای معادن سنگ آهن، زغال سنگ، مس و غیره است.

نهاوند از نظر گردشگری نیز شهر مهمی است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی است. از جمله مهم ترین جاذبه های تاریخی نهاوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجموعه تاریخی و فرهنگی تخت سلیمان: این مجموعه تاریخی شامل آثاری از دوران ساسانیان، هخامنشیان و پیش از اسلام است.
مسجد جامع نهاوند: این مسجد یکی از قدیمی ترین مساجد ایران است که به دوران ساسانیان باز می گردد.
مجموعه تاریخی گنبد علویان: این مجموعه تاریخی شامل مسجد، مدرسه و خانقاه است که به دوران سلجوقیان باز می گردد.

جاذبه های طبیعی نهاوند

کوه الوند: این کوه یکی از بلندترین کوه های ایران است و دارای چشم اندازهای زیبایی است.
دریاچه سد کبودرآهنگ: این دریاچه از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری استان همدان است.
دشت نهاوند: این دشت یکی از حاصلخیزترین دشت های ایران است و دارای چشم اندازهای زیبایی است.
نهاوند شهری تاریخی و فرهنگی است که دارای جاذبه های متعددی است. این شهر می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد.

جمعیت نهاوند

جمعیت نهاوند طبق سرشماری سال 1400، برابر با 152٬320 نفر است. این شهر از نظر جمعیت، ششمین شهر استان همدان است.

موقعیت جغرافیایی نهاوند

نهاوند در شمال غربی ایران و در استان همدان واقع شده است. این شهر در دامنه کوه الوند و در دشت نهاوند واقع شده است. نهاوند از شمال به شهرستان ملایر، از شرق به شهرستان تویسرکان، از جنوب به شهرستان همدان و از غرب به استان کردستان محدود می شود.

راه های دسترسی به نهاوند

نهاوند از طریق جاده های آسفالته به شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان و استان کردستان متصل است. همچنین فرودگاه همدان در فاصله 30 کیلومتری نهاوند قرار دارد.

اقتصاد نهاوند

اقتصاد نهاوند بر پایه کشاورزی، صنعت و گردشگری است. این شهر دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است و از نظر منابع طبیعی نیز غنی است. نهاوند دارای معادن سنگ آهن، زغال سنگ، مس و غیره است. همچنین این شهر دارای صنایعی مانند صنایع غذایی، صنایع نساجی و صنایع فلزی است.

نهاوند از نظر گردشگری نیز شهر مهمی است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی است.

سخن آخر امداد خودرو نهاوند

در این نوشته ما در ارتباط با امداد خودرو در شهر نهاوند صحبت کردیم. مزایا و شرایط آن را نیز بیان کردیم. نکته آخر این که حتما هنگام مسافرت به شهر های مختلف و حتی غیر از شرایط سفر از شرایط و امکانات امدادخودرو های مختلف اطلاع حاصل کنید. در این صورت می توانید پس از بروز مشکل از خدمات آنها نهایت استفاده را ببرید.

5/5 - (97 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا