نوین یدک

امداد خودرو همدان 

امداد خودرو همدان به صورت شبانه روزی 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل با تجهیزات کامل در تمام مناطق همدان آماده کمک رسانی به تمام همشهریان می باشد. فقط کافیست با شماره 09183133998 تماس حاصل فرمائید.​ با خاطری آسوده تعمیرات امداد جاده ای و سیار خودرو خود را به ما بسپارید، تعمیرکار سیار و مکانیک خودرو شبانه روزی در استان همدان و حومه یدک کش چرخگیر بدون کوچکترین آسیب در موقع حمل وجابجایی خودرو​

امداد خودرو همدان

امداد خودرو همدان نوین یدک

مجموعه ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تمامی همشریان بوده و در هفت روز هفته به ارائه انواع خدمات امداد خودرو می پردازد. تنها کافیست در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

تمام خدمات خودرویی در استان همدان

با بیش از 15 سال در کنار شما هستیم

مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی

پیمانکار نمایندگی مجاز امداد خودرو سایپا همدان

تحت نظارت  کد : 629 مجیدی پور 

امداد خودروهای خارجی در همدان

امداد خودرو تویوتا در همدان

خودروهای تویوتا که در داخل کشور در حال تردد می باشند احتمال خرابی بیکباره در جاده ویا در داخل شهر ها را دارند و یکی از این شهرها که احتمال خراب شدن این مدل خودروها درآن بسیار است شهر همدان می باشد، همدان یکی از اولین شهرهای غرب کشور محسوب می شود که خدمات امداد خودرویی و تعمیرگاهی خودروهای تویوتا را دارا می باشد، رانندگان خودروهای تویوتا در همدان میتوانند جهت بازدید دوره ای خودرو خود به تعمیرگاه مجاز نوین یدک مراجعه نمایند، وجهت درخواست امداد خودرو تویوتا در همدان کافیست شماره ی ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ را در گوشی خود ذخیره نموده ودر مواقع لازم از آن استفاده نمایند

امداد خودرو هیوندا در همدان

خودروهای هیوندا تولید کشور کره ی جنوبی می باشد که در کشور ما تولید ومنتاژ نمی شوند و فقط از طریق گمرک وارد کشور می شود، شرکت نوین یدک همدان برای تمامی مدلهای خودرو هیوندا مانند، هیوندا سنتینال ، هیوندا اکسنت ،هیوندا آوانته ، هیوندا سانتافه ،هیوندا سوناتا، هیوندا گرنجور ، جنسیس خدمات ارائه میدهد از جمله خدمات برای این خودرو ارسال مکانیک سیار به همراه دستگاه عیب یابی دیاگ می باشد، ارسال یدک کش و خودروبر مخصوص برای حمل محصولات هیوندا از دیگر خدمات می باشد، برای تماس با امداد خودرو هیوندای همدان کافیست با شماره ی ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس گرفته تا امدادگر مجرب و دوره دیده در نمایندگی هیوندا به محل اعزام گردد.

امداد خودرو کرمان موتور در همدان

امداد خودرو کرمان موتور همدان

شهر همدان یکی دیگر از شهرهای غرب کشور محسوب می شود که نمایندگی کرمان موتور در آن وجود دارد و خدمات گارانتی وپس از فروش شرکت کرمان موتور در تنهاترین نمایندگی همدان انجام می شود، خدمات امداد خودرویی کرمان موتور همدان نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت خودروساز داخلی می باشد، از جمله خدماتی که امداد خودرو کرمان موتور همدان ارائه میدهد میتوان به ارسال امدادگر مجرب و دوره دیده برای خدمات تعمیراتی و ارسال یدک کش و خودروبر اشاره نمود ، از جمله خودروهای که در کرمان موتور همدان خدمات به آنان ارائه می شود میتوان به جک و جیلی ،جک s5, جک s4 , جیلی امگرند اشاره نمود.

خدمات امداد ایرانخودرو همدان

هر خودروسازی در داخل کشور برای بالابردن فروش خودرو تولیدی خود باید کارهایی انجام دهد که مشتری را جذب خودرو تولید خودش بکند،از این رو یکی از بزرگترین خودروسازهای کشور شرکت ایران خودرو می باشد که به عنوان اولین خودروساز در ایران می باشد،شرکت ایران خودرو در اولین اقدام خود خودروهای تولید داخل خودرو را گارانتی میکند،گارانتی خودروهای ایران خودرو با کارکرد۴۰هزار کیلومتر و دو سال می باشد که هرکدام از این موارد زودتر فرابرسد گارانتی خودرو به پایان میرسد، نمایندگی های شرکت ایران خودرو همدان علاوه بر این موضوع اگر خودرویی راکه فاقد گارانتی باشد را در نمایندگی های خود تعمیر نماید خود تعمیر وقطعات مورداستفاده در تعمیرات را به مدت معینی گارانتی میکند، نمایندگی های ایران خودرو در همدان علاوه بر تعمیرات درمحل، خدمات امداد خودرویی سراسری را در این استان بصورت شبانه روزی برای رفاه حال مشتریان در حال اجرا می باشند،چنانچه اگر خودرویی دارای کارت طلایی ایران خودرو دچار مشکل فنی شد برای ثبت خدمات رایگان امدادایران خودرو درهمدان میتواند باشماره ی۰۹۶۴۴۰تماس گرفته و با دادن آدرس یکی از نزدیکترین امدادگران به محل اعزام می گردد.تعمیرکاران شرکت امداد خودرو ایران در همدان فقط حق استفاده ازقطعات اورجینال شرکتی را دارند که درصورت مشاهده ی استفاده از قطعه ی متفرقه فورا به بازرسی این شرکت گزارش نمایید تا با جدیت بافردمتخلف برخورد شود.

امداد مدیران خودرو همدان

شرکت خودروسازی مدیران خودرو mvm درسال ۱۳۸۱ کار خود را در منطقه ی ارگ جدید بم شروع کرد و به تدریج درتمام شهرهای ایران نمایندگی فعال تاسیس نمود که شهر همدان یکی از کلان شهرهای کشور می باشد که نمایندگی mvm مدیران خودرو در آن تاسیس شده است،این نمایندگی خدمات کلیه ی خودروهای منتاژ وتولید خود مانند mvmx22,mvmx33,chri.چری ,تیگو۵. mvm110, را انجام میدهد. خودروهای ام وی ام در همدان که میخواهند گارانتی آنها باطل نشود باید برای سرویس های دوره ای مدیران خودرو به نمایندگی مراجعه نمایند تا درسیستم نمایندگی مدیران خودرو همدان ثبت شوند و همچنین برای خودروهای فاقد گارانتی تعمیرگاه مجاز ام وی ام آماده ی خدمات شبانه روزی به همشهریان همدانی می باشد، خودروهای ام وی ام که در همدان به مشکل فنی برخورده اند با تماس با شماره ی امداد مدیران خودرو همدان تماس گرفته تا امدادگران باتجربه ی شرکت مدیران خودرو به محل اعزام گردند وخودرو شمارادرمحل تعمیر نمایند.

امداد خودرو همدان

ارائه بهترین خدمات امداد خودرویی در همدان

ما در امداد خودرو نوین یدک همدان با کمک تیم مجرب و حرفه ای خود سعی دارین تا با هزینه ای بسیار مناسب و ارائه خدمات باکیفیت، رضایت همشهریان عزیز در سراسر استان همدان را جلب کنیم.

چرا ما را انتخاب کنید

شرکت ما با بیش از 15 سال سابقه خدماتی رسانی در غرب کشور را دارد.در هفت روز هفته و حتی در تعطیلات رسمی، امداد خودرو همدان به شکل شبانه روزی دایر بوده و برای ارائه هر نوع خدماتی آماده است. اگر در جاده به مشکل برخوردید و نیاز به کمک رسانی فوری داشتید، تنها کافیست با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. تمامی خدماتی که توسط امداد خودرو نوین یدک به مشتریان عزیز ارائه می شود، با ضمانت بوده و خیال شما در خصوص سلامت خودرو راحت خواهد بود. تیم حرفه ای ما می توانند تعمیرات خودروهای سبک و سنگین را با دانش فنی خود، انجام داده و سفری سلامت و ایمن را برای شما به ارمغان آورند.

امداد خودرو سیار در تمام نقاط همدان

اگر به امداد سیار در همدان نیاز دارید، می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید. در شرکت ما خودرو های یدک کش کاملا مجهز وجود داشته و یک تیم متخصص نیز آماده خدمت رسانی به شما هستند. در هر شرایط و هر نقطه ای در هوالی همدان می توانید برای تعمیر یا حمل خودرو خود با ما تماس بگیرید تا تیم ما در اسرع وقت خود را به محل مورد نظر شما برسانند. اعزام تعمیرکار و خودرو یدک کش برای هر نقطه در حوالی همدان در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. فرقی نمی کند که مشکل خودرو شما تا چه حد پیچیده و یا جزئی باشد. تعمیرکاران مجرب با با دانش بالای خود در تعمیر انواع خودرو می توانند ماشین را عیب یابی کرده و از بهترین راه حل برای تعمیر استفاده کنند. در صورتی که نیاز به مراجعه به تعمیرگاه باشد، خودرو های یدک کش در ایمنی کامل خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می کنند. برای خرابی خودرو در جاده دیگر نگرانی وجود ندارد. چرا که ما در هر لحظه و شرایطی در کنار شما هستیم. مجموعه به صورتی شبانه روزی در دسترس بوده و می توانید در هر ساعتی برای دریافت خدمات تماس بگیرید.

مجوزها و گواهینامه ها

نظرات مشتری ها

چرا امداد خودرو نوین یدک را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر مراکز متعددی به عنوان امداد خودرو در همدان مشغول به فعالیت هستند. اما چرا در میان این مراکز امداد خودرو همدان نوین یدک را انتخاب کنیم؟ در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد تا برای سپردن خدمات به مجموعه ما ترغیب شوید.

درباره امداد خودرو مرکزی همدان :

امداد خودرو همدان نوین یدک کار خود را از سال ۸۶ شروع واز همان ابتدا با شرکت های خودرو سازی مختلف داخلی همچون ایران خودرو و سایپا قرار داد همکاری داشته است. از همان ابتدا مدیران این شرکت بر این باورند که کلیه ی کارهای خدماتی شرکت باید طبق سلیقه ی مرد باشد ودر همین راستا کار خودرا در مشتری مداری و همیشه حق با مشتری است بنا نموده است، از همان سالهای آغازین شروع به کار همه ی امدادگران این شرکت باید دارای مدارک فنی حرفه ای و یا که با گذراندن دوره های آموزشی در سایپا یدک و ایران خودرو با اخذ گواهینامه ی معتبر در این شرکت شروع بکار کنند.یکی از با سابقه ترین شرکت های امداد خودرو همدان شرکت نوین یدک می باشد که با کادری مجرب و خودروهای مجهز وبه روز به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان و مسافرین گرامی در همدان می باشد. ما در راستای مشتری مداری تعمیرگاه های ثابت و سیار در سراسر شهر ایجاد نموده ایم تا هر خودروییکه در همدان دچار مشکل فنی شده و احتیاج به تعمیرگاه دارد بدون دلهره به نزدیکترین تعمیرگاه هدایت شود. و با ایجاد سایت امداد خودرویی در همدان جزو اولین های امداد اینترنتی در همدان هستیم، ویکی دیگر از اصول های این شرکت انجام خدمات تعمیرگاهی و امداد خودرویی با صرفه برای مشتریان از نظر اقتصادی می باشد، وبدین منظور هنگام تماس برای درخواست امدادخودرو کارشناسان این شرکت محل دقیق جغرافیایی خودرو شمارا پرسیده و نزدیک ترین امدادگر را برای شما اعزام می نمایند تا هم در هزینه ها و هم در وقت صرفه جویی شود. برای در خواست امداد اینترنتی شما باید وارد گوگل شده و جمله ی امداد خودرو همدان نوین یدک را سرچ کرده و درخواست خودرا ثبت نمایید، ویا اینکه با شماره ی تماس این شرکت ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس گرفته و درخواست امداد نمایید.

مناطق و محله های تحت پوشش امداد خودرو همدان

شرکت امداد خودرو نوین یدک یکی از بهترین مراکز امداد خودرو در غرب کشور است که مرکز فعالیت آن در همدان می باشد و به همین دلیل در تمام نقاط شهر همدان بهترین خدمات امداد خودرویی را ارائه میدهد که این محله ها شامل جدول زیر میباشد.

خیابان بوعلیچهارراه وپل پژوهشمیدان جهاد
خیابان باباطاهرخیابان استادان ومتخصصینشهرک مدنی
میدان امام حسینشهرک فرهنگیانمیدان امام خمینی
میدان سپاهشهرک مدرسآرامگاه بوعلی
امام زاده عبداللهشهرک الوند همدانپردیس
گنجنامه یشهرک بهشتی همدانبلوار اعتمادیه ی
عباس آبادپل رسالت همدانبلوار ارم

خدمات شبانه روزی امدادخودرویی همدان

خدماتی که هر شرکت امداد خودرویی وظیفه دارد‌ در قبال تبلیغات و وعده هاییکه به دارندگان اشتراک امدادخودرویی شرکت خود ارائه دهد:
۱.ارسال امدادگران با تجربه و دوره دیده برای خدمات تعمیردرمحل برای کلیه ی خودروهای تولید داخل و خارجی.
۲.ارسال خودروهای دومنظوره جهت حمل و تعمیر خودرو
۳. تعویض لاستیک و پنچرگیری در محل.
۴.تهیه ی لوازم یدکی وقطعات خودرو های ایرانی وخارجی
۵.مشاوره ی رایگان تلفنی جهت راه اندازی خودرو توسط خودراننده
۶.مشاوره در جهت خرید خودرو وبازدیدکامل خودرو،موتوری،جلوبندی،تشخیص رنگ برای خریدار،
۷. ارسال بنزین به سراسر شهرهمدان
۸.دادن کمک باطری و کابل به کابل باطری
۹.باز کردن درب خودرو

امداد خودرو همدان نوین یدک

امداد خودرو نوین یدک دارای 15 ساله سابقه بوده و انواع خدمات امدادی خودرو اعم از باطریساز سیار، حمل خودرو با یدک کش، جرثقیل، خودرو کفی بر، مکانیک سیار و…. را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. مجموعه ما توسط تیم حرفه ای خود آماده خدمت رسانی به ساکنین استان همدان بوده و تمامی مناطق همدان و اطراف آن را پوشش می دهد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید روی تیم نوین یدک حساب کنید و خودرو خود را به ما بسپارید.

راه های مواصلاتی تحت پوشش امداد خودرو شبانه روزی همدان

جاده ی همدان به قهاوندجاده ی همدان به بهارجاده ی همدان به لالجین
جاده ی همدان به فامنینجاده ی همدان به سنندججاده ی همدان به بیجار
جاده ی همدان به رزنجاده ی همدان به ملایرجاده ی همدان گنجنامه تویسرکان
جاده ی همدان به کبودرآهنگجاده ی همدان به ساوهجاده ی همدان به قزوین
جاده ی همدان به تهرانجاده های داخلی همدانجاده ی همدان به کرمانشاه

هزینه پایین امداد خودرو در همدان

هزینه خدمات امداد خودرو اعم از باطریساز سیار، تعمیرکار سیار، حمل خودرو با یدک کش، و…… به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موقعیت مکانی شما اشاره کرد. اما مجموعه ما هزینه خدمات را تا حد امکان کاهش داده است تا همه افراد بتوانند از خدمات باکیفیت ما استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید با شماره امداد خودرو همدان نوین یدک تماس بگیرید

امداد خودرو شهرکرد

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی همدان

در اکثر مواقع خرابی خودرو در شب و ساعاتی رخ داده که دسترسی به مکانیکی وجود ندارد. اما مجموعه ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است. پس از برقراری مشتریان با مجموعه ما، تیم نوین یدک خود را در اسرع وقت به موقعیت مکانی شما می رسانند.

امداد خودرو همدان


پوشش دهی تمامی مناطق همدان

امداد خودرو نوین یدک تمامی مناطق و محله های همدان را پوشش دهی می کند. در هر نقطه از استان همدان یا حوالی این استان، می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

امداد خودرو ایلام

داشتن تیم حرفه ای

تمامی کسانی که در مجموعه مشغول به فعالیت هستند، دارای تخصص و تجربه بالایی بوده که می توانند بهترین خدمات امداد خودرو را ارائه نمایند. تعمیرکاران ما کاملا آموزش دیده بوده و از دانش فنی بالایی بهره مند هستند. همچنین رانندگان جرثقیل و خودروهای یدک کش نیز با مهارت کافی، خودرو شما را به مقصد می رسانند.

امداد خودرو فامنین

ارائه خدمات با ضمانت در همدان

ضمانت برای دریافت خدمات امداد خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر گونه عمل اشتباهی برای حمل خودرو با یدک کش یا تعمیرات، باعث شده تا سلامت خودرو و سرنشینان آن به خطر بیفتد. اما در مجموعه نوین یدک کلیه خدمات با ضمانت به مشتریان ارائه می شود. چرا که تیم حرفه ای و مجربی برای امدادرسانی خودرو به مناطق مورد نظر شما اعزام می شوند.

آخرین مطالب

Hamedan car rescue

Our services are also for tourists

Hamedan car rescue

Car assistance services are an essential part of any city's infrastructure. In Hamedan, there are several car assistance services available to help drivers in need. These services can range from roadside assistance to car towing and repair.

13 در مورد “امداد خودرو همدان نوین یدک”

  1. جواد عباسی

    باتشکر از امداد خودرو شبانه روزی همدان آقای فاضلی عزیز
    که هرموقع تماس گرفتم آمده کار مارو راه انداخته

  2. محسن گودرزی

    ممنون از امداد خودرو شبانه روزی همدان نوین یدک
    برای خدمات بی نظیر این شرکت امداد جاده ای. یکی از منصف ترین و ارزان ترین یدک کش و امداد خودرو در همدان

  3. رضا سلیمی

    تشکر میکنم از امداد خودرو همدان که شبانه روزی دارن خدمات رسانی میکنن. ارزان ترین امداد خودرو همدان که با مدیریت قوی وداشتن کادر مجرب آماده ی خدمات امدادی به همشهریان عزیز همدانی می باشد.

  4. مجید فرجی

    سلام و عرض ادب خدمت کارکنان امداد خودرو همدان نوین یدک. ارزان قیمت ترین یدک کش که هر موقع تماس گرفتم سریع اومدن

  5. ممنون از امداد خودرو شبانه روزی همدان
    از کمک باطری که شب به مادادن و ماشین رو روشن کردن
    امداد خودرو نوین یدک همدان

  6. علیرضا ولیزاده

    تشکر از آقای فاضلی در برف گیر کرده بودیم که فوری به محل اعزام شد و کمکون کرد

  7. اکبر حسن زاده

    با سلام از امداد خودرو همدان از خدمات شبانه روزی شرکت نوین یدک.
    بهترین و کاربلد ترین امداد خودرو همدان

  8. حسین شجاعی

    دستشون درد نکنه توی برف گیر کرده بودم زنگ زدم امداد خودرو همدان آقای فاضلی تشریف آوردن بردن ماشین رو داخل شهر همدان.
    تشکر از امداد همدان نوین یدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top