نوین یدک

امداد خودرو قروه سنندج کردستان

امداد خودرو قره
خانه » امداد خودرو قروه سنندج کردستان

یکی از شهرهای پر جمعیت استان کردستان قروه می باشد. این شهر سومین شهر پرجمعیت استان کردستان در غرب کشور است. شهرستان قروه در دشت وسیعی در شرق سنندج می باشد. در این نوشته ما به بررسی شرایط مربوط به امداد خودرو قروه کردستان می پردازیم.

برای ارسال امداد خودرو به همراه تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو قروه کردستان ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

شرایط و شماره امدادخودرو قروه سنندج کردستان

این شهرستان مانند دیگر شهرهای بزرگ نمایندگی های کارخانجات خودروسازی وجود دارد که مسئولیت تعمیرات دوره های گارانتی خودروهای خود شرکت را برعهده دارند. اما امروزه مؤسساتی وجود دارند که کار تعمیرات خودرو در شهر قروه را برعهده دارند. نحوه کار مؤسسات خصوصی امداد خودرو قروه کردستان بدین صورت می باشد که در صورت خرابی وسیله نقلیه در سطح شهرستان و یا اطراف با این مؤسسات تماس گرفته و کارشناسان این مؤسسه به محل خرابی وسیله نقلیه می روند.

در صورتی که تعمیر خودرو در محل امکان پذیر باشد همانجا کار تعمیر انجام می پذیرد. این تعمیرات شامل تعویض باتری، تعویض شمع ها و دیگر موارد می باشد. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد با یدک کش به تعمیرگاه توسط امداد خودرو قروه سنندج منتقل می گردد.

مانند تمامی نقاط کشور عزیزمان این استان و شهرستان نیز برای رفاه مسافرینی که قصد دیدن از زیبایی های منطقه را دارند تدارکات خوبی را فراهم دیده اند. یکی از این امکانات استفاده از امداد خودرو قروه جهت یاری رساندن به افرادی است که دچار خرابی خودرو در این منطقه می شوند. به عنوان مسافر اگر قصد گشت و گذار در استان کردستان و منطقه زیبای شهرستان قروه را داشتید و با خودروی شخصی خود عازم این منطقه هستید بهتر است برای اطمینان شماره امداد خودرو قروه را از قبل تهیه کنید.

نیسان جرثقیل و یدک کش قروه سنندج

شرکت امداد خودرو قروه از خدمات بیشماری برای همشهریان استان سنندج و نیز خود شهر قروه برخوردار می باشد ما در این مقاله میخواهیم در مورد یکی از این خدمات این شرکت که همان نیسان جرثقیل قروه ویا نیسان یدک کش قروه می باشد صحبت نماییم ، این شهر بخاطر هم مرز بودن با استان همدان یکی از شهرهای پرتردد هم برای مردم استان همدان وهم سنندج می باشد چرا که شهر ها و روستای هم مرز استان همدان که به بخش همدان مربوط می باشند نیز بخاطر نزدیکی به شهر قروه برای خرید مایحتاج و روزمره ی زندگی خود به این شهر مراجعه می نمایند و حتی تعمیر خودروهای خود را به تعمیرکاران شهر قروه می سپارند، و در موقع احتیاج به یدک کش قروه و یا نیسان جرثقیل با امداد خودرو شهر قروه ی سنندج تماس گرفته و یدک کش مورد نظر را به محل یا روستای مورد نظر فرا می خوانند تا خودرو آنها را به این شهر حمل نماید. همشهریان قروه نیز می توانند با کمترین هزینه یدک کش و نیسان قروه سنندج را فقط با یک تماس تلفنی به محل اعزام نمایند، برای درخواست یدک کش قروه سنندج ،نیسان جرثقیل قروه سنندج با شماره تلفن این شرکت ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو بروجرد

جرثقیل قروه سنندج

اگر در شهر قروه ی سنندج و یا روستاهای تابع این شهر احتیاج به یک جرثقیل داشتید می توانید به شرکت ما اعتماد کامل کنید و تمام کارهای شرکتی و شخصی خودرا به شرکت ما بسپارید، چرا که شرکت امداد خودرو قروه سنندج نوین یدک تمامی کارهای مربوط به جرثقیل ها را با اعزام نیروی مهاهر خود برعهده گرفته است ، سریع بودن و ارزان بودن خدمات جرثقیل شرکت نوین یدک در قروه یکی از راهکارهای اصلی واساسی برای جذب مشتری می باشد،
جرثقیل های بکار گرفته شده در این شرکت از انواع مختلف با سایزهای مختلف می باشند که هریک برای انجام کاری به محل اعزام می شوند ،

انواع جرثقیل های قروه سنندج

۱. جرثقیل یدک کش
۲. جرثقیل دکلدار نیسان
۳. جرثقیل دکلدار خاور
۴. جرثقیل سبک و سبد دار
۵. جرثقیل سنگین و دکلدار

خدمات ما در دیگر مناطق : امداد خودرو سنندج

خدمات امداد خودرو قروه سنندج ، قروه کردستان

زمانی که از شهر سنندج قصد حرکت به سمت استان همدان یا شهرهای شرقی را دارید در طول مسیر در تقریبا ۸۰ کیلومتربعداز استان کردستان به شهر تاریخی قروه سنندج میرسید، این شهر یکی از قطب های اصلی تولید محصولات کشاورزی در استان می باشد وجود تعمیرگاه های خودرو در طول مسیر شهر قروه این شهر را به اسکان و استراحت گاه رانندگانی تبدیل کرده که درطول مسیر خودروآنها خراب شده و احتیاج به تعمیر دارند، برخی از خودروهایی که قادر به حرکت نمی باشند میتوانند با شماره گیری شماره امداد خودرو قروه از خدمات این شرکت امداد جاده ای استفاده نمایند. از خدمات این شرکت می توان به ارسال یدک کش های مجهز به سیستم چرخگیر و یا نیسان یدک کش دکل دار و خودروبر ها اشاره نمود، واز دیگر خدمات امداد جاده ای قروه ی کردستان ارسال تعمیر کار سیار یا همان مکانیک سیار شبانه می باشد که برای تعمیر انواع خودروهای محصولات ایران خودرو و سایپا در قروه آماده به کار می باشند، باطریساز سیار نیز یکی دیگر از خدمات شرکت نوین یدک می باشد که هم به صورت ثابت مغازه و در صورت اضطراری به صورت سیار به انجام خدمات می پردازند. برای دریافت خدمات یدک کش قروه ، خودروبر قروه ، جرثقیل قروه ، خودروبر کفی قروه و حمل خودرو در قروه با شماره ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید واز خدمات ارزان این شرکت امداد خودرویی بهره مند شوید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو زنجان

نمایندگی های امداد خودرو قروه سنندج

امداد خودرو قروه کردستان شرکتی وابسته به نمایندگی های کارخانجات خودروسازی بوده و خودروهایی که شامل گارانتی می شود را تحت پوشش قرار می دهند. این مؤسسات تعمیرات خودروهای شرکت مربوطه خود را که مدت گارانتی آنها تمام شده انجام داده خواهند داد.

در صورتی خودروی شما خراب گردید در اولین مرحله به مؤسسات امداد خودرو وابسته به شرکت مراجعه کنید. این کار در ابتدای راه بهتر می باشد. چرا که به تعمیر این خودروها وارد بوده و قطعات اصلی را در اختیار شما می گذارند. در غیر این صورت می توانید از امکانات امداد خورو قروه سنندج استفاده لازم را ببرید. با این امکان می توانید شرایط ویژه ای برای خود و وسیله نقلیه تان دریافت کنید.

امداد خودرو قروه در سنندج کردستان

همانگونه که گفته شد شهر قروه نیز مانند اکثر شهرهای ایران برای رفاه مردم خود منطقه و مسافرین عبوری تدارکات خوبی تهیه نموده که امداد خودرو نیز جزئی از آن می باشد. در صورتی که در خود شهر قروه و یا محدوده جاده ای منتهی به این شهر خودروی شما دچار مشکل گردید. بهترین و مطمئن ترین گزینه تماس با امدادخودرو و مطرح کردن مشکل با کارشناس فنی می باشد.

وظیفه دارنده خودرو درصورت بروز مشکل:

  • اولین کار خودرو را به محل مطمئن منتقل کنید به گونه ای که مزاحمتی برای دیگر خودروهای عبوری بوجود نیاورد.
  • با امداد خودرو قروه تماس گرفته و مشکل را با کارشناس فنی مطرح نموده و منتظر حضور وی باشید
  • بعد از حضور کارشناس فنی خودرو مورد بازدید و بررسی دقیق قرار گرفته و در صورتی که رفع اشکال تعمیر در محل امکان پذیر باشد سریعا اقدام خواهد شد.
  • در صورتی که خودرو نیاز به قطعه یدکی داشته باشد خودرو برای بررسی بیشتر و تعمیر اساسی به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.
  • در این مورد نظر کارشناس فنی ارجحیت خواهد داشت.
حتما بخوانید :  امداد خودرو اراک

نکات مهم امداد خودرو قروه سنندج

نکته مهم این که خودروهای تازه تولید شده دارای گارانتی می باشند. در صورتی که خودروی شما دارای ضمانت کارخانه تولید کننده می باشد بهتر است مستقیما با نمایندگی کارخانه تماس بگیرید و مشکل را در میان بگذارید تا به بررسی آن پرداخته شود.

نکته مهم دیگر این که اگر خودرو نیاز به حما داشته باشد فقط با خودروهای ویژه حمل (یدک کش) حمل کنید تا ضمن حفظ امنیت خودرو معیوب نیز با سلامت به تعمیرگاه منتقل گردد.

باطریساز سیار قروه سنندج

آیا در شهر قروه خودرو شما به مشکل برقی برخورده است؟ وبه دنبال تعمیرکار برای تعمیر خودرو خود هستین؟ برای رفع مشکل خودرو خود بهترین روش تماس با امداد خودرو قروه می باشد که در سریع ترین زمان ممکن امدادگر به محل اعزام میگردد و با تجربه ای که دارد عیب یابی و برق خودرو شما را انجام میدهد. باطریساز شرکت نوین یدک قروه چه خدماتی را انجام میدهد:
۱ . تعویض پمپ بنزین خودرو
۲ . تعویض شلنگ رادیاتور بخاری خودرو
۳ . تست شارج دینام و تعویض دینام
۴ . تست برق دزدی سیم کشی خودرو
۵ . تعمیر دینام کلیه ی خودروها
۶ . تعمیر کولر خودرو و شارج گاز کولر
۷ . عیب یابی توسط دستگاه عیب یابی دیاگ انواع خودرو
۸ . دادن کمک باطری در محل

قروه سنندج کجاست ؟

قروه، شهری در استان کردستان ایران است که در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شرقی سنندج، مرکز استان کردستان، قرار دارد. قروه، در دامنه کوه‌های زاگرس قرار دارد و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد.

قروه، از نظر جغرافیایی، در موقعیت زیر قرار دارد:

عرض جغرافیایی: ۳۵ درجه و ۲۵ دقیقه شمالی
طول جغرافیایی: ۴۷ درجه و ۱۵ دقیقه شرقی
برای رسیدن به قروه از سنندج، می‌توانید از مسیر جاده سنندج – قروه استفاده کنید. این مسیر، یک جاده آسفالت است و حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

از جمله جاذبه‌های گردشگری قروه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بقعه بابا گرگر: این بقعه، یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی کردستان است و سالانه پذیرای گردشگران زیادی است.
پل تاریخی قشلاق: این پل، یکی از آثار تاریخی مهم قروه است و قدمت آن به دوره ساسانیان می‌رسد.
غارهای تاریخی قلعه جوق: این غارها، یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی قروه هستند و قدمت آن‌ها به دوره پیش از تاریخ می‌رسد.
روستای گردشگری گاله دار: این روستا، یکی از زیباترین روستاهای کردستان است و دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است.
قروه، شهری تاریخی و فرهنگی با جاذبه‌های گردشگری متعدد است. این شهر، یکی از مقاصد گردشگری مهم استان کردستان است.

سخن نهایی

در این نوشته به بررسی امداد خودرو قروه کردستان پرداختیم. امداد خودرو شهرستان قروه امکانات زیادی را در اختیار هموطنان عزیز می گذارد. در صورتی که قصد مسافرت به این استان را دارید خصوصا در فصل زمستان که منطقه غرب سرمای زیاد را دارد و امکان خرابی خودرو بهتر است شماره های امداد خودرو در محدوده های این شهر را داشته باشید.

5/5 - (106 امتیاز)
پیمایش به بالا