نوین یدک

امداد خودرو فامنین

امداد خودرو فامنین
خانه » امداد خودرو فامنین

امداد خودرو فامنین : در صورتی که خودرو شما دچار خرابی گردید و خواستید به امدادخودرو در شهرستان فامنین تماس بگیرید (09183133998) تقاضای کارشناس جهت تشخیص علت خرابی و تعمیر آن نمائید. در این صورت ملاک تشخیص کارشناس می باشد و بخاطر این که خود را دچار دردسر نکنید بهتر است از دست کاری خودرو جدا خودداری کنید.

امداد خودرو فامنین

یکی از شهرستان های استان همدان فامنین نام دارد که از لحاظ جغرافیایی در شمال شرق این استان واقع شده است. این شهرستان از سمت شمال به شهرستان رزن از سمت جنوب به مرکز استان یعنی همدان از سمت شرق به استان مرکزی و از سمت غرب به شهرستان کبودرآهنگ محدود می شود. فامنین از مراکز کشاورزی استان همدان محسوب می شود. این شهرستان در دشتی به همین نام واقع شده است و دارای اب و هوایی کوهستانی می باشد. شهرستان فامنین از شهرهای قدیمی استان همدان می باشد و در دوران صفویان دارای بازار بوده و در قسمت شمالی استان همدان دارای مرکزیت تجاری بوده است. در این نوشته به بررسی امداد خودرو فامنین می پردازیم.

فهرست مطالب

تعمیرکار سیار و مکانیک سیار فامنین

امداد خودرو نوین یدک برای ارائه خدمات تعمیر سیار و مکانیک سیار در فامنین به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. ممکن است در برخی شرایط خودرو شما دچار مشکل شده و دسترسی به مکانیکی و تعمیرگاه ها امکان پذیر نباشد. از طرفی تعمیر هر چه سریع تر خودرو نیز برای شما بسیار مهم و ضروری باشد. دیگر نیازی نیست تا بابت خرابی خودروتان در هر نقطه از فامنین نگران باشید. چرا که تیم نوین یدک در هر لحظه همراه شماست. برای بهره مندی از خدمات تعمیرکار سیار می توانید با شماره امداد خودرو فامنین تماس بگیرید.

امداد خودرو فامنین
امداد خودرو فامنین

شماره تلفن امداد خودرو فامنین

شهر فامنین شهری است که در بین دوراه مواصلاتی همدان به ساوه قرار گرفته است ، یعنی از طرف جنوب با اتوبان همدان ساوه و از طرف شمال با جاده ی قدیم همدان ساوه، و به همین منظور شهر فامنین به عنوان یه استراحت گاه موقت برای رانندگانی به حساب می آید و وجود تعمیرگاه خودرو سبک و سنگین و شرکت های امداد خودرویی برای ارائه ی خدمات امدادی این شهر را به یک شهر صنعتی تبدیل نموده است، داشتن شماره تلفن امداد خودرو فامنین امری ضروری برای رانندگان خودرو و تعمیرگاه ها بحساب می آید تا در صورت درخواست شخصی برای امداد خودرو سریعا و بی درنگ شماره تلفن با انصاف فامنین ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ رادر اختیار وی قرار دهد.

مشاوره ی تلفنی شبانه روزی امداد خودرو فامنین

اگر در شهر فامنین قصد خرید خودرو دارید و هیچ اطلاعاتی در مورد خودرو مورد نظر ندارید میتوانید به کارشناسان شرکت نوین یدک فامنین اعتماد کرده و با تماس با کارشناسان شرکت مشاوره ی رایگان دریافت نمایید ، مشاوره در مورد نوع خودرو ، لوازم و قطعات یدکی موجود دربازار در مورد خودرو مورد نظر ، هزینه تعمیر خودرو مورد نظر ، و یا اینکه مشاوره در مورد تعمیرات جزعی و رفع عیب خودرو خود در موقع خرابی خودرو بگیرید، کارشناسان امداد خودرو فامنین بصورت شبانه روزی آماده ی مشاوره ی رایگان به شما همشهریان عزیز می باشند.

جرثقیل یدک کش فامنین

در هر شهری داشتن شماره های خدماتی و امدادی امری است ضروری‌!چراکه خواه یا ناخواه در بعضی از مواقع به این شماره ها احتیاج پیدا خواهید کرد ، ما نیز در شرکت امداد خودرویی فامنین که یکی از خدمات بسیار ضروری جوامع امروزی می باشد داشتن شماره تلفن جرثقیل یدک کش فامنین را به شما پیشنهاد میکنیم ، چرا که جرثقیل ها هم کاربرد صنعتی دارند و هم کاربرد خدماتی!که ما در این مبحث به نوع خدماتی آن می پردازیم، جرثقیل های یدک کش در دونوع جرثقیل سنگین و سبک می باشند که هر کدام نسبت به اندازه و وزن وسیله ی نقلیه متفاوت می باشند، برای حمل خودروهای تصادفی سبک بیشتر از نوع جرثقیل یدک کش نیسان میکنند و در صورت خرابی هر دومحور خودرو که امکان حمل آن توسط نیسان نمی باشد از جرثقیل های سنگین استفاده میکنند، شرکت امداد خودرو فامنین جزء اولین شرکت امدادی در این شهر می باشد که خدمات جرثقیل یدک کش سبک و سنگین را ارائه میدهد، برای درخواست جرثقیل یدک کش فامنین کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۷ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو فامنین چه خدمات شبانه روزی را ارائه میدهد:

شرکت های امداد خودرویی به شرکتی گفته می شود که کلیه ی خدمات در مورد خودرو های سنگین و سبک را ارائه دهد، شرکت امداد خودرو فامنین یکی از اولین شرکت های امدادی در استان همدان محسوب می شود که تمامی خدمات را بصورت شبانه روزی به مشتریان عزیز ارائه میدهد از جمله خدماتی که می توان نام برد می توان به :
۱. ارسال یدک کش چرخگیر
۲. ارسال خودروبر کفی
۳. خدمات تعمیر در محل
۴. ارسال تعمیرکار سیار
۵. ارسال باطریساز سیار برق خودرو
۶. ارسال بنزین به محل یا امداد بنزین
۷. جرثقیل
۸. پنچرگیری سیار و تعویض زاپاس
۹. تعمیرگاه شبانه روزی
۱۰. باز کردن درب خودرو
۱۱. دیاگ سیار و عیب یابی با دیاگ
۱۲. امداد باطری ، تعویض باطری نو وبا گارانتی

نیسان جرثقیل در فامنین

وقتی حرف از جرثقیل میزنیم اولین چیزی که به فکر ما میرسد ، بلندکردن قطعه ی سنگینی که بوسیله ی خودروییکه دکلی در پشت آن قرار دارد صورت می پذیرد، که کلیه ی حرکات این دکل توسط سیستم هیدرولیک حرکت میکنند، جرثقیل فامنین در وزن ها ی مختلف برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، جرثقیل نیسان یکی از جرثقیل های فامنین میباشد که در خدمات حمل و جابجایی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت امداد خودرو فامنین از دونوع جرثقیل سبک برای حمل خودروهای سواری و جرثقیل سنگین برای حمل کامیونها و خودروهای سنگین مورد استفاده قرار میدهد، برای درخواست جرثقیل فامنین با شماره ی ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

باطری ساز سیار فامنین

شرکت امداد خودرو فامنین با ایجاد تعمیرگاه باطریسازی در این شهر اولین قدم برای رفع عیب برقی خودروهای ایرانی و خارجی برداشته است که به طور خلاصه میتوان به تعمیر دینام خودرو ویا تعمیر استارتر خودرو و تعویض سیم کشی کامل خودرو اشاره نمود، تعمیرکاران برق خودرو این شرکت همگی دوره های کامل برق خودرو را در مراکز فنی حرفه ای و یا مراکز سایپا یدک وایران خودرو و مدیران خودرو و کرمان موتور و.. گذرانده اند و دارای گواهینامه های معتبر برق خودرو میباشند. تعمیر دینام برق خودرو های چینی برای اولین بار در فامنین که با قطعات اورجینال شرکتی انجام میشود را انجام داده و کلیه ی خدمات خودرا گارانتی می نماید. تعمیر موتور برف پاک کن وتعویض و تعمیر شیشه بالابر خودرو نیز از جمله کارهای باطریساز در شهر فامنین می باشد. مشتریان و همشهریان عزیز برای دریافت خدمات باطریسازی سیار میتوانند با شماره تلفن شرکت امداد خودرو فامنین تماس گرفته و درخواست باطریساز سیار برای رفع عیب برقی خودرو خود نمایند.

حتما بخوانید :  امداد خودرو غرق آباد
باطری ساز سیار فامنین
باطری ساز سیار فامنین

خودروبر در فامنین

شهر فامنین با داشتن چندین شرکت امداد خودرویی یکی از شهرهایی محسوب میشود که برای حمل خودرو در داخل شهر ویا جاده های فامنین از انواع خودروبرها با ورزن های مختلف استفاده می نمایند، خودروبرهای دکلدار برای حمل و جابجایی خودروهایی بکار می رود که دچار تصادف شده و از جاده خارج شده اند با استفاده از دکل خود خودرو را به پشت خود قرار داده و آن را به داخل شهر فامنین حمل می نماید، خودروبر کفی و ینچدار نوع دیگری می باشد که برای حمل خودروهای شاسی بلند و لوکس در فامنین مورد استفاده قرار میگیرد.

یدک کش حمل خودرو فامنین

ما دراین مطلب میخواهیم به معنی و مفهوم یدک کش و چگونگی یدک کشی توسط نیسان حمل خودرو در فامنین اشاره نماییم. اولین مطلب معنی ومفهوم یدک کشی: وقتی که یک وسیله ی نقلیه ی موتوری وسیله ی دیگری را با استفاده از جرثقیل هیدرولیک یا بکسل به دنبال خود می کشد را یدک کشی می گویند.یدک کش ها انواع مختلفی دارند که به طور خلاصه می توان به یدک کش سنگین برای حمل خودروهای سنگین و نیسان جرثقیل یدک کش برای حمل خودروهای سبک سواری اشاره نمود، که مبحث اصلی ما در این مقاله در مورد یدک کشی خودروها در فامنین می باشد. حمل خودرو توسط نیسان یدک کش در فامنین بصورت کاملا حرفه ای صورت می پذیرد تا بدون آسیب به خودرو و سپر و جلوبندی خودرو شما به اولین تعمیرگاه مجاز این شرکت برای تعمیر و رفع عیب منتقل گردد. امداد خواهان عزیز برای دریافت نزدیک ترین یدک کش حمل خودرو در فامنین میتوانند با شماره تماس این شرکت تماس حاصل فرمایند تا در کمترین زمان امدادگر به محل اعزام گردد.

شماره تماس شبانه روزی یدک کش فامنین 09183133998

امداد خودرو فامنین

امداد خودرو سایپا در فامنین

امداد خودرو سایپا در فامنین کلیه خدمات را به صورت تخصصی برای خودروهای پراید، کوئیک، تیبا، ساینا، و…. ارائه می دهد. تعمیر و سرویس خودروهای سایپا یک امر تخصصی است. از سوی دیگر نیز اکثر خودروهایی که در جاده ها تردد می کنند، از برند سایپا هستند. به همین خاطر نیز وجود امداد خودرو در فامنین برای ماشین های سایپا از اهمیت بسزایی برخوردار است. مجموعه با دارای تیمی مجرب و متخصص بوده که به صورت شبانه روزی برای امداد رسانی جاده ای فامنین، آماده خدمت رسانی هستند. کلیه خدمات نظیر حمل خودرو ها با یدک کش، نیسان، جرثقیل، کفی بر، تعمیر خودرو در محل، باطریساز سیار خودروهای سایپا به شکل حرفه و به همراه ضمانت انجام می شود.

امداد خودرو فامنین برای خودروهای سایپا تیمی مخصوص را در نظر گرفته اند که با تمامی ماشین های برند سایپا آشنایی داشته و دانش فنی بالایی برای تعمیر آن ها دارند. شما با سپردن خدمات امداد خودرو سایپا به مجموعه ما هیچ نگرانی نداشته و می توانید از سلامت خودرو خود مطمئن باشید. تنها کافی است تا با شماره امداد خودرو سایپا در فامنین تماس بگیرید.

بهترین امداد خودرو در فامنین

به منظور دریافت خدمات امداد خودرو در فامنین باید به هر مرکزی اعتماد نکرده و به خوبی تحقیق کنید. یافتن بهترین امداد خودرو در فامنین کار چندان پیچیده ای نبوده و بسیار راحت است. برای پیدا کردن امداد خودرو معتبر در شهرستان فامنین می توانید در اینترنت جستجو کنید. چرا که اکثر مراکز معتبر دارای وب سایت رسمی بوده و اطلاعات دقیقی را از مجموعه خود در اختیار کاربران قرار می دهد.

به طور کلی می توان گفت که خدمات امداد خودرو نظیر باطریساز سیار، مکانیک سیار در فامنین، حمل خودرو با یدک کش یا کفی بر و…. باید به صورت تخصصی ارائه شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب زیادی را به خودرو وارد کند. به همین خاطر نیز نمی توان برای دریافت خدمات امداد جاده ای به هر مجموعه ای اعتماد کرد. امداد خودرو فامنین نوین یدک دارای تیمی مجرب و متخصص بوده که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان بوده و هیچ گونه محدودیت زمانی ندارند. در هر یک از جاده و مناطق فامنین می توانید با شماره بهترین امدادد خودرو فامنین تماس گرفته و در کم ترین زمان ممکن از خدمات ما بهره مند شوید.

امداد خودرو خارجی در فامنین

همانطور که بهتر می دانید، صاحبین خودروهای خارجی برای دریافت خدمات امداد خودرو نگرانی بیشتری دارند. چرا که این خودروها ساختار موتور پیچیده ای داشته و تنها توسط افراد حرفه ای قابل تعمیر می باشند. به همین دلیل نیز یافتن شما بهترین امداد خودرو خارجی در فامنین بسیار مهم بوده و باید برای دریافت خدمات حساسیت زیادی به خرج داد. به طور مثال حمل خودروهای لوکس خارجی باید با خودرو بر های ویژه انجام شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب جدی به خودرو وارد شده و صاحبین ماشین را متحمل خسارت بیشتری کند. از سوی دیگر نیز خدمات امداد خودروی خارجی فوری در فامنین باید با ضمانت ارائه شود تا هیچ گونه آسیب و خسارتی متوجه رانندگام عزیز نشود.

با سپردن خدمات خود به مجموعه ما هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید و در کم ترین زمان ممکن سلامت و ایمنی را به خودروهای خود هدیه دهید.

امداد جاده ای فامنین به همدان

جاده فامنین به همدان از جاده های بسیار شلوغ پر تردد است. از این رو ارائه خدمات امداد جاده ای فامنین به همدان بسیار ضرورت دارد. خوشبختانه تیم امداد خودرو فامنین تمامی بخش های این جاده مهم را پوشش داده و به صورت شبانه روزی این خدمات را ارائه می دهند. فرقی نمی کند که خودروی شما ایرانی یا خارجی باشد. چرا که مجموعه ما برای هر یک از برندهای خودرو تیم مخصوصی را در نظر گرفته است تا تمامی خدمات به صورت تخصصی ارائه شود. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روزی با شماره امداد جاده ای فامنین به همدان تماس بگیرید.

امداد ایران خودرو در فامنین

علاوه بر خدمات برای سایپا، امداد خودرو فامنین برای کلیه ماشین سایپا نیز به ارائه خدمات امداد جاده ای می پردازد. خودروهای نظیر سمند، پژو، 206، و…. از محبوب ترین خودروهای ایرانی بوده و تعدادی زیادی از افراد دارای این خودرو ها هستند. از این رو ارائه امداد خودرو فوری و شبانه روزی در فامنین برای ماشین های ایران خودرو بسیار واجب بوده و حائز اهمیت است. امداد خودرو فامنین در تمامی ایام حتی روزهای تعطیل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی بوده و می تواند تمامی خدمات امدادی جاده را به شکل حرفه ارائه دهد.

درخواست ارزان قیمت ترین امداد خودرو فامنین:

شرکت نوین یدک برای رفاه حال مشتریان هزینه های امداد خودرویی خود رابا تخفیف ویژه وزیر قیمت اتحادیه ارائه میدهد، چرا که برای رغابت بادیگر شرکت های امداد خودرویی در فامنین یک امری معقول بنظر میرسد، پس ارزان قیمت ترین یدک کش فامنین ، امداد خودرو فامنین را از شرکت نوین یدک درخواست کنید واز قیمت های باورنکردنی این شرکت استفاده نمایید.

امداد خودرو فامنین

مهم‌ترین خدمات ایران ‌خودرو نظیر حمل خودرو با یدک ‌کش تعمیر باطری به‌ صورت سیار، اعزام مکانیک سیار در جاده فامنین و همچنین سوخت‌ رسانی سیار برای کلیه  ماشین ‌های ایران‌خودرو نظیر سمند، پژو پارس، 206 و…. به‌ صورت تخصصی ارائه می‌شود. هزینه امداد خودروی در فامنین نیز بسیار مناسب بود تا رانندگان ازنظر اقتصادی در شرایط سخت دچار فشار نشوند. ارائه ضمانت پس ‌از اتمام خدمات می‌تواند خیال شما را بابت سلامت خودرو راحت کند. این در حالیست که بسیار برخی از اعم از مراکز نامعتبر خدمات بی‌کیفیتی را به مشتریان ارائه داده و هیچ ‌گونه ضمانتی در را در قبال سلامت خودرو را نمی‌پذیرند. شما برای دریافت خدمات امداد خودرو برای ماشین خود محدودیتی نداشته و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌ و روز با شماره امداد خودرو در فامنین  تماس بگیرید.

حتما بخوانید :  امداد خودرو ازندریان

خدمات کارت طلایی امدادایران خودرو فامنین

شرکت ایران خودرو برای برخی از خودروهای تولیدی خود خدماتی خاص انجام میدهد که به خدمات کارت طلایی معروف می باشد، کارت طلایی خدماتی را ارائه میدهد که کمی شباهت با بیمه بدنه ی خودرو دارد، خدماتی که شرکت امداد ایران خودرو برای خودروهاییکه در فامنین ارائه میدهد عبارتند از : حمل خودرو دارای کارت طلایی با یدک کش به نزدیک ترین نمایندگی بصورت رایگان ، حمل و جابجایی خودرو توسط خودروبر کفی در فامنین بصورت رایگان ، عیب یابی و رفع عیب ویا همان خدمات تعمیر درمحل بصورت رایگان ، تعویض قطعه ی معیوب خودرو دارای کارت طلایی بصورت رایگان و درمحل ، انجام خدمات باطریسازی سیار بصورت شبانه روزی و رایگان.
مشتریان عزیزی که خودروآنها دارای کارت طلایی می باشد ودر شهر فامنین به مشکل فنی دچار شده می توانند برای ثبت امداد خودرو در فامنین با شماره سراسری۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.

خدمات امدادی جاده فامنین

ارائه خدمات امدادی جاده فامنین بسیار مهم است. چرا که جاده فامنین یکی از جاده‌های بسیار پرتردد بوده و ممکن است خودروهای زیادی در ساعات مختلف روز به کمک نیاز داشته باشند. به ‌همین خاطر است که مجموعه ما به‌ صورت شبانه‌روزی تیم متعهدی  از تعمیرکاران و ا یدک‌ کش‌های خودرو را در نظر گرفته است. کلیه خودرو های یدک ‌کش در فامنین مجهز بوده و در سلامت کامل قرار دارند.

همچنین تعمیرکاران ما نیز درمورد تمامی خودروهای خارجی و ایرانی  دانش فنی بالایی داشته و عیب یابی و تعمیر آن را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. برای ارائه خدمات نظیر باطری سازی سیار نیز از قطعات و باطری فابریک و اورجینال استفاده کرده و قطعات با ضمانت به شما تقدیم می شود.  سرعت و کسب رضایت مشتری از اهداف اصلی امداد خودرو در فامنین است. زمانی ‌که شما با شماره امداد خودرو جاده فامنین تماس می‌ گیرید، تیم ما پس ‌از تماس در کمترین زمان ممکن خود را به محل می‌رساند تا مشکل خودروی شما را هرچه سریع ‌تر حل کند

امداد خودرو تمامی مناطق فامنین

امداد خودرو  فامنین کلیه مناطق شهرستان فامنین را تحت پوشش قرار دارد. ازاین ‌رو شما برای دفع دریافت خدمات و هیچ‌ گونه سختی و محدودیتی را در هر یک از مناطق نخواهید داشت. شهرستان فامنین دارای مناطق مختلفی بوده که از جمله آن‌ ها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج گلشن
  • برج جهان ‌آباد
  • آتشکده‌ قره‌ تپه
  • کاروانسرای یارم قیه

همچنین خدمات امداد خودرو برای جاده‌ های اطراف فامنین نیز به‌ صورت شبانه‌ روزی ارائه می‌شود. به‌ طورکلی در  در هر یک از مناطق داخل فامنین و خارج از شهرستان فامنین و می‌توانید از خدمات امداد خودرو بهره‌مند شوید.

شماره تلفن امداد جاده ای فامنین

همانطور که از معنی جمله پیداست رفتن برای کمک ویاری رساندن به شخص یا وسیله ای که در جاده به مشکلی برخورد کرده باشد، ولی منظور ما دراین مقاله که مربوط به خدمات امداد خودرویی در فامنین می باشد، همان امداد جاده ایست و برای کمک و یاری رساندن به خودروهایی که به هر دلیلی تصادف و یا خرابی خودرو در جاده ها احتیاج به یک امداد خودرو ویا امداگر دادند، شرکت امداد خودرو نوین یدک فامنین برای رفاه حال مشتریان کلیه ی خدمات امداد جاده ای در فامنین را بصورت شبانه روزی انجام میدهد، تنها شماره تلفن امداد جاده ای فامنین که خدمات ارزان قیمت وبا صرفه برای مشتریان انجام میدهد شرکت نوین یدک ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸می باشد.

ارزانترین خدمات امداد خودرو فامنین

وقتی شما تصمیم به سفر به غرب کشور توسط خودرو شخصی خود را دارید اقدامات لازم سفر و چک کردن خودرو از نظر فنی برای مسافرت لازم است. هم وطنان عزیز کشور که در شهرهای میانی و شرقی کشور ساکن هستند برای رسید به غرب کشور اکثرا باید از راه های مواسلاتی استان همدان بخش فامنین عبور کنند و به همین منظور شرکت امداد خودرو فامنین برای رفاه حال مشتریان عزیز از خدمات متنوعی مانند بازدید موتوری خودرو ، بازدید روغن موتور و ترمزها و.. ایجاد تعمیرگاه سیار و ثابت ، باطریسازی ثابت و سیار و استقرار نیسان یدک کش ، خودروبر کفی و جرثقیل دکلدار استفاده می نماید. رانندگان عزیزی که قصد مسافرت به استان همدان شهر فامنین رادارند برای اینکه ارزانترین امداد خودرو فامنین را در سریع ترین وقت به خدمت بگیرند واز خدمات این شرکت بهره مند شوند با شماره تلفن امداد خودرو فامنین ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایند واز خدمات ویژه ی این شرکت استفاده ی لازم را ببرند. شهر فامنین با قرار گرفتن در مسیر اصلی ترانزیت کالا برای غرب کشور از اهمیت بالایی برخورداراست و برای ایجاد امنیت خودروهای عبوری سنگین وسبک چندین راه ازجمله اتوبان ساوه به همدان و جاده قدیم ساوه به همدان ایجادشده که از این شهر گذر کرده اند و تعمیر و نگهداری این جاده ها برعهده ی اداره ی راه و ترابری شهر فامنین می باشد.

امداد خودرو همدان نوین یدک در همه ساعات و در روزهای تعطیل تعمیرکاران حرفه ای خود را به موقعیت مکانی شما اعزام می کند. تیم ما از بهترین تجهیزات و روش ها برای تعمیر خودروهای شما استفاده می کنند. لازم است بدانید که مجموعه ما دارای تیم آموزش دیده ای بوده که به خوبی در مورد تعمیر انواع خودرو ها تخصص دارند.

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو فامنین 09183133998 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید : طریقه ی هواگیری آب رادیاتور پژو ۲۰۶ ، پژو ۲۰۷، پژو۴۰۵ ، پارس ،سمند

امداد خودرو فامنین

خدمات رسانی به دیگر شهرها : امداد خودرو غرق آباد

چگونگی درخواست امداد خودرو آنلاین در فامنین؟

در این مقاله میخواهیم توضیحات مختصری در مورد چگونگی درخواست امداد خودرو آن هم به صورت اینترنتی و آنلاین در فامنین را برای رانندگانی که آشنایی با این شهر را ندارند و خودرو آنها در جاده ی همدان فامنین یا که فامنین به ساوه به مشکل فنی خورده و شماره ی امداد خودرو فامنین را ندارند می پردازیم، رانندگان عزیز چه در فامنین و چه در هرکجای ایران اگر احتیاج به امداد خودرو پیدا کردید کافیست با استفاده از گوشی های هوشمند امروزی وارد سرچ صفحه گوگل شده و امداد خودرو شهر مورد نظر را تایپ کرده و نتیجه ی گوگل به ترتیب پرکاربردترین شماره ی امداد شهر مورد نظررا به شما نمایش خواهد داد، یکی از پرکاربرد ترین امداد خودروهای شهر فامنین که گوگل به شما معرفی کرد شرکت نوین یدک می باشد که همچنان رتبه ی یک گوگل را به خود اختصاص داده است،شماره ی امداد خودرو آنلاین فامنین ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ می باشد.

اقدامات لازم در صورت خرابی خودرو:

هر راننده ای در صورت خاموش شدن به یکباره ی خودرو خود باید اقداماتی را انجام دهد که ما در مقالات شرکت نوین یدک در آن می پردازیم:
۱.اگر خودرو شما به هر نحوی خراب شد سعی کنید که خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده ویا خیابان هدایت نمایید
۲. قرار دادن شبرنگ ویا علامت خطر در پشت خودرو جهت اطلاع دیگران از خرابی خودرو
۳. تماس با امداد خودرو برای بازدید خودرو ، تماس با افراد متخصص امداد خودرویی شهر مورد نظر

حتما بخوانید :  امداد خودرو ساوه

بررسی امداد خودرو فامنین

این شهرستان مانند دیگر شهرهای استان همدان و کشور ایران دارای خودروهای زیادی بوده و نمایندگی های کارخانه های خودروسازی در این شهر نیز فعال می باشند. در کنار نمایندگی های خودرو و به علت وجود خودرو در این شهرستان حتما می توانید تعمیرگاه های خودرو و امداد خودرو فامنین را ببینید. امداد خودرو در این شهرستان یا وابسته به نمایندگی های کمپانی های خودروسازی می باشد و یا به صورت خصوصی فعالیت می کنند.

امدادخودروهایی که وابسته به نمایندگی های کارخانجات تولید خودرو هستند معمولا خودروهای تولیدی شرکت راتحت پوشش قرار می دهند که این پوشش دو حالت دارد:

خودروهایی که تحت گارانتی شرکت بوده و امدادخودرو موظف به خدمات رسانی طبق قوانین کارخانه و خریدار خودرو می باشد.

خودروهایی که تولید کارخانه می باشند. اما دوران گارانتی آنان به پایان رسیده. ولی در صورت احتیاج کارهای تعمیرات آنها را طبق توافق طرفین انجام می دهند.

بدک کش فامنین

امداد خودرو فامنین خصوصی چه ویژگی دارد؟

حالت سومی هم وجود دارد و آن هم امداد خودرو فامنین خصوصی می باشد که کار تعمیرات انواع خودروها را برعهده دارند و درصورتی که دوران گارانتی وسیله نقلیه اتمام شده در صورت خرابی می تواند با آنها تماس گرفته و تقاضای ارسال کارشناس فنی به محل خرابی خودرو را نماید. در صورت تشخیص کارشناس اگر امکان تعمیر خودرو در همان محل خرابی باشد نسبت به رفع آن و تعمیر خودرو اقدام نمایید. اگر احتیاج به انتقال به تعمیرگاه داشته باشد توسط یدک کش و بدون دلهره خطر تصادف به تعمیرگاه جهت تعمیرات اساسی منتقل خواهد شد.

یدک کش فامنین
یدک کش فامنین

امداد کرمان موتور فامنین

اکثر رانندگان شهر فامنین از خرید خودروهای منتاژی مانند خودروهای کرمان موتور در شک و تردید قرار دارند که آیا خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در شهر فامنین وجو دارد یا ن؟ باید در جواب به این رانندگان باید گفت بله شرکت امداد خودرو کرمان موتور در فامنین هم خدمات تعمیر در محل این شرکت را در داخل شهر و هم در محورهای مواسلاتی شهر انجام میدهد و هم یدک کش شرکت کرمان‌ موتور رزن بصورت ۲۴ ساعته آماده ی حمل و جابجایی خودروهای این شرکت می باشد. برای درخواست امداد شرکت کرمان موتور در فامنین میتوانید با شماره گیری ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ از خدمات این شرکت مانند.یدک کش کرمان موتور فامنین، تعمیرکار کرمان موتور فامنین و خودروبر کرمان موتور فامنین استفاده نمایید.

امداد مدیران خودرو فامنین

یکی از اولین شرکت های خودروساز کشور که منتاژ خودروهای چینی را برعهده گرفته است نمایندگی مدیران خودرو می باشد که این شرکت برای جذب مشتری وبالا بردن فروش خودروهای خود از خدمات پس از فروش و قراردادن نمایندگی این شرکت در سراسر کشور استفاده می نماید، یکی از این نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در شهر فامنین می باشد که تا حدودی توانسته انواع خدمات این شرکت ائم از جرثقیل یدک کش مدیران خودرو ، تعمیرکارسیار مدیران خودرو ، خودروبر مدیران خودرو را ارائه دهد، انواع خودروهای شرکت مدیران خودرو که در فامنین میتوانند از خدمات این شرکت استفاده نمایند ام وی ام x22، ام وی ام x33، چری، تیگو ، و.. می باشد.

حتما بخوانید : دلایل یاتاقان زدن موتور خودرو

چگونگی حمل خودرو با خودروبر کفی در فامنین

درادامه ی مقالات مربوط به شهر فامنین به بحث فرق بین یدک کش و خودروبر کفی و چگونگی حمل توسط خودروبر کفی فامنین می پردازیم:
وقتیکه خودرویی در جاده ها ویا در داخل شهر خراب می شود اولین چیز که به ذهن صاحب خودرو میرسد رساندن ماشین به تعمیرگاه برای تعمیر و رفع عیب خودرو می باشد، و با اولین تماس با امداد خودرو فامنین با توجه به نوع خودروو سبک یا سنگین بودن خودرو و یا مقدار مسافت حمل خودرو شما خودروبر کفی یا یدک کش به محل اعزام می گردد. وحال در مورد مواقع استفاده از خودروبر در فامنین مطالبی را برای مطالعه ی شما همشهریان عزیز در مقاله اضافه می نماییم. اولین مورد خودروهای کف خواب می باشد که نیسان یدک کش قادر به حمل اینگونه خودروها بخاطر ارتفاع کم آنها نمی باشد و باید از خودروبر کفی استفاده شود،دومین مورد خودروهای شاسی بلند و سنگین وگران قیمت می باشند که برای جابجایی به دیگر شهر ها و استانها بایداز خودروبرهای کفی فامنین استفاده نمود.

امداد خودرو فامنین
امداد خودرو فامنین

مزایای استفاده از خودروبر کفی فامنین :
۱.دارای بیمه نامه ی معتبر جهت حمل خودرو
۲.دارای بارنامه ی معتبر اداره ی راه و ترابری فامنین
۳. وینچ داربودن آن برای سوار کردن خودرو معیوب شما

چگونگی بارگیری وحمل خودروبر کفی فامنین:

ابتدا خودرو شما با یک بکسل محکم که از یک طرف به وینچ خودروبر و از طرف دیگر به قسمت بکسل بند خودرو شما وصل می گردد و کفی خودروبر با پایین آمدن و قرار گرفتن در یک شیب ملایم آماده ی حمل خودروشما به وسیله ی وینچ به داخل خودرو می نماید و بعد از سوار شدن کامل خودرو شما به خودروبر با بکسل ثابت به بدنه ی کفی محکم بسته می شود و خودرو شما آماده ی جابجایی به محل مورد نظر شما می باشد.

تعمیرگاه تخصصی خودرو در فامنین

شهر فامنین بخاطر داشتن تعمیرگاه های خودرو یکی قطب های تعمیرگاهی در شرق استان همدان بحساب می آید چرا که در این شهر تعمیرکاران قادر به تعمیر انواع خودروها ی ایرانی و خارجی می باشند و شما با خیال آسوده می توانید با سپردن خودرو خود برای تعمیر به این تعمیرگاه ها اعتماد کنید، شرکت امداد خودرو فامنین با اکیپی کامل از تعمیرگاه های تخصصی آماده تعمیر موتوری ، جلوبندی و… خودرو شما می باشد.

امداد خودرو فامنین

فامنین کجاست

فامنین یکی از شهرستان‌های ده‌گانه استان همدان است که در شمال شرقی این استان واقع شده است. این شهرستان از شمال به شهرستان رزن، از جنوب به شهرستان همدان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به شهرستان کبودرآهنگ محدود می‌شود.

فامنین، شهری کوهستانی است و ارتفاع آن از سطح دریا، بین ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ متر است. این شهرستان دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است و زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدل دارد.

فامنین شهری در استان همدان و مرکز شهرستان فامنین است. این شهر در شمال شرق استان همدان و در 140 کیلومتری جاده ساوه به همدان واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی شهر فامنین

  • شمال: شهرستان رزن
  • جنوب: شهرستان همدان
  • شرق: استان مرکزی
  • غرب: شهرستان کبودرآهنگ

ویژگی‌ها شهر فامنین 

  • آب و هوا: کوهستانی
  • ارتفاع از سطح دریا: 1639 متر
  • جمعیت: حدود 15000 نفر
  • زبان: ترکی آذربایجانی
  • آثار تاریخی: غار قلعه جوق، امامزاده ازناو، پل جهان آباد، حمام قدیمی شهر فامنین
  • مشاهیر: شرف الدین علی فامنینی (وزیر ایلخان مغول)

فامنین، سرزمینی با قدمت تاریخی:

نام این شهر برگرفته از “فام مادر” به معنی “سرزمین مادری” یا “مادر سرزمین ها” است.
در زمان صفویه دارای بازار بوده و در بین بلاد شمالی همدان زیر مجموعه درجزین بوده‌است.

جاذبه‌های گردشگری:

  • دشت فامنین: از گذشته‌های دور استقرار گاه بشر بوده است.
  • غار قلعه جوق: مربوط به دوران پیش از تاریخ
  • امامزاده ازناو (سلجوقی): مربوط به دوره سلجوقیان
  • پل جهان آباد: مربوط به دوره صفویه
  • حمام قدیمی شهر فامنین: مربوط به دوره پهلوی اول

سخن نهایی امداد خودرو فامنین

در این نوشته از سایت امداد خودرو نوین یدک همدان به بررسی امداد خودرو فامنین پرداختیم. اگر خودرو شما دچار مشکل و نقص فنی شده باشد می توانید با تماس با امداد خودرو برای رفع مشکل اقدام کنید.

5/5 - (148 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو فامنین»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا