نوین یدک

امداد خودرو صالح آباد

امداد خودرو صالح آباد
خانه » امداد خودرو صالح آباد

یکی از دغدغه‌های صاحبان خودر امکان خرابی آن در داخل شهر و یا بیرون از شهر می باشد. وظیفه عیب یابی و کار تعمیر خودرو بر عهده کارشناسان فنی و تعمیرکاران خودرو می باشد که به دو صورت انجام می پذیرد. یا در تعمیرگاه های خاص و مخصوص و ‌یا به صورت سیار و امدادخودرو. در مقاله پیش رو در مورد امداد خودرو صالح آباد توضیحاتی خواهیم داد.

شماره تماس امداد خودرو صالح آباد

شماره امداد خودرو صالح آباد

یکی دیگر از شهرستان های همدان، صالح آباد است که بخش عمده از جمعیت استان همدان در این شهرستان زندگی می کنند. از این رو خدمات امداد خودرو صالح آباد بسیار مهم بوده و باید به صورت تخصصی ارائه شود. از آن جایی که امداد خودرو همدان نوین یدک کلیه خدمات امداد خودرو را در سراسر مناطق و شهرستان های همدان ارائه می دهد، برای ارائه خدمات در صالح آباد نیز در خدمت شماست. شما برای دریافت کمک از مجموعه ما هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. چرا که تیم ما برای خدمت رسانی به صورت شبانه روزی آماده هستند. برای هر گونه مشکلی نظیر اتمام سوخت، خرابی باطری خودرو، خرابی موتور، حمل ماشین با یدک کش و…. در این منطقه می توانید با شماره امداد خودرو صالح آباد تماس بگیرید.

تعمیرکار و مکانیک سیار در صالح آباد

مهم ترین هدف ارائه خدمات امداد خودرو صالح آباد، تعمیر سیار خودرو و یا به عبارتی تعمیر خودرو در محل در صالح آباد است. خرابی ماشین یکی از اتفاقات پیش بینی نشده است که ممکن است به صورت ناگهانی و در شرایط نامناسب، برای هر فردی رخ دهد. اما با وجود نوین یدک و تیم مجرب تعمیرکاران سیار، این مشکل نیز راه حل داشته و نگرانی بابت آن وجود ندارد. اعزام تعمیرکار و مکانیک سیار در صالح آباد یکی از خدمات مهم امداد خودرو همدان به حساب آمده که به صورت فوری و شبانه روزی با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می شود. همچنین لازم است ذکر کنیم که کلیه خدمات تعمیرکار و مکانیک سیار در صالح آباد به صورت ضمانتی ارائه می شود.

تعمیر خودرو در تعمیرگاه

اکثر خودروها در زمان خرابی برای عیب یابی و انجام کارهای تشخیص فنی و تعمیر ات به تعمیرگاه‌ ها برده شده تا زیر نظر تعمیرکار امور مربوط رفع عیب آن انجام گردد.

امداد خودرو  و یدک کش در صالح آباد

برای درک بهتر شهر صالح آباد به تاریخچه این شهر کوچک کهن در شهر همدان مروری می کنیم.. شهر صالح آباد در قسمت غربی همدان و در ۳۰ کیلومتری این شهر قرارگرفته است. زبان مردم ترکی می باشد و شغل اکثر مردم دامداری و کشاورزی ورانندگی خودروهای تریلی می باشد. برای سفر به این شهر باید جاده همدان به سمت استان کردستان حرکت کنیم و بعداز گشتن از گلوگاه معروف صالح آباد که منظور همان ایست بازرسی پلیس می باشد به این شهر تاریخی میرسیم، قبلا بخاطر قرار گرفتن در مسیر راه غار علیصدر از تردد بالای مسافرین برخورددار بود ولی بخاطر کشیده راه کمربندی وکوتاه تر از همدان به غارعلیصدر از رونق قبلی افتاد. با این حال مسافرین عزیز ی که میخواهند به سنندج یا قروه ی سنندج بروند باید از این شهر عبور کنند و امکان خرابی خودرو در این شهر نیز وجود دارد. حتما وجود یک امداد خودرو در صالح آباد امری است اجتناب ناپذیر، و به همین منظور شرکت امداد جاده ای صالح آباد با ایجاد قرارگاه ثابت کانکس در سه راهی همدان کرمانشاه (امداد خودرو کرمانشاه) سنندج برای مسافرین عزیز خدمات امداد جاده ای ارائه میدهند.

حتما بخوانید :  حمل خودرو کف خواب

امداد خودرو صالح آباد

خدمات شرکت امداد خودرو درصالح آباد

برای درک بهتر خدمات این شرکت به چندین موارد اشاره می نماییم:

  • قرار گرفتن چندین نیسان یدک کش
  • در داخل شهر صالح آباد و سه راهی صالح آباد
  • مستقر شدن خودروبر کفی در صالح آباد برای حمل خودروهای کف خواب و صفر کیلومتر
  • مستقر شدن تعمیرکار سیار در صالح آباد و کانکس گلوگاه برای تعمیر خودروهای جاده ی همدان سنندج و همدان کرمانشاه
  • ایجاد تعمیرگاه خودرو در صالح آباد با استادکاران خبره و کاربلد برای تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • محصولات ایران خودرو در صالح آباد
  • محصولات سایپادر صالح آباد
  • ایجاد مغازهی باطریسازی در داخل شهر صالح آباد برای رفع عیب برقی کلیه ی خودروها
  • ارسال باطریساز سیار به کلیه ی راه های مواسلاتی صالح آباد

دلیل پاره شدن تسمه تایم در جاده

پاره شدن تسمه تایم خودرو ها در جاده یکی از مشکلات رایج در خودرو ها بوده که بنا به دلایل مختلف رخ می دهد. برای جلوگیری و یا رفع این مشکل بهتر است با دلایل پارگی تسمه تایم آشنا شوید. مهم ترین علل این اتفاق شامل موارد زیر می شوند:

  • خرابی بلبرینگ
  • دور موتور بالا
  • فرسودگی تسمه تایم
  • استفاده از دنده غیر مناسب
  • دنده معکوس بیش از حد
  • بی کیفیتی تسمه تایم
  • روغن ریزی خودرو
  • سفتی یا شلی تسمه تایم

امداد ایران خودرو صالح آباد

شرکت خودروسازی ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان عزیزی که در جاده ی همدان به سنندج در شهر صالح آباد به امداد خودرو نیاز دارند یک پایگاه ثابت امداد خودرویی دایر نموده است که ازخدمات این اکیپ ایران خودرو در صالح آباد میتوان به ارسال یدک کش چرخگیر ایرانخودرو، مکانیک سیار ایران خودرو، خودروبر ایران خودرو اشاره نمود،صالح آباد بخاطر قرارگرفتن در شاهراه جاده ی همدان به قروه و سنندج از تردد خودروهای زیادی برخوردار می باشد که خواسته وناخواسته خودرو دچار تصادف و خرابی می شود که مشتریان عزیز صالح آبادی باید با شماره تلفن امداد خودرو صالح آباد تماس گرفته و منتظر رسیدن نزدیکترین امدادگر به محل باشند.

برای ارسال تعمیرکار سیارصالح آباد وجرثقیل یدک کش صالح آباد با شماره ی تماس امداد خودرو صالح آباد همدان

۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر خودرو به صورت سیار یا‌ امداد خودرو صالح آباد

در خیلی از موارد امکان خرابی خودرو در سطح شهر و یا بین راه وجود دارد و چون امکان جابحایی وجود ندارد بهترین کار تماس با مؤسسات امداد خودرو می باشد که با ارسال کارشناس فنی نسبت به تعمیر آن در محل و یا انتقال و تعمیر به تعمیرگاه های مجاز وجود اقدامات مهم را انجام می دهند. در هر صورت در  روند خرابی بهترین کار عدم دستکاری خودرو به صورت شخصی و مراجعه و تماس با مراکز امداد خودرو صالح آباد می باشد.

حتما بخوانید :  امداد خودرو آمل

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو

از مزیت های استفاده و تماس با امداد خودرو صالح آباد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تشخیص دقیق توسط کارشناس فنی در محل
  • تعمیر خودرو در محل با استفاده از قطعات اصلی
  • اطمینان از تشخیص صحیح و تعمیر در کمترین زمان
  • امکان انتقال به مرکز تعمیراتی مطمئن در صورت عدم تعمیر در محل
  • حمل مطمئن و سالم خودرو به مرکز تعمیراتی خصوصا خودروهایی که در خارج از شهر خراب شده باشند که احتمال تصادف و خطرات احتمالی را به صفر خواهد رساند.

شماره تلفن جرثقیل صالح آباد ، یدک کش صالح آباد

شرکت نوین یدک صالح آباد برای کلیه ی خدمات امداد خودرویی و کارخانجات و شرکت های صنعتی یک اکیپ از جرثقیل های کاملا مجهز و پیشرفته استفاده نموده است ، جرثقیل صالح آباد اندازه های مختلفی دارند که نسبت به ورزن خودرو و یا قطعه ای که قرار است حمل شود مورد استفاده قرار میگیرند، یکی از کوچکترین جرثقیل ها در صالح آباد از نوع جرثقیل نیسان می باشد که خودرو و وسایل تا ۳ تن را حمل و جابجا میکند، و به همین ترتیب جرثقیل تا وزن های ۲۰ تن نیز وجود دارند، در برخی از یدک کش ها نیز دکل گردانی تعبیه شده که تا حدودی کارایی جرثقیل های سبک وزن را به خوبی انجام میدهد.

امداد خودرو سایپا صالح آباد

شهر صالح آباد با قرار گرفتن در نزدیکی شهر همدان یکی شهرستانهای صنعتی محسوب می شود و دارای کارگاه های صنعتی مختلفی می باشد که یکی از این کارگاه ها تولید لنت خودرو برای محصولات شرکت خودروسازی سایپا می باشد که لنت تولیدات این شرکت برای تمامی محصولات سایپا مانند پراید و ساینا و کوییک، نیسان وانت و… در خط تولید مورد استفاده قرار میگیرد. شرکت امداد خودرو سایپا در صالح آباد هم با خدمات تعمیر در محل و یا حمل خودرو توسط یدک کش، خدمات خود را برای خودروهای گارانتی سایپا ویا وارنتی این شرکت انجام میدهد، برای تماس با امداد خودرو سایپا در صالح آباد کافیست باشماره مرکزی سایپا ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل فرمایید.

وظایف امداد خودرو صالح آباد چیست؟

هر شرکتی امداد خودرویی برای جلب رضایت مشتریان خود تعهداتی را در قبال خدماتی که انجام خواهد دادارائه میدهد، شرکت امداد خودرو صالح آباد نیز از این نوع خدمات بی بهره نماده ودر قبال حمل خودرو توسط جرثقیل و خودروبر از بیمه ی مسئولیت مخصوص حمل خودرو استفاده نموده تا با خیالی راحت انواع خودروهای شاسی و گران قیمت را برای شما حمل و جابجا نماید، و تعهد دیگر این شرکت در قبال تعمیرکار سیاری که برای تعمیرات درمحل اعزام می شود حتما از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده و از فاکتور معتبر استفاده می نماید، شرکت امداد خودرو صالح آباد به مشتریانی که چندین بار از خدمات این شرکت استفاده نماید ۳۰درصد تخفیف خواهد داد تا رضایت مشتری را جلب نماید.

امداد ایران خودرو صالح آباد

شرکت خودروسازی ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان عزیزی که در جاده ی همدان به سنندج در شهر صالح آباد به امداد خودرو نیاز دارند یک پایگاه ثابت امداد خودرویی دایر نموده است که ازخدمات این اکیپ ایران خودرو در صالح آباد میتوان به ارسال یدک کش چرخگیر ایرانخودرو، مکانیک سیار ایران خودرو، خودروبر ایران خودرو اشاره نمود،صالح آباد بخاطر قرارگرفتن در شاهراه جاده ی همدان به قروه و سنندج از تردد خودروهای زیادی برخوردار می باشد که خواسته وناخواسته خودرو دچار تصادف و خرابی می شود که مشتریان عزیز صالح آبادی باید با شماره تلفن امداد خودرو صالح آباد تماس گرفته و منتظر رسیدن نزدیکترین امدادگر به محل باشند.

حتما بخوانید :  امداد خودرو تویسرکان

نحوه کار امداد خودرو صالح آباد

در صورت بروز مشکل برای خودرو این کارها را انجام دهید.

  • انتقال خودرو به محل مطمئن چه خارج از شهر و چه داخل شهر که مشکلی برای کسی به وجود نیاید.
  • عدم دستکاری خودرو توسط خودتان یا دیگر افراد
  • تماس با نمایندگی خودرو در صورتی که شامل گارانتی اولیه می باشد
  • تماس با امدادخودرو های مجاز و توضیح در مورد مشکل بوجود آمده
  • منتظر آمدن کارشناس خودرو شوید.

وظایف امداد خودرو صالح آباد چیست؟

هر شرکتی امداد خودرویی برای جلب رضایت مشتریان خود تعهداتی را در قبال خدماتی که انجام خواهد دادارائه میدهد، شرکت امداد خودرو صالح آباد نیز از این نوع خدمات بی بهره نماده ودر قبال حمل خودرو توسط جرثقیل و خودروبر از بیمه ی مسئولیت مخصوص حمل خودرو استفاده نموده تا با خیالی راحت انواع خودروهای شاسی و گران قیمت را برای شما حمل و جابجا نماید، وتعهددیگر این شرکت درقبال تعمیرکارسیاری که برای تعمیرات درمحل اعزام می شود حتما از قطعات اصلی و ارجینال استفاده کرده واز فاکتور معتبر استفاده می نماید، شرکت امداد خودرو صالح آباد به مشتریانیکه چندین بار از خدمات این شرکت استفاده نماید ۳۰ درصد تخفیف خواهد داد تا رضایت مشتری را جلب نماید.

بعد از آمدن کارشناس فنی در صورت احتیاج به انتقال خودرو به تعمیرگاه همکاری لازم را نموده و خودرو را با یدک کش به تعمیرگاه جهت تعمیر اساسی منتقل کنید.

صالح آباد همدان کجاست ؟

صالح آباد، شهری در استان همدان است که در بخش صالح آباد شهرستان بهار قرار دارد. این شهر، در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب شهر همدان و در کنار سه راهی همدان، کرمانشاه و سنندج قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۴۸۰ نفر است.

مختصات جغرافیایی صالح آباد، به شرح زیر است:

عرض جغرافیایی: ۳۴٫۹۱۷ درجه شمالی
طول جغرافیایی: ۴۸٫۳۴۲ درجه شرقی
صالح آباد، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. این شهر، دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صالح آباد، شهری زیبا و تاریخی است که ارزش بازدید را دارد.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی شرایط و مزایای امداد خودرو صالح آباد و خدمات آن پرداختیم. نکته آخر این که در صورت تشخیص کارشناس بگذارید کارهای تعمیراتی به صورت کامل انجام پذیرد. نکته دیگر این که امدادخودرو شهرستان صالح آباد چون در مسیر مسافرتی به کرمانشاه و سنندج قرار دارد در صورت خرابی خودرو در این منطقه می تواند کمک خوبی باشد تا با سلامتی به مقصد برسید‌.

5/5 - (101 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا