نوین یدک

امداد خودرو شیرین سو

امداد خودرو شیرین سو
خانه » امداد خودرو شیرین سو

شیرین سو یکی از شهرهای استان همدان می باشد که در غرب استان همدان قرار دارد. بخش شیرین سو در شهر کبودرآهنگ می باشد. مهمترین فعالیت مردم این شهر کشاورزی و دامداری است. نکته جالب در مورد شیرین یس این است که گوسفند این منطقه شهرت جهانی دارد. ازجمله صنایع دستی این شهر می توان به فرش نفیس آن اشاره کرو که زیبایی خاص خود را دارد. در ادامه این نوشته به بررسی امداد خودرو شیرین سو می پردازیم.

امداد خودرو شیرین سو

در این شهر هم مانند سایز شهرهای استان همدان بخاطر وجود انواع خودرو تعمیرگاه های مختلف می باشد. در کنار تعمیرگاه ها امداد خودرو نیز فعال می باشند.

برای ارسال تعمیرکار سیار و یدک کش با شماره ی تماس امداد خودرو شیرین سو ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی شیرین سو شماره جرثقیل یدک کش شیرین سو شماره تلفن جرثقیل حمل خودرو شیرین سو
شماره تلفن خودرو سوار شیرین سو شماره تماس امداد خودرو شیرین سو شماره تلفن خودروبر شیرین سو
شماره تلفن جرثقیل امداد شیرین سو شماره تماس باطریساز سیار شیرین سو شماره تلفن یدک کش شیرین سو
شماره تلفن نیسان یدک کش شیرین سو شماره تماس مکانیک سیار شیرین سو شماره تلفن خودروبر کفی شیرین سو

امداد خودرو همدان یکی از معتبر ترین امداد خودرو ها میباشد.

حتما بخوانید :  جعبه فیوز و محل فیوزپمپ بنزین خودرو پراید، پژو۲۰۶ ،پژو۲۰۷ ،سمند ،پارس ،پژو۴۰۵ ،ساینا ،کوییک ،زانتیا ،مگان

امداد خودرو شیرین سو در این شهر به دو صورت فعالیت می کنند:

امداد خودرو سیار که کارهای تعمیر را در محل خرابی خودرو انجام می دهند. معمولا این تعمیرات جزئی بوده و می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض باطری خودرو
  • تعویض شمع خودرو
  • تنظیم موتور به صورت سیار
  • تعویض لاستیک خودرو
  • آپارات و پنچرگیری سیار

و دیگر مواردی که بستگی به خرابی نوع خودرو دارد.

نوع دوم امداد خودرو شیرین سو بازدید خودرو در محل خرابی و انتقال آن توسط یدک کش به تعمیر گاه می باشد. در این روش تعمیر به صورت سرپایی صورت نمی گیرد و مشکل باید به طور دقیق بررسی شود.

نحوه تقاضای امداد خودرو در شیرین سو

در صورت خرابی خودرو شما می توانید به یکی از امداد خودروهای شهر شیرین سو تماس گرفته و مسئله را با آنان در میان بگذارید. با مراجعه کارشناس به محل خرابی خودرو اگر خودرو در محل قابل تعمیر باشد که کار را همانجا انجام داده و اگر احتیاج به تعمیر اساسی داشته باشد به تعمیرگاه منتقل خواهد گشت. انتقال به تعمیرگاه عموما با خودروی یدک کش انجام می شود. امداد خودرو یدک کش همدان  نیز مزایای خاص خود را دارد و می تواند شما را در مسیر تعمیر هدایت کند.

شیرین سو کجاست و چه جور مکانی میباشد ؟

شیرین سو، تالاب کوچکی است که در فاصله 95 کیلومتری شهر همدان و 40 کیلومتری شهر کبودرآهنگ واقع شده است. این تالاب، در میان کوه‌های زاگرس قرار گرفته است و یکی از جاذبه‌های گردشگری استان همدان است.

حتما بخوانید :  طریقه ی تعویض تسمه دینام پژو۴۰۵، پژوپارس، سمند

شیرین سو، دارای مساحتی در حدود 300 هکتار است که تنها 44 هکتار آن دریاچه است. این تالاب، از رودخانه‌های فصلی و چشمه‌های جوشان تغذیه می‌شود.

شیرین سو، زیستگاه انواع پرندگان مهاجر و بومی است. از جمله پرندگانی که در این تالاب دیده می‌شوند می‌توان به فلامینگو، غاز، اردک، مرغابی، قو، و غیره اشاره کرد.

شیرین سو، در فصل بهار و تابستان، بسیار زیبا و دیدنی است. در این فصول، پرندگان مهاجر از نقاط مختلف دنیا به این تالاب مهاجرت می‌کنند و زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

شیرین سو، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم استان همدان است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند.

امکانات گردشگری شیرین سو

در اطراف تالاب شیرین سو، امکانات گردشگری مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران
  • اقامتگاه
  • آلاچیق
  • زمین بازی
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • پیست موتورسواری

راه دسترسی به شیرین سو

برای دسترسی به تالاب شیرین سو، باید از طریق جاده همدان-زنجان به سمت شهر کبودرآهنگ حرکت کنید. پس از رسیدن به شهر کبودرآهنگ، باید به سمت روستای شیرین سو بروید. تالاب شیرین سو، در فاصله حدود 4 کیلومتری روستای شیرین سو قرار دارد.

سخن پایانی :

در این نوشته ما به بررسی امداد خودرو شیرین سو پرداختیم. نکته مهم این که در زمان خرابی خودرو اگر کارشناس نظری داد ملاک را نظر کارشناس قرار داده و کار تهیه قطعات و تشخیص خرابی و و تعمیرات لازم را به کارشناس تعمیرکار بسپارید.

5/5 - (74 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا